MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΕΤΑΡΤΗ
20
ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ:
ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ X
ΗΘΟΠΟΙΟ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΗΘΟΠΟΙΟ X
ΘΕΑΤΡΟ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΘΕΑΤΡΟ X
ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ

Insenso στο θέατρο Πορεία

Σε σκηνοθεσία Δαμιανού Κωνσταντινίδη και από την ομάδα Angelus Novus, ανεβαίνει από την Τρίτη 12 Μαρτίου και κάθε Τρίτη και Σάββατο, το θεατρικό έργο του Δημήτρη Δημητριάδη Insenso, στο θέατρο ΠΟΡΕΙΑ.

author-image Μαίρη Ρετσίνα

Ο παθιασμένος μονόλογος, “όπερα χωρίς μουσική”, αλλά και δοκίμιο πάνω στον έρωτα, που είναι το Insenso, ήδη απ’ τον τίτλο του δηλώνει αυτή την παραφορά σώματος και αισθήσεων, λογικού και λόγου, που το χαρακτηρίζει. Η λέξη είναι επινοημένη από το γαλλικό insensé (άφρων, παράφρων, παράλογος, παράδοξος) και παραπέμπει στην πηγή έμπνευσης του συγγραφέα, στην ταινία του Λουκίνο Βισκόντι Senso (αίσθηση) και ειδικά το τέλος της, όταν κόμισα Λίβια Σερπιέρι καταγγέλλει τον εραστή της, αυστριακό αξιωματικό Φραντς Μάλερ που την πρόδωσε για μια άλλη γυναίκα, ως λιποτάκτη, πράγμα που επισύρει την θανάτωσή του στο εκτελεστικό απόσπασμα.

Στο Insenso, η κόμισα συνεχίζει να ζει. Διασχίζει τους αιώνες, μη μπορώντας να πεθάνει, απελπισμένη, όχι γιατί πρόδωσε τον εραστή της, αλλά γιατί δεν τον σκότωσε με τα ίδια της τα χέρια, πράξη με την οποία, όπως πιστεύει, θα της ανήκε ολοκληρωτικά.

“Εκείνο που κάνει τον άνθρωπο, άνθρωπο”, γράφει η θεατρολόγος Δήμητρα Κονδυλάκη στο επίμετρο του έργου, “είναι η αναπνοή του δίπλα σ’ έναν άλλο άνθρωπο. Σ’ έναν άνθρωπο που τον ποθεί. […] Η Λίβια Σερπιέρι βυθίζεται στο ακρότατο σημείο του ανθρώπου για να περάσει στην άλλη όχθη. Εκεί όπου το δύο γίνεται ένα, εκεί όπου ακόμη και τα ίδια τα φύλα υποχωρούν, εκεί όπου δεν υπάρχει άρρεν και θήλυ […]”

Ακολουθώντας αυτή την οπτική, καθώς και την υπόδειξη του ίδιου του συγγραφέα ότι “τον ρόλο της κόμισσας Λίβιας Σερπιέρι θα μπορούσε, ίσως και θα έπρεπε να επιδιωχθεί, να τον υποδυθεί και ο Φραντς Μάλερ”, η σκηνοθεσία του Δαμιανού Κωνσταντινίδη αναθέτει αυτόν τον μονόλογο σ’ έναν νεαρό άνδρα ηθοποιό (Αναστάσης-Δημήτρης Ροϊλός) και τον τοποθετεί σ’ έναν απροσδιόριστο γυμνό σκηνικό χώρο, βυθισμένο στη νύχτα των αιώνων μοναξιάς της κόμισσας, στη νύχτα των σωμάτων.

Συντελεστές
Συγγραφέας: Δημήτρης Δημητριάδης
Σκηνοθεσία: Δαμιανός Κωνσταντινίδης
Κοστούμι-φωτισμοί: Έλενα Κώτση με τη βοήθεια του Απόστολου Αποστολίδη
Επιμέλεια κίνησης: όλη η ομάδα με τη βοήθεια της Ελίζας Γκιλιοπούλου
Μακιγιάζ: Μελίνα Γλαντζή
Βίντεο: Κώστας Καρύδας
Κατασκευή κοστουμιού: Φούλη Βουτσά
Ερμηνεία: Αναστάσης – Δημήτρης Ροϊλός

Διεύθυνση
Τρικόρφων 3-5 και 3ης Σεπτεμβρίου 69 (πλατεία Βικτωρίας)

Τηλέφωνο
2108210991 & 2108210082

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Συγγραφέας: Δημήτρης Δημητριάδης
Σκηνοθεσία: Δαμιανός Κωνσταντινίδης


Παίζουν: Αναστάσης - Δημήτρης Ροϊλός

Περισσότερα από ΘΕΑΤΡΟ
Σχετικά Θέματα
ΘΕΑΤΡΟ
Ο Τεμπέλης Δράκος του Γιώργου Χατζηπιερή “γιορτάζει” στο Ηρώδειο
ΘΕΑΤΡΟ
Αγώνες και μεταμορφώσεις μιας γυναίκας, του Εντουάρ Λουί στο Θέατρο Τζένη Καρέζη
ΘΕΑΤΡΟ
Μια σύγχρονη Κάρμεν από το Barcelona Flamenco Ballet στον λόφο Φιλοπάππου
Θεατρικά Νέα
Η Ηλέκτρα του Δημήτρη Τάρλοου για μια μοναδική παράσταση στο Ηρώδειο
Θεατρικά Νέα
Έξι μαθήματα χορού σε έξι εβδομάδες: Η Ρένη Πιττακή επιστρέφει σε έναν ρόλο που την καθόρισε
Θεατρικά Νέα
Μια νέα «Έντα» με την Έλενα Τοπαλίδου τη νέα σεζόν στο Θέατρο Τζένη Καρέζη
Θεατρικά Νέα
Ορέστεια: Η παράσταση του Θεόδωρου Τερζόπουλου επιστρέφει στην Επίδαυρο
Θεατρικά Νέα
Όσα παίρνει ο άνεμος: Η παράσταση της Ιόλης Ανδρεάδη επιστρέφει στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
ΘΕΑΤΡΟ
Οι γριές που μαζεύουν την τσουκνίδα, του Κωνσταντίνου Ντέλλα για 3η σεζόν στο Θέατρο Σταθμός
ΘΕΑΤΡΟ
Το Κιβώτιο, του Άρη Αλεξάνδρου για 10η χρονιά στο Studio Μαυρομιχάλη
ΘΕΑΤΡΟ
Caipirinha, του Μιχάλη Σπέγγου στο Θέατρο Δρόμος
ΘΕΑΤΡΟ
Θέλω να σου κρατάω το χέρι, του Τάσου Ιορδανίδη για 5η χρονιά στο Θέατρο Άλφα