ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Βάκχες
Brut
Saksti
Bouches
Συνθέσεις της Georgia Spiropoulos
Η Σπυροπούλου συνθέτει έργα ακουστικά, ηλεκτροακουστικά αλλά και μεικτά στα οποία χρησιμοποιεί τη μουσική τεχνολογία. Στη δουλειά της η πρωτοπορία συναντά την προφορική παράδοση και η μουσική γραφή την πλαστικότητα του ηχητικού φαινομένου. Με κλασικές σπουδές πιάνου, τζαζ αυτοσχεδιασμού και ανώτερων θεωρητικών στην Αθήνα, σύνθεσης, ηλεκτροακουστικής μουσικής, ανάλυσης φόρμας στο Παρίσι, και master από την Ανώτατη Σχολή Κοινωνικών Επιστημών του Παρισιού (EHESS), τιμήθηκε με το βραβείο Villa Médicis Hors les Murs. Έχει εργαστεί ως μουσικός και ενορχηστρωτής στο χώρο της προφορικής μουσικής παράδοσης, ως συνθέτης-ερευνητής στο IRCAM με αντικείμενο τις «μεταμορφώσεις» της φωνής μέσω υπολογιστή και συνεργάζεται με πολλά μουσικά σύνολα, σολίστες και χορωδίες στην Ευρώπη, τις ΗΠΑ και την Ασία. Έχει λάβει πολλές αναθέσεις, τα έργα της παίζονται σε διεθνή φεστιβάλ, και δίνει συχνά διαλέξεις με θέμα τη δουλειά της.
Πριν από τη συναυλία θα γίνει μια σύντομη παρουσίαση των έργων από τη συνθέτη και συζήτηση με το κοινό.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Καλλιτέχνης: Φωνή: Médéric Collignon (Βάκχες), Shigeko Hata (Bouches)
Τενόρο σαξόφωνο: Θεόφιλος Σωτηριάδης
Μουσική τεχνολογία: José Miguel Fernández
Ηχητικές προβολές: Georgia Spiropoulos, José Miguel Fernández
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Έως 130 ευρώ το κόστος για το πασχαλινό τραπέζι – Ακριβότερο κατά 19,3% φέτος
Το προξενιό της Ιουλίας: Ο ηθοποιός που μπαίνει στη σειρά και φέρνει αλλαγές
Μυστράς: Άνοιξη στη μαγευτική καστροπολιτεία
Μαρίνα Σάττι: Το look που είδαμε στις πρόβες για την Εurovision 2024
Πλάτωνας: Απανθρακωμένοι πάπυροι αποκαλύπτουν τις τελευταίες του ώρες
Αεροπλάνο και αναταράξεις: Πώς να διαχειριστείς το άγχος σου, σύμφωνα με αεροσυνοδούς
4 καταστάσεις που συνδέονται με την ημικρανία και τι μπορείς να κάνεις για να νιώσεις καλύτερα
Ο Αλκίνοος Ιωαννίδης στο Βεάκειο Θέατρο Πειραιά
Μυσταγωγικός περίπατος με το 2ο Φεστιβάλ Λατρευτικής Μουσικής
Τα 6 λάθη που πρέπει να αποφεύγεις όταν συνεργάζεσαι με έναν διατροφολόγο