MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΕΤΑΡΤΗ
09
ΙΟΥΛΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

Η δυναμική παρουσία του METAXA στο Athens Barshow

Το METAXA έβαλε τη δική του υπογραφή στο φετινό Athens Barshow, προσφέροντας αξέχαστες εμπειρίες στους επισκέπτες.

Monopoli Team

Ένα εντυπωσιακό περίπτερο με άρωμα Ελλάδας, METAXA Masterclass από τα κορυφαία bar Little Red Door (50Best Bars #6) & Line Athens (50Best Bars #12), με άξονα το sustainability, και ο διεθνής τελικός METAXA Twelve που ανέδειξε το φετινό νικητή, και κορυφώθηκε μ’ ένα αξέχαστο πάρτυ στο MOMIX, συνέθεσαν τη δυναμική παρουσία του Brand στο Athens Bar Show 2023.

Το METAXA προσκάλεσε τους χιλιάδες επισκέπτες του φετινού Athens Barshow σε μια “unexpected” εμπειρία. Το ελληνικό απόσταγμα έδωσε δυναμικό «παρών» στο θεσμό που πλέον έχει γίνει πόλος έλξης όλων των επαγγελματιών της διεθνούς bar σκηνής μέσα από μια σειρά πολλών και διαφορετικών interactive δράσεων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑTaste the unexpected στην Ίο: Ανακαλύπτοντας την unexpected πλευρά του νησιού παρέα με το METAXA12.09.2018

Σ’ ένα εντυπωσιακό περίπτερο όπου το χαρακτηριστικό μπλε του METAXA συνάντησε κλασικά ελληνικά στοιχεία, το METAXA υποδέχτηκε τους φετινούς επισκέπες του Athens Bar Show που έφτασαν τους 17.000. Το ελληνικό απόσταγμα τιμά με κάθε ευκαιρία τις ρίζες του, έτσι η δημιουργική ομάδα συνέθεσε ένα σύγχρονο, design αποτέλεσμα με στοιχεία της χώρας μας να κυριαρχούν και να παντρεύονται άρτια και αρμονικά με την αισθητική του brand συνθέτοντας ένα contemporary art feeling. Εκεί οι Brand Ambassadors πίσω από το στυλάτο bar δημιουργούσαν signature cocktails προσφέροντας μια διαφορετική πρόταση.

Κατά τη διάρκεια του Athens Bar Show το METAXA ενίσχυσε την παρουσία του και με δημιουργικές παράλληλες δράσεις. Η αρχή έγινε με ένα masterclass με θέμα το sustainability. Δυο από τους εμπνευστές του καινοτόμου Line Athens, Βασίλης Κυρίτσης και Νίκος Μπάκουλης, συνάντησαν τον Barney O’ Kane από το παριζιάνικο The Little Red Door και ένας δημιουργικός διάλογος για τη βιωσιμότητα στα bar άνοιξε, που συνιστά και βασική αξία και πυλώνας δράσης του ΜΕΤΑΧΑ. Προγραμματισμός και αξιοποίηση των συστατικών, συνεργασία με προμηθευτές, διαχείριση και τρόπος διοίκησης, είναι από τα θέματα που τέθηκαν και ανέδειξαν οι ομιλητές, και πόσο πολύ συμβάλλουν σε ένα βιώσιμο μοντέλο επιχείρησης που σέβεται το περιβάλλον.

Παράλληλα, την πρώτη μέρα του ABS, διεξήχθη για 4η χρονιά, το METAXA Twelve Challenge, ο παγκόσμιος διαγωνισμός του METAXA όπου 11 Finalists από όλο τον κόσμο, διαγωνίστηκαν με βασικό εργαλείο, την έμπνευση και το ταλέντο τους πίσω από το bar. Στόχος και ζητούμενο του διαγωνισμού ήταν να δημιουργήσουν ένα twisted aperitivo με βάση το μοναδικό κεχριμπαρένιο ποτό, METAXA 12 αστέρων, υπηρετώντας το motto του Brand: “Taste the Unexpected” ενώ κομβικό ρόλο έπαιξε και το κατά πόσο αγκάλιαζε το sustainability στη συνταγή και την παρουσίαση του ο διαγωνιζόμενος.

Νικητής αναδείχθηκε ο νεαρός Borys Trelewicz από την Πολωνία με το cocktail Verdant Growth, που όπως δήλωσε ο ίδιος πρόκειται για «ένα cocktail φόρος τιμής στη φύση, την παράδοση και όσους συνέβαλαν στην επιτυχία του METAXA όλα αυτά τα χρόνια.»

Το βράδυ της ίδιας ημέρας ο νικητής, μαζί με τους άλλους δυο φιναλίστ του διαγωνισμού, μπήκαν πίσω από την μπάρα του Momix στο Γκάζι και δημιούργησαν METAXA cocktails. Ο χώρος είχε διαμορφωθεί στα χρώματα και το ύφος του brand και αποτέλεσε μια λογική συνέχεια του εντυπωσιακού corner προσφέροντας μια unexpected βραδιά σε όσους ήταν εκεί.

Περισσότερα από Εταιρικές Δράσεις
Σχετικά Θέματα
The Art of Life
Η νέα συλλογή της therinós resort wear είναι μια ωδή στην άνεση και την υψηλή αισθητική
Αγορές
SEVEN7EEN: Η νέα αρωματική σειρά Fizzy Lily αναδεικνύει την πιο μαγευτική πλευρά της θηλυκότητας
Εταιρικές Δράσεις
F1 – Η ταινία: Τα εντυπωσιακά ρολόγια της IWC Schaffhausen σε μια ειδική προβολή στα Village Cinemas
Δράσεις
Το Κύπελλο Μπρεάλ του Σπύρου Λούη ξανασυστήνεται στο κοινό
Εταιρικές Δράσεις
Από το σινεμά στην Αρχιτεκτονική: Ένα αρχιτεκτονικό γραφείο της Κυψέλης γιορτάζει τη δύναμη των ιδεών μέσω ενός δημιουργικού διαλόγου
Αγορές
Η εμβληματική σειρά Sun Beauty της Lancaster επανασυστήνεται
Εταιρικές Δράσεις
Έρευνα φοιτητών του Harvard για τους διανομείς του efood: Ικανοποιητικές αμοιβές, ευελιξία και ανεξαρτησία
Αγορές
Η Άβαξ εγκαινίασε το νέο showroom της MillerKnoll στον Άλιμο
Έξοδος
PATRÓN EL ALTO: Glam λανσάρισμα για την ultra premium τεκίλα
Αγορές
Η attrattivo τιμά τη Γιορτή του Πατέρα μ’ ένα τρυφερό video
Αγορές
«Enter the Intense»: Μαλλιά που μαγνητίζουν από τη SYOSS
Δράσεις
«Οι σπόροι του αύριο»: Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Dixan συνεχίζει να «εκπαιδεύει για ένα πιο καθαρό μέλλον»