Κωμωδία
Πιο παράξενο κι από παράξενο!
Ένας βαρετός ελεγκτής της εφορίας, ο Χάρολντ Κρικ (Γουίλ Φέρελ) αποκτά, αναπάντεχα, μια παράξενη ικανότητα. Ακούει μέσα του μια γυναικεία φωνή, η οποία γνωρίζει την κάθε του κίνηση, την κάθε του σκέψη και το κάθε του συναίσθημα. Ο εσωτερικός αφηγητής γνωρίζει ακόμα και λεπτομέρειες για το θάνατό του… Προσπαθώντας να αποδείξει στους άλλους και στον […]
Monopoli Team
09.01.2007
A
A
Ένας βαρετός ελεγκτής της εφορίας, ο Χάρολντ Κρικ (Γουίλ Φέρελ) αποκτά, αναπάντεχα, μια παράξενη ικανότητα. Ακούει μέσα του μια γυναικεία φωνή, η οποία γνωρίζει την κάθε του κίνηση, την κάθε του σκέψη και το κάθε του συναίσθημα. Ο εσωτερικός αφηγητής γνωρίζει ακόμα και λεπτομέρειες για το θάνατό του… Προσπαθώντας να αποδείξει στους άλλους και στον εαυτό του πως δεν είναι τρελός, ζητά τη βοήθεια του διάσημου καθηγητή λογοτεχνίας Τζουλς Χίλμπερτ. Ο σκηνοθέτης Μαρκ Φόρστερ, μετά από την ταινία Finding Neverland (υποψήφια για 7 Όσκαρ), επιστρέφει με μια κωμωδία, της οποίας το σενάριο έχει αναλάβει ο ανερχόμενος Ζακ Χελμ.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: Stranger than fiction
Σκηνοθεσία: Μαρκ Φόρστερ
Σενάριο: Ζακ Χελμ
Παίζουν: Γουίλ Φέρελ, Εμα Τόμσον, Ντάστιν Χόφμαν, Μάγκι Γκίλενχαλ
Παραγωγή:
Χώρα: Η.Π.Α.
Έτος: 2006
Rating: 3
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
COSMOTE TV: Δεκέμβριος με την πρεμιέρα του «Ριφιφί» και το επικό δράμα «Sandokan»
Μια ζωή: Τελευταία διαθέσιμα εισιτήρια για τον μονόλογο με τη Νένα Μεντή
Ρωγμές: Μια σόλο χοροθεατρική σκηνική σύνθεση της Χριστίνας Κυριαζίδη στο Rabbithole
Η Πολυξένη Καράκογλου στο Caja de Musica
Eden Presents: Ο Marcel Dettmann στην Αθήνα για να ταρακουνήσει το Ωδείο Αθηνών
Η Νύχτα Χορεύει Βαλς: H Ευανθία Ρεμπούτσικα στο Θέατρο Παλλάς
Η Βίκυ Καρατζόγλου με λαϊκά άνευ όρων στον Σταυρό του Νότου Plus
Λειψυδρία προ των πυλών στην Αττική: Ιστορικό χαμηλό στα αποθέματα νερού στον Μόρνο
Τα 9 συμπτώματα του προδιαβήτη που όλοι πρέπει να γνωρίζουμε
Είδαμε το «Μπλε Υγρό»: Ο φόβος και η αλήθεια επί σκηνής