Κοινωνικό
Γιατί σκότωσα την καλύτερή μου φίλη στο θέατρο 104
Αθήνα, λίγο μετά τη μεταπολίτευση. Δύο κορίτσια συναντιούνται για πρώτη φορά. Είναι μόλις 9 ετών. Στα χρόνια που ακολουθούν, η Άννα και η Μαρία μεγαλώνουν και διαμορφώνονται, ενώ σχέσεις, πρόσωπα, συμβάντα, πολιτικά ιδεώδη, κόσμοι και θεωρίες καταγράφονται μέσα τους. Προσωπικά και δυαδικά. Η ασφυκτική τους σχέση διαπλέκεται με την έντονη πολιτική ζωή και διαγράφει ένα αλλόκοτο ταξίδι στο πρόσφατο παρελθόν της ελληνικής πραγματικότητας. Πόσο θα καταφέρουν άραγε ν’ αντέξουν για χάρη του παρελθόντος και της νοσταλγίας;

A
A
Συντελεστές
Θεατρική διασκευή: Βάσια Ατταριάν – Σοφία Γαλανάκη
Σκηνοθεσία: Βάσια Ατταριάν
Μουσική: Baby Guru
Επιμέλεια κίνησης: Έλενα Γεροδήμου
Σκηνικά: Γκάυ Στεφάνου
Κοστούμια: Αλεξία Χρυσοχοΐδου – Στέλλα Παναγοπούλου
Φωτισμοί: Σάκης Μπιρμπίλης
Video: Τάσος Καφές – Δημήτρης Τσατσούλης
Ερμηνεύουν: Παναγιώτης Κατσώλης, Νάνσυ Μπούκλη, Στέλλα Νούλη
Διεύθυνση
Eυμολπιδών 41, Γκάζι, μετρό Κεραμεικός
Τηλέφωνο
210 3455020
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Συγγραφέας: Αμάντα Μιχαλοπούλου
Σκηνοθεσία: Βάσια Ατταριάν
Παίζουν: Παναγιώτης Κατσώλης, Νάνσυ Μπούκλη, Στέλλα Νούλη
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Το UP FM Festival επιστρέφει στην Πάτρα με Παύλο Παυλίδη, Εθισμό και ελεύθερη είσοδο
Eurovision 2025: Ποιος θα δώσει το 12άρι της Ελλάδας στον τελικό
Φεστιβάλ Δήμου Αθηναίων: Ξεκινά την Πρωτομαγιά με πικ-νικ στην Ακαδημία Πλάτωνος – Όσα θα δούμε την 1η εβδομάδα
Μπαίνει στα δημοτικά το μάθημα της λογοτεχνίας
Πώς θα κάνεις το νερό σου σύμμαχο ευεξίας;
Όρνιθες: Η παράσταση του Άρη Μπινιάρη επιστρέφει το καλοκαίρι στα ανοιχτά θέατρα
Ο Χορός των Πυρσών: Το μουσικό οδοιπορικό του Βασίλη Ρακόπουλου στο Μέγαρο
Πού και πότε θα γίνουν τα ανοιξιάτικα street parties του Φεστιβάλ του Δήμου Αθηναίων
Στέγη: Ο Χιλιανός συγγραφέας Benjamin Labatut σε μια συζήτηση με την Αφροδίτη Παναγιωτάκου
Ο Πέδρο Αλμοδόβαρ στον Τραμπ: “Θα μείνεις στην ιστορία ως το μεγαλύτερο λάθος του αιώνα”