ΔΡΑΜΑ
Πληγωμένο δάσος
Το τέλος του πένθους, το τέλος της θλίψης σημαίνει εσωτερική ηρεμία και γαλήνη. Ένα ταξίδι για την απώλεια, με τη μελαγχολία αρχαίας τραγωδίας, της μόλις 38χρονης Ναόμι Καβάσε από την Κίνα, που το μεγάλο της ταλέντο της χάρισε άξια το Μέγα Βραβείο στο Διεθνές Διαγωνιστικό Τμήμα του 60ού Φεστιβάλ Καννών. Μια νέα γυναίκα, ένας ηλικιωμένος […]
Monopoli Team
07.01.2008
A
A
Το τέλος του πένθους, το τέλος της θλίψης σημαίνει εσωτερική ηρεμία και γαλήνη. Ένα ταξίδι για την απώλεια, με τη μελαγχολία αρχαίας τραγωδίας, της μόλις 38χρονης Ναόμι Καβάσε από την Κίνα, που το μεγάλο της ταλέντο της χάρισε άξια το Μέγα Βραβείο στο Διεθνές Διαγωνιστικό Τμήμα του 60ού Φεστιβάλ Καννών. Μια νέα γυναίκα, ένας ηλικιωμένος άντρας και μια εκδρομή στο Βουνό της Θλίψης. Προσπαθούν να συμβιβαστούν με την οδυνηρή αίσθηση μιας απώλειας που έχει αλλάξει τη ζωή τους για πάντα. Ένα ποίημα για τη δύναμη της ψυχής, όταν μονάχη μένει, εγκλωβισμένη στις Σειρήνες των περιττών και ξεχνώντας την ουσία της ύπαρξης, και χάνεται στη θλίψη ενός βουνού, για να σωθεί. Ή, για να επαναπροσδιορίσει τη ζωή.
A
A
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: The Mourning Forest
Σκηνοθεσία: Ναόμι Καβάσε
Σενάριο: Ναόμι Καβάσε
Παίζουν: Γιοσίρο Σάιτο, Κανάκο Μασούντα, Μασίκο Όνο, Σιγκέκι Ούντα, Μακίκο Γουατανάμπε
Παραγωγή:
Χώρα: Ιαπωνία
Έτος: 2007
Rating: 3
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
25 χρόνια ACCESS Fashion με ένα επετειακό privé dinner party στη Θεσσαλονίκη
InterMed & Be-Live: Μια σύμπραξη για την ενίσχυση της γονιμότητας
Θεατής: “Το τέλος του έρωτα” στο ΚΘΒΕ
Φεστιβάλ Σύγχρονου Ελληνικού Έργου: Τριήμερο αφιέρωμα στη μητρότητα στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Οι Les Αrts Florissants ερμηνεύουν το Ορατόριο των Χριστουγέννων του Μπαχ στο Μέγαρο
Ουρανία Γκάσιου – Ελένη Κεβεντσίδου: Ρεσιτάλ εκκλησιαστικού οργάνου στο Μέγαρο
Χριστούγεννα με φωτιστικές εγκαταστάσεις, μουσική και σινεμά στο ΚΠΙΣΝ
Αγωνία Ιερή: Εύα Palmer Σικελιανού στο θέατρο ΕΛΕΡ
Η «Ζιζέλ» του Μαριύς Πετιπά σε νέα παραγωγή από το Μπαλέτο της Εθνικής Λυρικής Σκηνής
Η Καμεράτα ερμηνεύει τον “Εσπερινό” του Μοντεβέρντι στο Μέγαρο