Ντοκυμαντερ
Τι στο μπιπ ξέρουμε;
Η Αμάντα έχει μια φανταστική εμπειρία τύπου “Η Αλίκη στην χώρα των Θαυμάτων” και η πεζή καθημερινότητά της κυριολεκτικά ανατρέπεται, όταν αποκαλύπτεται η κρυμμένη κβαντική φύση αυτών που θεωρούμε ότι είναι η “φυσιολογική” πραγματικότητα στην οποία “ξυπνάμε” κάθε μέρα. Οι άνθρωποι είναι εθισμένοι στα συναισθήματά τους με τον ίδιο τρόπο που είναι κανείς εθισμένος στα […]
Monopoli Team
21.02.2006
A
A
Η Αμάντα έχει μια φανταστική εμπειρία τύπου “Η Αλίκη στην χώρα των Θαυμάτων” και η πεζή καθημερινότητά της κυριολεκτικά ανατρέπεται, όταν αποκαλύπτεται η κρυμμένη κβαντική φύση αυτών που θεωρούμε ότι είναι η “φυσιολογική” πραγματικότητα στην οποία “ξυπνάμε” κάθε μέρα. Οι άνθρωποι είναι εθισμένοι στα συναισθήματά τους με τον ίδιο τρόπο που είναι κανείς εθισμένος στα ναρκωτικά. Σχετίζονται, λοιπόν, με του ίδιου τύπου σχέσεις, να αναζητούν παρόμοιες δουλειές και γενικά να αποφεύγουν τις αλλαγές. Η ταινία είναι ένα νέο είδος ταινίας, με ένα μέρος της να είναι ντοκιμαντέρ και ένα άλλο μυθοπλασία, ενώ παρεμβάλλονται και σκηνές σχεδιασμένες με ψηφιακό τρόπο.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: What the bleep do we know!?
Σκηνοθεσία: Γουίλιαμ Αρντζ, Μπέτσι Τσάσι, Μαρκ Βισέντε
Σενάριο:
Παίζουν: Μάρλι Μάτλιν, Αϊλίν Χέντριξ, Μπάρι Νιούμαν
Παραγωγή:
Χώρα: Η.Π.Α.
Έτος: 2004
Rating: 1
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Αυτό είναι το πολιτιστικό masterplan του Υπουργείου Πολιτισμού για τη Θεσσαλονίκη
Θέατρο Olvio: Συζήτηση με την Μάγδα Φύσσα με αφορμή την παράσταση «Να ξέρετε πως αυτό που ακούτε είναι σφύριγμα τρένου»
ΟΦΥΠΕΚΑ – Καλλιστώ: Καταγγέλλουν την άγρια δολοφονία νεαρής αρκούδας στην ορεινή Δράμα
Στο Παρά Πέντε 20 χρόνια μετά: Το backstage βίντεο από τα γυρίσματα
Οι Mikro επιστρέφουν στο Gagarin 205 για ένα δυνατό live
Οι String Demons γιορτάζουν 10 χρόνια μουσικής στο Μέγαρο
Mauthausen: Το κύκνειο άσμα του Μίκη Θεοδωράκη στην Ταινιοθήκη
Εγκαίνια στο Εθνικό Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή: Μια νέα εποχή ξεκινά για τον πολιτιστικό φορέα
«Προς τιμήν των πεσόντων»: Τι συμβολίζει το εμβληματικό γλυπτό του Μέμου Μακρή στο Πολυτεχνείο
Κύριλλος και Μεθόδιος – Οι φωτιστές των Σλάβων: Το ντοκιμαντέρ της Μαρίας Χατζημιχάλη – Παπαλιού στους κινηματογράφους σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη