MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΕΜΠΤΗ
18
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ:
ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ X
ΗΘΟΠΟΙΟ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΗΘΟΠΟΙΟ X
ΘΕΑΤΡΟ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΘΕΑΤΡΟ X
ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
ΔΡΑΜΑ

Η ημέρα των φόνων στην ιστορία του Άμλετ, από το ΔΗΠΕΘΕ Κρήτης στο θέατρο Altera Pars

Το ΔΗΠΕΘΕ Κρήτης παρουσιάζει για πρώτη φορά στην Ελλάδα, σε σκηνοθεσία της Καλλιτεχνικής του Διευθύντριας Έφης Θεοδώρου, το έργο του διακεκριμένου γάλλου συγγραφέα Μπερνάρ-Μαρί Κολτές, «Η ημέρα των φόνων στην ιστορία του Άμλετ»(Άμλετ/Κολτές).

Monopoli Team

Πρόκειται για μια διασκευή του κλασικού αριστουργήματος του Σαίξπηρ, που γράφτηκε το 1974. Ο Κολτές -ένας από τους σημαντικότερους θεατρικούς συγγραφείς του 20ού αιώνα, που χάθηκε πρόωρα-,αναμετριέται με την ορμή των 26 του χρόνων με το μεγάλο κλασικό. Αποδομεί τον «Άμλετ» του και ανασυνθέτει ένα νέο έργο που αντλεί από τη σύγχρονη λογοτεχνία, τη σύγχρονη δραματουργία και τις αναζητήσεις της σύγχρονης εποχής.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΑινιγματικές Παραλλαγές, σε σκηνοθεσία Σωτήρη Τσαφούλια και Πυγμαλίωνα Δαδακαρίδη στο θέατρο Βεάκη12.09.2018

Η δράση οργανώνεται μέσα από την πύκνωση της πλοκής σε 24 ώρες γύρω από τα 4 βασικά πρόσωπα: Άμλετ, Γερτρούδη, Οφηλία, Κλαύδιος. Ένα κουαρτέτο κεκλεισμένων των θυρών, δύο αντιτιθέμενα ζευγάρια, δύο αντίθετα πεπρωμένα καθρεφτίζονται και ενσαρκώνουν το απελπισμένο όραμα της ανθρώπινης συνθήκης ανάμεσα στον έρωτα και την πολιτική. Ο Κολτές τοποθετεί τον  «Άμλετ» του σε ακαθόριστο τόπο και χρόνο, διατηρώντας τα βασικά στοιχεία και θεματικές του πρωτότυπου έργου. Η άθλια δολοφονία του βασιλιά-πατέρα, ο σφετερισμός της εξουσίας από τον δολοφόνο-εραστή, η εκδίκηση σε εξέλιξη, το «θέατρο εν θεάτρω», η τραγική λύση της ιστορίας, είναι παρόντα στο νέο αυτό έργο που εξερευνά ερωτήματα για την ταυτότητα, τον έρωτα, τη σεξουαλικότητα, την εξουσία, τις οικογενειακές σχέσεις, την αναμέτρηση με το αναπόδραστο του θανάτου, τη λυτρωτική δύναμη του θεάτρου ως καθρέφτη της πραγματικότητας.

Ο Άμλετ του Σαίξπηρ δεν δρα, είναι ακινητοποιημένος, καθυστερεί να γίνει η κινητήρια δύναμη και ο ήρωας του έργου. Ο Άμλετ του Κολτές, είναι σίγουρα πιο ορμητικός, πιο αποφασισμένος. Βιάζεται να τελειώσει. Να τελειώσει με τον Άμλετ, να τελειώσει με το Θέατρο.

Η παράσταση έκανε πρεμιέρα στην Αθήνα στο θέατρο «Altera Pars» μόνο για 8 παραστάσεις. Στη συνέχεια θα περιοδεύσει στην Κρήτη.

Το έργο κυκλοφορεί από τις εκδόσεις «Άγρα».

 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Συγγραφέας: Μπερνάρ-Μαρί Κολτές,
Μετάφραση: Ευγενία Γραμματικοπούλου
Σκηνοθεσία: Έφη Θεοδώρου

Σκηνικά: Άγγελος Μέντης
Κοστούμια: Άγγελος Μέντης
Μουσική: Jan Van Angelopoulos
Φωτισμοί: Σάκης Μπιρμπίλης
Χορογραφία: Ερμής Μαλκότσης

Παίζουν: Άμλετ: Έκτορας Λυγίζος, Γερτρούδη: Μαρία Σκουλά , Κλαύδιος: Γιώργος Κριθάρας, Οφηλία: Μάγδα Καυκούλα

Τιμές Εισιτηρίων: 14€, 10€ (τρίτεκνοι, πολύτεκνοι, άνεργοι, μαθητές, φοιτητές, άνω των 65ετών, ΑΜΕΑ)
Πληροφορίες: Ηλεκτρονική προπώληση: https://www.more.com/theater/amlet/koltes/ και στο ταμείο του θεάτρου 1 ώρα πριν από κάθε παράσταση.
Παραστάσεις: Τετάρτη 25 έως και Σάββατο 28 Οκτωβρίου στις 21:00, Κυριακή 29 Οκτωβρίου στις 20:00
Φωτογραφίες: Πάτροκλος Σκαφίδας
Περισσότερα από ΘΕΑΤΡΟ
Σχετικά Θέματα
ΘΕΑΤΡΟ
Αναζητώντας την Ελένη, της Νατάσας Νταϊλιάνη στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
ΘΕΑΤΡΟ
Ξεκίνα από την Αρχή και συνέχισε μέχρι Να φτάσεις στο Τέλος, από την ομάδα κι όμΩς κινείται στο Θέατρο Ροές
ΘΕΑΤΡΟ
Το Ξενοδοχείο Η Νύχτα που Πέφτει, του Νάνου Βαλαωρίτη στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Θεατρικά Νέα
50 χρόνια Θεσσαλικό Θέατρο: Ο «Μισάνθρωπος» της Ιόλης Ανδρεάδη σε Λάρισα και Αθήνα
ΘΕΑΤΡΟ
Οι γείτονες από πάνω, του Cesc Gay στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών
ΘΕΑΤΡΟ
Δάκρυ στο Φίδι, από την ομάδα Hippo Theatre Group στο Bios
ΘΕΑΤΡΟ
Κουνελόκολλα: Μια performance της Χρυσής Βιδαλάκη στο θέατρο στη Σάλα
ΘΕΑΤΡΟ
Taverna Miresia – Mario, Bella, Anastasia, του Mario Banushi στην Πειραιώς 260
ΘΕΑΤΡΟ
Τρέμω, του Ζοέλ Πομμερά στο Μικρό Θέατρο Μονής Λαζαριστών
ΘΕΑΤΡΟ
Οι Βλαβερές Συνέπειες του Γάμου, από τον Γιάννη Μπέζο στο Θέατρο Άνεσις
ΘΕΑΤΡΟ
Ο Καρυοθραύστης ζωντανεύει τη μαγεία των Χριστουγέννων στο Ολύμπια
ΘΕΑΤΡΟ
Οι Δελφίνοι ή Καζιμίρ και Φιλιντόρ, του Θωμά Μοσχόπουλου στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών