ΚΥΡΙΑΚΗ
ΜΑΪΟΥ
ΝΕΑ

Επιστήμονες ανακάλυψαν σπάνιο απολίθωμα του προγόνου των λευκών καρχαριών

Αυτό το αξιοσημείωτο δείγμα επέτρεψε στους ερευνητές να αναλύσουν το σχήμα, την κινητικότητα και τις τεχνικές κυνηγιού του προγόνου του καρχαρία, προσφέροντας μια πιο ολοκληρωμένη κατανόηση του οικολογικού του ρόλου και της συμπεριφοράς του στους προϊστορικούς ωκεανούς.

Σε μια πρωτοποριακή ανακάλυψη, οι επιστήμονες έφεραν στο φως ένα εξαιρετικά καλά διατηρημένο απολίθωμα ενός προγόνου των μεγάλων λευκών καρχαριών, ρίχνοντας φως στα αρχαία αρπακτικά που κάποτε περιπλανιόντουσαν στους ωκεανούς μαζί με τους δεινόσαυρους και παρέχοντας πολύτιμες πληροφορίες για την εξελικτική τους ιστορία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΟι επιστήμονες ισχυρίζονται ότι βρήκαν το μυστικό για τη μακροζωία σε ένα φάρμακο12.09.2018

Το απολίθωμα, που ανήκει στο γένος Ptychodus, αποτελεί σημαντικό εύρημα στην παλαιοντολογική έρευνα, καθώς οι προηγούμενες ανακαλύψεις αυτών των πλασμάτων βασίζονταν κυρίως σε μεμονωμένα δείγματα δοντιών. Ωστόσο, το νεοανακαλυφθέν απολίθωμα προσφέρει μια σπάνια ματιά στο πλήρες περίγραμμα του σώματος αυτού του αρχαίου καρχαρία, παρέχοντας κρίσιμες πληροφορίες για την ανατομία, το μέγεθος και τη συστηματική του θέση.

Διαβάστε περισσότερα στο gazzetta.gr