MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΕΜΠΤΗ
27
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ:
ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ X
ΗΘΟΠΟΙΟ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΗΘΟΠΟΙΟ X
ΘΕΑΤΡΟ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΘΕΑΤΡΟ X
ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
Σύγχρονο

Περιμένοντας τον Γκοντό στο θέατρο Τέχνης Κάρολος Κουν

Για δεύτερη σεζόν, το αριστούργημα του Σάμουελ Μπέκετ παρουσιάζεται κάθε Δευτέρα και Τρίτη στο θέατρο τέχνης Κάρολος Κούν (Φρυνίχου 14 Πλάκα). Τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Κωστής Καπελώνης, ενώ τους 5 ανδρικούς ρόλους του έργου ερμηνεύουν οι Κάτια Γέρου, Δήμητρα Χατούπη, Μυρτώ Αλικάκη, Λουκία Πιστιόλα και η Εύα Οικονόμου

author-image Μάρη Τιγκαράκη

Το “Περιμένοντας τον Γκοντό”, είναι το πιο γνωστό έργο του Ιρλανδού δραματουργού και ίσως το σημαντικότερο θεατρικό έργο του 20ου αιώνα. Έχει γίνει αντικείμενο πολλών ερμηνειών και συζητήσεων. 

Η ιστορία αφορά δύο άστεγους αλήτες (ή μήπως δύο πάμπτωχους διανοούμενους) που περιμένουν στη μέση του πουθενά την άφιξη κάποιου μυστηριώδους Γκόντο που θα τους σώσει, αλλά δεν έρχεται ποτέ. Στην εποχή που γράφτηκε, ενσωμάτωνε την τραγική εμπειρία του παγκοσμίου πολέμου -που μόλις είχε τελειώσει- με την αναμονή για την ανασυγκρότηση πάνω στα ερείπια του ολέθρου.

Σήμερα, μέσα στο κλίμα του ζόφου και της ανασφάλειας που υπάρχει σε παγκόσμιο επίπεδο και ιδιαίτερα στην χώρα μας, οι ήρωες του Μπέκετ -που περιφέρονται σ’ ένα αφιλόξενο σύμπαν και περιμένουν απεγνωσμένα κάτι ή κάποιον- μοιάζουν τραγικά σύγχρονοι. Το έργο φαίνεται να έχει ιδιαίτερη απήχηση σε καιρούς κοινωνικής και πολιτικής κρίσης. Στην παρούσα οικονομική συγκυρία η απήχησή του ανανεώνεται και πάλι. Ο καταναλωτισμός και η επί ματαίω απόκτηση υλικών αγαθών έχει οδηγήσει σε αδιέξοδο.

Ήρθε η ώρα για αναθεώρηση και απογύμνωση μέχρι τα στοιχειωδώς αναγκαία. Και δεν υπάρχει έργο πιο απογυμνωμένο, πιο στοιχειώδες από το «Περιμένοντας τον Γκοντό», για το οποίο ο Μπέκετ αρνήθηκε να αποκαλύψει τα μυστήριά του, πέρα από το ότι είναι ένα έργο «με γέλιο και δάκρυα».
Εξήντα χρόνια από τότε που γράφτηκε, η αλλαγή που έχει συντελεστεί στη συμμετοχή των γυναικών σε πολιτικές και οικονομικές θέσεις στις ανεπτυγμένες καπιταλιστικές κοινωνίες, υπέβαλε την ιδέα τα πρόσωπα του Μπέκετ να χάσουν το φύλο τους και να δούμε ανθρώπινα πλάσματα -κι όχι μόνο άνδρες- στον τόπο και στον χρόνο του έργου.
Έτσι γυναίκες ηθοποιοί παίζουν τους πέντε ανδρικούς ρόλους του έργου.

Συντελεστές:
Μετάφραση: Σουζάνα Χούλια
Σκηνοθεσία: Κωστής Καπελώνης
Κοστούμια: Κατερίνα Σωτηρίου
Χορογραφία: Πωλίνα Κρεμαστά
Παίζουν: Κάτια Γέρου, Δήμητρα Χατούπη, Μυρτώ Αλικάκη, Λουκία Πιστιόλα, Εύα Βαμβακά.
Διάρκεια: 110′ χωρίς διάλλειμα

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Συγγραφέας: Σάμουελ Μπέκετ
Σκηνοθεσία: Κωστής Καπελώνης


Παίζουν: Κάτια Γέρου, Δήμητρα Χατούπη, Μυρτώ Αλικάκη, Λουκία Πιστιόλα, Αριάδνη Καβαλιέρου.

Περισσότερα από ΘΕΑΤΡΟ
Σχετικά Θέματα
ΘΕΑΤΡΟ
Resital Dostoevsky – Πόσο κοντά είναι ο παράδεισος με την κόλαση; στον Χώρο Τεχνών Κ4
ΘΕΑΤΡΟ
Οι Πέρσες του Αισχύλου για έναν ηθοποιό, στο Θέατρο Φούρνος
ΘΕΑΤΡΟ
Αιαυτός, του Δημητρη Δημητριάδη για 2ο χρόνο στο Θέατρο Σφενδόνη
ΘΕΑΤΡΟ
Νίκος Ξυλούρης: Ο Αρχάγγελος της Κρήτης "ζωντανεύει" στο Θέατρο ΄Ηβη
Θεατρικά Νέα
Θέλω να δω τον Πάπα!: Η θρυλική οπερέτα επιστρέφει στην Εναλλακτική Σκηνή της Λυρικής
ΘΕΑΤΡΟ
Ξημερώνει χωρίς…, της Χριστίνας Μούζη στο Θέατρο της Ημέρας
ΘΕΑΤΡΟ
Ήμερη – Η ανατομία μιας πτώσης, του Ντοστογιέφσκι στο Θέατρο Θησείον
ΘΕΑΤΡΟ
Ο τέλειος φόνος: Το διάσημο αστυνομικό θρίλερ ανεβαίνει στο Θέατρο Eliart
Θεατρικά Νέα
Tick, Tick… Boom!: To εκρηκτικό ροκ μιούζικαλ του Τζόναθαν Λάρσον στην Εναλλακτική Σκηνή ΕΛΣ
ΘΕΑΤΡΟ
Offelia, των Αλέξανδρου Μούστα και Γρηγόρη Κανδαράκη στο Θέατρο Σημείο
ΘΕΑΤΡΟ
In Motion – Ένα άγαλμα που το ’σκασε: Η in situ παιδική παράσταση της Δανάης Μέγα στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
ΘΕΑΤΡΟ
Τα Χριστούγεννα του Σκρουτζ, από την Παιδική Σκηνή Γιούλης Ηλιοπούλου στο Θέατρο Πειραιώς 131