MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΡΙΤΗ
05
ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ:
ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ X
ΗΘΟΠΟΙΟ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΗΘΟΠΟΙΟ X
ΘΕΑΤΡΟ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΘΕΑΤΡΟ X
ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ

Η «κακομοίρα» της Νάπολι

Ένας μονόλογος βασισμένος στο μυθιστόρημα της Elena Ferrante «Ι giorni dell’ abbandono» ανεβαίνει για 2η χρονιά, στην Σκηνή Black Box του Επί Κολωνώ. Η σκηνοθεσία είναι της Μαρίας Τσαρούχα και το τελικό κείμενο της ίδιας και της Πέπης Μοσχοβάκου.

author-image Μάρη Τιγκαράκη

Τι παθαίνει μια εγκαταλελειμμένη σύζυγος; Πως βιώνει την απόρριψη από τον άνδρα με τον οποίο μοιράστηκε τα όνειρα της; Πόσο ικανή είναι να πάρει την ζωή της στα χέρια της και την ζωή των παιδιών της; Πως μπορεί να βγει από το σκοτάδι που την έχει βυθίσει η άρνηση να δει τον εαυτό της έξω από την συνήθεια του γάμου, έξω από την συνήθεια της εξάρτησης της, έξω από τον ρόλο της συζύγου, από τον ρόλο της μητέρας; Τι μπορεί να είναι το «κενό συνείδησης» που επικαλέστηκε ο άνδρας της;

Λίγα λόγια για το έργο
Ο Μάριο έφυγε. Εγκατέλειψε την Όλγα και τα δύο τους παιδιά ισχυριζόμενος «κενό
συνείδησης»! Η νέα αυτή συνθήκη στην ζωή της, η εγκατάλειψη, θα αναγκάσει την Όλγα να μπει σε μια διαδικασία ερμηνείας της σχέσης της και αναζήτησης του θαμμένου εαυτού της κάτω από την επιδερμίδα του ρόλου της συζύγου-μητέρας. Η νοερή διαδρομή στο παρελθόν, τα ενοχικά κλισέ του «διαλυμένου γάμου» και κάποια ταυτόχρονα συμβάντα στο παρόν, θα την εγκλωβίσουν σε μια συνεχή διαδρομή προς το μέσα της, ώσπου θα αγγίξει ασυνείδητες πτυχές της ψυχής της. Εκεί όμως θα ανακαλύψει σιγά-σιγά και την κρυμμένη της δύναμη για να βγει απ’ το σκοτάδι της θλίψης και της παράνοιας. Άλλωστε η έμμονη ανάμνηση της «κακομοίρας» της Νάπολης, της όμορφης γυναίκας που εγκαταλειμμένη απ’ τον άνδρα της πνίγηκε τελικά στα νερά του Κάπο Μιζένο, είναι η φοβερή σκιά που της σηματοδοτεί την αέναη δυστυχία. Η γνωριμία της Όλγας με τον γείτονα μουσικό, τον Καράνο, θα παίξει τον καταλυτικότερο
ρόλο για να επαναπροσδιορίσει τη ζωή της. Αυτός θα αντιπροσωπεύσει τον αντίποδα του πρώην συζύγου της και η μουσική του θα την ευαισθητοποιήσει ώστε να δει πιο αληθινά και ουσιαστικά την πραγματικότητα.

Στο έργο αυτό η μουσική και η λογοτεχνία θα συνομιλήσουν με την ίδια γλώσσα. Τη γλώσσα του θεάτρου.

Η παράσταση συνεχίζεται στις 8 και στις 15 Ιανουαρίου στις 19.00

Βασικοί Συντελεστές
Σκηνικά: Γιώργος Χατζηνικολάου
Φωτισμοί: Μαρία Τσαρούχα, Πάνος Κουκουρουβλής
Μουσική-μουσική επιμέλεια: Γιάννης Γιούνης, Μαρία Τσαρούχα
Μουσική επεξεργασία: Νίκος Μαρινόπουλος
Βοηθός σκηνοθέτη: Μαρία Καραβασίλη

Περισσότερα από ΘΕΑΤΡΟ
Σχετικά Θέματα
Θεατρικά Νέα
Fool in the Full Moon: Ο Donald Kitt για ένα «ταξίδι φαντασίας» στην Αθήνα
ΘΕΑΤΡΟ
Aπόρρητο, του Ivan Vyrypaev σε σκηνοθεσία της Ταμίλλα Κουλίεβα ξανά στο Θέατρο Διάνα
ΘΕΑΤΡΟ
Οι Λέξεις των Άλλων, του Μάνου Θηραίου σε σκηνοθεσία Θοδωρή Βουρνά στο Θέατρο Άβατον
ΘΕΑΤΡΟ
Λαίδη Μάκβεθ, του Ουίλλιαμ Σαίξπηρ σε σκηνοθεσία Δημήτρη Αθανίτη για 3η χρονιά στο Θέατρο Βαφείο
ΘΕΑΤΡΟ
Οι Μεθυσμένοι, του Ivan Vyrypaev στο Olvio
ΘΕΑΤΡΟ
Η Κατσαρίδα Κ., από τους Σοφία Καζαντζιάν και Μάριο Ιορδάνου στο Θέατρο Αργώ
ΘΕΑΤΡΟ
Η Συνάντηση, του Stephen Belber σε σκηνοθεσία Γιώργου Κιμούλη στο Θέατρο Μουσούρη
Θεατρικά Νέα
Οιδίπους: Η παράσταση του Γιάννη Χουβαρδά σε καλοκαιρινή περιοδεία
ΘΕΑΤΡΟ
Ο Πουπουλένιος, του Μάρτιν ΜακΝτόνα για 2ο χρόνο στο Σύγχρονο Θέατρο
Θεατρικά Νέα
Ζιζέλ, από το μπαλέτο και την ορχήστρα της Εθνικής Όπερας της Οδησσού στο Ηρώδειο
Δραστηριότητες
«Σταχτοπούτα, 50 χρόνια μετά», από την ομάδα Glaza στο Θέατρο Ακροπόλ
ΘΕΑΤΡΟ
Το “Υπόγειο” του Φ. Ντοστογιέφσκι για 2η χρονιά στο Θέατρο Βαφείο Λάκης Καραλής