Η ποίηση του Paul Eluard μελοποιημένη από το Μίκη Θεοδωράκη, σε μία σύνθεση αντιθέσεων. Ambient ηχητικά τοπία και αυτοσχεδιασμοί συνδιαλέγονται με το αυθεντικό κείμενο.
Ο λόγος του Eluard αντικατοπτρίζεται στην ανορθόδοξη χρήση των μουσικών οργάνων αλλά και στην ταυτόχρονη ηλεκτρονική επεξεργασία ήχου και εικόνας.
Στην βάση την ελευθερίας της έμπνευσης και της έκφρασης, επιδιώξαμε συνειδητά να δημιουργήσουμε νέες γέφυρες/ερεθίσματα στον ακροατή/θεατή του 21ου αιώνα.
Συντελεστές:
Φένια Παπαδόδημα – τραγούδι
Τάνια Γιαννούλη – πιάνο
Spyweirdos – electronics
Γιώργος Παλαμιώτης – processed fretless bass
Άρης Μιχαλόπουλος – visuals
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
- Η φωνή των Βακχών: Ο Γιώργος Κουτλής σκηνοθετεί το μουσικοθεατρικό έργο του Γιάννη Αγγελάκη στην Εναλλακτική Σκηνή
- If I Can Not Dance, I Will Not Be a Part of Your Revolution: Το νέο χορογραφικό έργο της Μαρίας Κολιοπούλου στην press.a
- Νυχτερινό ρεύμα: «Μεταφέρονται» το μεσημέρι οι μειωμένες χρεώσεις
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Η φωνή των Βακχών: Ο Γιώργος Κουτλής σκηνοθετεί το μουσικοθεατρικό έργο του Γιάννη Αγγελάκη στην Εναλλακτική Σκηνή
If I Can Not Dance, I Will Not Be a Part of Your Revolution: Το νέο χορογραφικό έργο της Μαρίας Κολιοπούλου στην press.a
Νυχτερινό ρεύμα: «Μεταφέρονται» το μεσημέρι οι μειωμένες χρεώσεις
Πώς να δημιουργείς εύκολα υπέροχες μπούκλες, χωρίς θερμότητα
Athens Digital Arts Festival: 20 χρόνια ψηφιακής επανάστασης στην Αθήνα – Το πρόγραμμα
Γκρέτα Γκέργουιγκ: Στην Κρουαζέτ πριν από την τελετή έναρξης του Φεστιβάλ Καννών 2024
Σκιές Φωτιάς: Έκθεση του Ανδρέα Νικολαΐδη στο καφέ του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου
Οι The Mystery Lights στο Gagarin 205
Είδαμε το «Πολύδροσο»: Μία ταινία του The Boy για τα «μικρά πράγματα»
Η Nicola Coughlan μετέφερε έξυπνα το πολιτικό της μήνυμα στο κόκκινο χαλί της πρεμιέρας του Bridgerton