Βιογραφική
Ερωτευμένη Τζέιν
Ένα βιογραφικό πορτρέτο με ηρωίδα την γνωστή Βρετανίδα συγγραφέα Τζέιν Όστιν επιχειρεί να σκιαγραφήσει ο σκηνοθέτης Τζούλιαν Τζάρολντ και οι σεναριογράφοι Σάρα Ουίλιαμς και Κέβιν Χουντ, όχι όμως ορμώμενοι από την συγγραφική της ιδιότητα, αλλά από την γυναικεία της πλευρά. Αφορμή στάθηκε η έρευνα του βιογράφου Τζον Σπενς, που έφερε στο φως το ρομάντζο που […]
Monopoli Team
18.09.2007
A
A
Ένα βιογραφικό πορτρέτο με ηρωίδα την γνωστή Βρετανίδα συγγραφέα Τζέιν Όστιν επιχειρεί να σκιαγραφήσει ο σκηνοθέτης Τζούλιαν Τζάρολντ και οι σεναριογράφοι Σάρα Ουίλιαμς και Κέβιν Χουντ, όχι όμως ορμώμενοι από την συγγραφική της ιδιότητα, αλλά από την γυναικεία της πλευρά. Αφορμή στάθηκε η έρευνα του βιογράφου Τζον Σπενς, που έφερε στο φως το ρομάντζο που έζησε η συγγραφέας σε ηλικία 22 χρονών με τον νεαρό Ιρλανδό δικηγόρο Τομ Λιφρόυ, μια σχέση σχεδόν άγνωστη στο οικείο περιβάλλον, αλλά καθοριστική, αφού ενέπνευσε κατά τα φαινόμενα την συγγραφέα για να γράψει τα δύο μεγάλα κλασικά αριστουργήματα «Περηφάνια και Προκατάληψη» και «Λογική και Ευαισθησία».
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: Becoming Jane
Σκηνοθεσία: Τζούλιαν Τζάρολντ
Σενάριο: Κέβιν Χουντ, Σάρα Γουίλιαμς
Παίζουν: Αν Χάθαγουεϊ, Μάγκι Σμιθ
Παραγωγή:
Χώρα: Αγγλία, ΗΠΑ
Έτος: 2007
Rating: 2
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
COSMOTE TV: Δεκέμβριος με την πρεμιέρα του «Ριφιφί» και το επικό δράμα «Sandokan»
Μια ζωή: Τελευταία διαθέσιμα εισιτήρια για τον μονόλογο με τη Νένα Μεντή
Ρωγμές: Μια σόλο χοροθεατρική σκηνική σύνθεση της Χριστίνας Κυριαζίδη στο Rabbithole
Η Πολυξένη Καράκογλου στο Caja de Musica
Eden Presents: Ο Marcel Dettmann στην Αθήνα για να ταρακουνήσει το Ωδείο Αθηνών
Η Νύχτα Χορεύει Βαλς: H Ευανθία Ρεμπούτσικα στο Θέατρο Παλλάς
Η Βίκυ Καρατζόγλου με λαϊκά άνευ όρων στον Σταυρό του Νότου Plus
Λειψυδρία προ των πυλών στην Αττική: Ιστορικό χαμηλό στα αποθέματα νερού στον Μόρνο
Τα 9 συμπτώματα του προδιαβήτη που όλοι πρέπει να γνωρίζουμε
Είδαμε το «Μπλε Υγρό»: Ο φόβος και η αλήθεια επί σκηνής