Η ποίηση του Paul Eluard μελοποιημένη από το Μίκη Θεοδωράκη, σε μία σύνθεση αντιθέσεων. Ambient ηχητικά τοπία και αυτοσχεδιασμοί συνδιαλέγονται με το αυθεντικό κείμενο.
Ο λόγος του Eluard αντικατοπτρίζεται στην ανορθόδοξη χρήση των μουσικών οργάνων αλλά και στην ταυτόχρονη ηλεκτρονική επεξεργασία ήχου και εικόνας.
Στην βάση την ελευθερίας της έμπνευσης και της έκφρασης, επιδιώξαμε συνειδητά να δημιουργήσουμε νέες γέφυρες/ερεθίσματα στον ακροατή/θεατή του 21ου αιώνα.
Συντελεστές:
Φένια Παπαδόδημα – τραγούδι
Τάνια Γιαννούλη – πιάνο
Spyweirdos – electronics
Γιώργος Παλαμιώτης – processed fretless bass
Άρης Μιχαλόπουλος – visuals
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Φορολογικές δηλώσεις: 10+1 γρίφοι και παγίδες του Ε2
Αντίδωρα προσφοράς: εικαστική performance του Νίκου Καζή στον πεζόδρομο του Θησείου
Πάσχα στα ελληνικά νησιά: Ποιες είναι οι τιμές στους δημοφιλείς προορισμούς;
Hot or Not #112: Από το ανατριχιαστικό «Μικρό Ταρανδάκι» μέχρι την πορτοκαλί Αθήνα – Όσα μας άρεσαν ή μας χάλασαν αυτή την εβδομάδα
Ο Πάνος Μουζουράκης… «Μεγαλώνει»: Λίγος Ευαγγελάτος, λίγος Καραμουρατίδης και λίγη κρίση ηλικίας συνθέτουν τον νέο δίσκο
Η Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της: Όσα είδαμε στο πρώτο επεισόδιο του Underwonder
Πρωτοσέλιδα: Τι διαβάζουμε στις εφημερίδες την Κυριακή 28 Απριλίου
Shōgun: Φινάλε για το έπος που ανέτρεψε τα δεδομένα του ιστορικού δράματος – 5 λόγοι που αξίζει να το δεις
Ποιοι δικαιούνται δωρεάν εξετάσεις για τον καρκίνο του τραχήλου και του παχέος εντέρου
Πού θα βρούμε το καλύτερο τσουρέκι της Αθήνας;