PERFORMANCE
Ένα-αντί-ον του Ιορδάνη Κουμασίδη στην θεατρική σκηνή “21”
Το θεατρικό έργο του Ιορδάνη Κουμασίδη «Ένα-αντί-ον» θα παίζεται από 25 Φεβρουαρίου στη θεατρική σκηνή του «21» στο Ψυρρή (Πλατεία Αγίων Αναργύρων) κάθε Δευτέρα και Τρίτη. Μπροστά στα μάτια μας ξεδιπλώνονται εικόνες, από την παγωμένη ζωή ενός συγγραφέα. Εικόνες που κρύβουν την αποστροφή και την αηδία που αισθάνεται για τους γύρω του και την «προσομοίωση» ζωής που έχουν επιλέξει να ζουν.

A
A
Ζει μόνος, απομονωμένος, μακριά από όλους αυτούς που υπάκουσαν στην θέληση του και τον εγκατέλειψαν. Έρωτας, πόνος, αγανάκτηση και σκέψεις που πληγώνουν χειρότερα από λεπίδα, εκσφενδονίζονται προς όλες τις κατευθύνσεις και κυρίως προς την δική του, με διάθεση σκληρής αυτοκριτικής και σαρκασμού. Η έμπνευση του τον έχει εγκαταλείψει. Η μοναξιά δεν είναι αχανές σημείο, σε οδηγεί κάπου. Σε μια αντίδραση, φωναχτή ή σιωπηλή, που γεννά συναισθήματα. Συναισθήματα και σκέψεις. Γέλιο. Ανησυχία. Ενθουσιασμό. Απογοήτευση. Θάνατο. Αναγέννηση.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Συγγραφέας: Ιορδάνης Κουμασίδης
Σκηνοθεσία: Αγγελική Γκαλμπένη- Παπαγρηγορίου
Παίζουν: Λευτέρης Δημηρόπουλος
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Το UP FM Festival επιστρέφει στην Πάτρα με Παύλο Παυλίδη, Εθισμό και ελεύθερη είσοδο
Eurovision 2025: Ποιος θα δώσει το 12άρι της Ελλάδας στον τελικό
Φεστιβάλ Δήμου Αθηναίων: Ξεκινά την Πρωτομαγιά με πικ-νικ στην Ακαδημία Πλάτωνος – Όσα θα δούμε την 1η εβδομάδα
Μπαίνει στα δημοτικά το μάθημα της λογοτεχνίας
Πώς θα κάνεις το νερό σου σύμμαχο ευεξίας;
Όρνιθες: Η παράσταση του Άρη Μπινιάρη επιστρέφει το καλοκαίρι στα ανοιχτά θέατρα
Ο Χορός των Πυρσών: Το μουσικό οδοιπορικό του Βασίλη Ρακόπουλου στο Μέγαρο
Πού και πότε θα γίνουν τα ανοιξιάτικα street parties του Φεστιβάλ του Δήμου Αθηναίων
Στέγη: Ο Χιλιανός συγγραφέας Benjamin Labatut σε μια συζήτηση με την Αφροδίτη Παναγιωτάκου
Ο Πέδρο Αλμοδόβαρ στον Τραμπ: “Θα μείνεις στην ιστορία ως το μεγαλύτερο λάθος του αιώνα”