MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΔΕΥΤΕΡΑ
05
ΙΟΥΝΙΟΥ
  • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
    ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΚΘΕΣΗΣ
    ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΕΚΘΕΣΗ X
    1922-2022 Έξοδος-Διέξοδος: 372 καλλιτέχνες εμπνέονται από την Μικρασιατική Καταστροφή σε μία έκθεση στο πρώην Δημόσιο Καπνεργοστάσιο
    Από 12/05/2023 έως 15/06/2023
    Alone in a Crowd: Ομαδική εικαστική έκθεση στην Ελληνοαμερικανική Ένωση
    Από 25/05/2023 έως 24/06/2023
    Cameron Jamie: Νέα ατομική έκθεση του κορυφαίου εικαστικού στην γκαλερί Bernier/Eliades
    Από 25/05/2023 έως 13/07/2023
    Dialogues in Clay: Έλληνες και Πορτογάλοι καλλιτέχνες σε έναν "διάλογο κεραμικής" στην Γκαλερί Battagianni
    Από 12/05/2023 έως 17/06/2023
    Free from what: Η Μαρία Παπανικολάου παρουσιάζει στο Μέγαρο την πρώτη της ατομική έκθεση στην Ελλάδα
    Από 21/06/2023 έως 29/10/2023
    Hello Adulthood: Η εικαστικός Clara Cebrián στην Γκαλερί Ζουμπουλάκη με μια έκθεση για την ενηλικίωση
    Από 01/06/2023 έως 01/07/2023
    Homeland Landscapes: Έκθεση της Αιμιλίας Τσεκούρα στο Fougaro Blue2
    Από 23/04/2023 έως 30/09/2023
    Looking with the Eyes of Love: Ομαδική έκθεση στη Γκαλερί The Breeder
    Από 11/05/2023 έως 30/06/2023
    Lorem Ipsum: Έκθεση της Λυδίας Δαμπασίνα στο Κέντρο Τεχνών Δήμου Αθηναίων
    Από 25/05/2023 έως 16/07/2023
    Modern Love: Έναρξη για τον νέο εκθεσιακό κύκλο του ΕΜΣΤ με μια μεγάλη ομαδική έκθεση
    Από 15/12/2022 έως 05/11/2023
    Modern Love: Παρατείνεται η έκθεση στο ΕΜΣΤ
    Από 15/12/2022 έως 05/11/2023
    Nelly’s: Αναδρομική έκθεση με έργα της σπουδαίας φωτογράφου στο Μουσείο Μπενάκη - Πειραιώς 138
    Από 23/02/2023 έως 23/07/2023
    ReThinking: Η 2η θεματική έκθεση στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης εστιάζει στις "κοινωνικές συγκρούσεις"
    Από 18/05/2023 έως 15/06/2023
    Rema Incognita: Ομαδική εικαστική έκθεση στο Ευριπίδειο Θέατρο Ρεματιάς
    Από 15/06/2023 έως 29/06/2023
    Return to Sender: Η αφρικανική καλλιτεχνική κολεκτίβα NEST έρχεται στο ΚΠΙΣΝ με μια μεγάλη εικαστική εγκατάσταση
    Από 26/04/2023 έως 30/09/2023
    Rick Lowe: Ένας «χαρτογράφος του αγνώστου» στο Μουσείο Μπενάκη
    Από 02/06/2023 έως 30/07/2023
    Riddles for resilient tongues: Έκθεση της Τζάνις Ραφαηλίδου στο Opbo Studio
    Από 13/05/2023 έως 17/06/2023
    Weaving I Restoring I Healing: Έκθεση της Catheline van den Branden στο Μουσείο Λαϊκής Τέχνης και Παράδοσης «Αγγελική Χατζημιχάλη»
    Από 28/05/2023 έως 07/07/2023
    «Βασικές ανάγκες»: Έκθεση σε ένα φαρμακείο της Κυψέλης
    Από 24/05/2023 έως 11/06/2023
    «Επί τύμβω» από τον Aλέκο Κυραρίνη στο Αρχαιολογικό Μουσείο Πόρου
    Από 27/05/2023 έως 30/09/2023
    «Τροχιακά αντικείμενα» από τον Παντελή Χανδρή στη γκαλερί Citronne
    Από 30/03/2023 έως 24/06/2023
    Ένα «μουσείο αφύσικης ιστορίας» από τον Γιώργο Γεροντίδη
    Από 11/05/2023 έως 25/06/2023
    Αγωγή Ζωής: Έκθεση γλυπτών του Γιώργου Ζογγολόπουλου στο Θέατρο του Κολλεγίου Αθηνών
    Από 01/06/2023 έως 20/07/2023
    Από την Κάλλας στη Μήδεια: Ένα εικαστικό πείραμα κάνει "Unboxing" τη Μαρία Κάλλας στο Φουαγέ της ΕΛΣ
    Από 04/05/2023 έως 09/06/2023
    Αρχαία Ολυμπία - Κοινός Τόπος: Έκθεση μεικτής πραγματικότητας στο Ολυμπιακό Μουσείο Αθήνας
    Από 10/11/2021 έως 10/11/2023
    Γιάννης Γαΐτης. Η ουσία του απρόσωπου: Έκθεση αφιερωμένη στον μεγάλο ζωγράφο στο Ίδρυμα Θεοχαράκη
    Από 08/02/2023 έως 31/10/2023
    Διαιρεμένες Μνήμες 1940-1950: Το αποτύπωμα μιας ταραγμένης δεκαετίας μέσα από μια ψηφιακή έκθεση
    Από 15/11/2021 έως 31/12/2026
    Διονύσιος Σολωμός…δύο φλόγες…Μανώλης Χάρος: Έκθεση στη Γεννάδειο Βιβλιοθήκη
    Από 28/03/2023 έως 30/06/2023
    Εθνικό Ιστορικό Μουσείο: Η Δίκη των Εξ εκεί που συνέβη...
    Από 06/11/2022 έως 30/06/2023
    Εκεί έχουμε βρεθεί: Η πρώτη μουσειακή έκθεση της Κατερίνας Χρηστίδη στην Πινακοθήκη Δήμου Αθηναίων
    Από 27/04/2023 έως 18/06/2023
    Η Θεατρικότητα Ενός Αναβληθέντος Θανάτου: Ο Raed Yassin στην γκαλερί Kalfayan με μια πρωτοποριακή έκθεση
    Από 11/05/2023 έως 17/06/2023
    Η θάλασσα που αγάπησα: Ομαδική έκθεση ζωγραφικής και γλυπτικής στην γκαλερί Καψιώτη
    Από 26/05/2023 έως 24/06/2023
    Κωμωδία/Comoedia: Εγκατάσταση του Πάνου Προφήτη στη γκαλερί The Breeder
    Από 11/05/2023 έως 31/08/2023
    Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης: 15 κυκλαδικές αρχαιότητες από τη Συλλογή Στερν παρουσιάζονται για πρώτη φορά παγκοσμίως
    Από 03/11/2022 έως 31/10/2023
    Μυστήριο 139 Αποξένωση: Φωτογραφική έκθεση του Βαγγέλη Γκίνη στο Πολιτιστικό Κέντρο Λ. Κανελλόπουλος
    Από 11/05/2023 έως 18/06/2023
    Νοικοκυρές: Ομαδική εικαστική έκθεση στον χώρο τέχνης or.artspace
    Από 08/06/2023 έως 18/06/2023
    Ξεδιπλώνοντας: Έκθεση της Ευαγγελίας Μπίζα στην Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος
    Από 08/05/2023 έως 11/06/2023
    Ο Ιάκωβος Καμπανέλλης επιστρέφει στην Ακαδημία Αθηνών: Έκθεση για τον εμβληματικό δημιουργό στο Μέγαρο της Ακαδημίας
    Από 14/12/2022 έως 14/06/2023
    Ο τόπος του κάποτε - Ήρωες στα σκουπίδια: Έκθεση του Μιχάλη Μανουσάκη στη Δημοτική Πινακοθήκη Χανίων
    Από 11/03/2023 έως 30/06/2023
    Ουρανός χωρίς σύνορα - δημιουργικότητα χωρίς όρια: Το Ελευθέριος Βενιζέλος φιλοξενεί την 100ή του έκθεση, "Un-Limited Sky"
    Από 02/05/2023 έως 31/12/2023
    Πίσω στα Χωράφια: Έκθεση του Γιάννη Καστρίτση στην αίθουσα τέχνης έκφραση-γιάννα γραμματοπούλου
    Από 12/05/2023 έως 10/06/2023
    Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας: Επέτειος 75 χρόνων με μια φωτογραφική έκθεση στην Εθνική Βιβλιοθήκη
    Από 18/05/2023 έως 30/06/2023
    Το Γραφείο των Υδάτινων Κοινών: Ένα διακαλλιτεχνικό και διεπιστημονικό πρόγραμμα με θέμα το νερό στον ATOPOS cvc
    Από 22/03/2023 έως 01/07/2023
    Φωτογραφικά Ζεύγη 2023: Έκθεση της Νανάς Καραμαγκιώλη και του Πλάτωνα Ριβέλλη στην Ελληνοαμερικανική Ένωση
    Από 29/05/2023 έως 29/06/2023
    Φύση-Ω-Θεραπεία: Μια διαφορετική έκθεση του διεθνούς καλλιτέχνη Platon.H στο Ιστορικό Αρχείο Μουσείο Ύδρας
    Από 03/06/2023 έως 30/06/2023
    Χαρακτική – Ζωγραφική. Αναδρομική: Μεγάλη έκθεση για το έργο του Νίκου Δεσεκόπουλου στην Πινακοθήκη Δήμου Αθηναίων
    Από 11/05/2023 έως 18/06/2023
    Ωδείο Αθηνών: Ο Ιωάννης Δεσποτόπουλος και το Bauhaus
    Από 21/03/2022 έως 20/03/2024
    ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΚΑΛΕΡΙ
    ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΧΩΡΟ X Atopos CVC Bernier/Eliades Citronne Gallery Gallery Batagianni Online The Breeder Gallery opbo studio or.artspace Έκφραση - Γιάννα Γραμματοπούλου Ίδρυμα Εικαστικών Τεχνών και Μουσικής Β.& Μ.Θεοχαράκη Αρχαιολογικό Μουσείο Πόρου Γεννάδειος Βιβλιοθήκη Γκαλερί Ζουμπουλάκη Γκαλερί Καψιώτη Δημοτική Πινακοθήκη Χανίων Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών- Ελ. Βενιζέλος Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος Εθνική Λυρική Σκηνή - ΚΠΙΣΝ Εθνικό Ιστορικό Μουσείο Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης (ΕΜΣΤ) Ελληνοαμερικανική Ένωση Ευριπίδειο Θέατρο Ρεματιάς Θέατρο Κολλεγίου Αθηνών - Κολλεγίου Ψυχικού Ιστορικό Αρχείο – Μουσείο Ύδρας Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος Κέντρο Τεχνών Δήμου Αθηναίων Μέγαρο Ακαδημίας Αθηνών Μέγαρο Μουσικής Αθηνών Μουσείο Άλεξ Μυλωνά - Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης - Κεντρικό Κτίριο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης - Μέγαρο Σταθάτου Μουσείο Λαϊκής Τέχνης και Παράδοσης Δήμου Αθηναίων «Αγγελική Χατζημιχάλη» Μουσείο Μπενάκη - Κτήριο Οδού Πειραιώς Ολυμπιακό Μουσείο Αθήνας Πινακοθήκη Δήμου Αθηναίων Πολιτιστικό Κέντρο Δήμου Ελευσίνας «Λεωνίδας Κανελλόπουλος» Πρώην Δημόσιο Καπνεργοστάσιο - Βιβλιοθήκη και Τυπογραφείο Βουλής Φαρμακείο Φωτεινής Καλπαξή Φουγάρο - Κέντρο Τέχνης Ωδείον Αθηνών
    Ζωγραφική

    Μαντήλια Στρωμένα με Τραπέζι – Ασκήσεις επι του Καναπέως: Ατομική έκθεση του Καπετάν Μύγα στην Γκαλερί Άλμα

    Τη συλλογική έννοια της «ελληνικότητας» και την έννοια του Ιερού στην τέχνη εξερευνά μέσα από προσωπικές αναζητήσεις ο Καπετάν Μύγας (Δημήτρης Μιστριώτης), στην ατομική του έκθεση «Μαντήλια Στρωμένα με Τραπέζι – Ασκήσεις επι του Καναπέως» στην γκαλερί Άλμα.

    Monopoli Team

    Η Γκαλερί Άλμα εγκαινιάζει το Σάββατο 4 Μαρτίου, 11:00-15:00, την ατομική έκθεση του Καπετάν Μύγα (Δημήτρης Μιστριώτης) «Μαντήλια Στρωμένα με Τραπέζι – Ασκήσεις επι του Καναπέως». Eπιμέλεια έκθεσης: Μαρία Αλμπάνη.

    «Η ζωγραφική του Δημήτρη Μιστριώτη αποτελεί ευαίσθητη απόπειρα να δει τον κόσμο με προσοχή για να γεμίσει το κενό με χρώματα και γραμμές, ρυθμικά αναζητώντας τη ζωή, που είναι, μάλλον, η χαρά.

    Σαν πουλί που μαθαίνει να πετά, κάνει μια προσπάθεια ταπεινή και αναγκαία, όπου σκύβει με πειθαρχία στην επιφάνεια σεβόμενος αυτή και τα πράγματα που πάνω της Ιστορεί, επικαλώντας, σε αυτή την ανοδική του απόπειρα το πνεύμα των Αγίων της Χριστιανικής του πίστεως: αυτόν τον άνεμο». 

    Συμεών Ιερομόναχος 8 – 9 – 1996  Άγιον Όρος, (με αφορμή την πρώτη παρουσίαση των Ασκήσεων επί Καναπέως)

    Όπως σημειώνει η Πόλυ Χατζημάρκου:

         «Ο Καπετάν-Μύγας (Δημήτρης Μιστριώτης) δημιουργεί τέχνη εκπορευόμενη από το πνεύμα των πραγμάτων. Σκάβει στη γη της ψυχής του και ανακαλύπτει συναισθήματα και μνήμες ιθαγενείς. Κοιτάει βαθύτερα (ενδοσκόπηση) στην παράδοση, την ιστορία, τη θρησκεία, την ελληνική κουλτούρα, την εσώτερη διάσταση της διεθνούς τέχνης, το περιβάλλον του και αναζητώντας τη λύτρωση, το Όλο των πραγμάτων, ζωγραφίζει «ευχετική ζωγραφική» όπως την αποκαλεί ο ίδιος. Μη συμβατική, σχεδόν ψυχαναλυτική, επιχειρεί να γεφυρώσει το νου και τις αισθήσεις. Η τεχνοτροπία συνυφαίνεται τελικά με την νοοτροπία του. Οι δισδιάστατες παραστάσεις αντικειμένων & προσώπων, συνοδευόμενες από τους ζωγραφισμένους τίτλους τους, μας παραπέμπουν σε διάφορες γραφές της Δυτικής τέχνης: λαϊκή γραφή, art brut, αφηρημένος (αμερικάνικος) εξπρεσιονισμός, βυζαντινή γραφή – ένα ιδιαίτερο εικαστικό χωνευτήρι». 

    Πόλυ Χατζημάρκου Επιμελήτρια Εκθέσεων 5 Οκτωβρίου 2002, (Ρόδος, με αφορμή της παρουσίασης της σειράς «Μαντήλια Στρωμένα με Τραπέζια», μεταξύ άλλων, στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης της Ρόδου.)

    Ο Καπετάν Μύγας γράφει για τα έργα του:

    «Με την παρουσίαση των Ασκήσεων επί Καναπέως και των Μαντήλια στρωμένα με Τραπέζια (που ακολούθησαν αμέσως μετά), ελπίζω να μπορέσω να επικοινωνήσω στο φιλότεχνο κοινό τόσο τα έργα όσο και τις θεμελιακές αναζητήσεις που τα γέννησαν.

    Όσοι βλέπουν στη ζωγραφική μου μια έννοια Ελληνικότητας έχουν δίκιο, με την διαφορά πως ενώ η Ελληνικότητα όπως την ξέρουμε από την γενιά του 30 ήταν περισσότερο τοπιολογικός φυλετισμός και συλλογική ψυχοσύνθεση, η δική μου Ελληνικότητα είναι κυρίως Πολιτισμική. Όμως η παρούσα έκθεση εξερευνά την συλλογική αυτή έννοια μέσα από μια σειρά προσωπικών αναζητήσεων.

    Πρώτη και κύρια αναζήτηση είναι η έννοια του Ιερού στην τέχνη: Από μικρή ηλικία αμφισβήτησα το επικρατών υλιστικό μοντέλο και με μια συγκριτιστική θρησκειολογική αντίληψη,  αναζήτησα την μυστική εμπειρία σε διάφορες παραδόσεις και συστήματα. Αφού βολόδειρα ως άσωτος Υιός για τρία χρόνια σε άθλια ψυχοσωματική κατάσταση, αξιώθηκα να εξομολογηθώ στον ναό του Οσίου Δαβίδ στη Μονή Λατόμου Θεσσαλονίκης όπου σε ηλικία 25 χρονών στις αρχές της δεκαετίας του 90 μου δόθηκε η μυστική εμπειρία που αναζητούσα. Την έννοια του Ιερού ακολουθεί αμέσως η έννοια του Νου στην Τέχνη. Γιατί; 

    ΑΝ το Ιερό είναι το υψηλότερο και βαθύτερο στοιχείο της δημιουργίας, το υψηλότερο και βαθύτερο στοιχείο του ανθρώπου είναι ο Νους. Στην Βικιπέδια διαβάζουμε πως ο Νους είναι συνώνυμο της διάνοιας. Αυτή η άποψη άραγε να πηγάζει από τον Ιερό Αυγουστίνο, θεμελιακό Λατίνο Πατέρα του Καθολικισμού ο οποίος ονόμασε τον Νου ανώτερη διάνοια και την διάνοια κατώτερη διάνοια; Για αυτό οι Νεοέλληνες σήμερα, αποκαλούν τους διανοούμενους, πνευματικούς ανθρώπους; Για τον Έλληνα Αρχαίο και Βυζαντινό πάντως, Νους ή Πνευματικός Οφθαλμός ή Καρδιά είναι κάτι άλλο. Κατά τύχη στον Όσιο Δαυίδ όπου έπαθα την εμπειρία μου, υπάρχει παράσταση που φωτίζει την μυστήρια φύση του:

    Αναφέρομαι στο προ-εικονομαχικό ψηφιδωτό με το όραμα του προφήτη Ιεζεκιήλ όπου ο προφήτης εκστατικά φέρει τις παλάμες του στα αυτιά του. Ο Ν.Γ. Πεντζίκης μου έστρεψε την προσοχή σε αυτό, λέγοντας πως ο Προφήτης -χαϊδεύει το όραμα. Κατά την γνώμη μου αυτί και παλάμη εικονίζουν δύο όψεις της αίσθησης του Νου, που αντιστοιχούν στη μορφή της περιστεράς και της γλώσσας φωτιάς του Αγίου Πνεύματος. Με τις Ασκήσεις επί Καναπέως εστίασα στην παλάμη και με τα Μαντήλια επεκτάθηκα στο αυτί που είναι μάλλον, το διανοητικό, λογικό στοιχείο του πνευματικού που ξέρουμε όλοι.

    Εστιάζοντας στην παλάμη κατ’ αρχήν, έδωσα σημασία στο πως αισθανόμουν ενώ εργαζόμουν, που ήθελα να είναι μια γαλήνια εγρήγορση: Αυτοσχεδίαζα πατώντας όμως σε ένα προαποφασισμένο βασικό πρότυπο που είχε αποκαλυφθεί σιγά-σιγά, δουλεύοντας το ίδιο θέμα, την ίδια ώρα κάθε μέρα: Τραπέζι καθιστικού με τα πράγματα του εν μέσω βουνών, ως είδος νησιού με θάλασσα γύρω-γύρω και πάνω σύννεφα.  (Αργότερα έμαθα πως ο χώρος γύρω από την Αγία Τράπεζα λέγεται θάλασσα –άραγε μου είχε αποκαλυφθεί αυτό που ο Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής ονομάζει ο Τύπος του θέματος που ζωγράφιζα;)

    Μετά εφόσον μιλάμε για παλάμη, αναφερόμαστε στην Αφή και στους μικρο-ρυθμούς που καθορίζουν την Υφή. Στις Ασκήσεις επί Καναπέως συγκεκριμένα κυριαρχεί η Γραμμοϋφή: Ο συσχετισμός Καντίνσκυ: Κύκλος=Μπλε, Τετράγωνο=Κόκκινο, Τρίγωνο=Κίτρινο, οδηγεί στην έννοια του Νοερού χρώματος και της Νοερής μονοχρωμίας. Το χρώμα της νοερής μονοχρωμίας, η κοινή γραμμοϋφή στη ουσία, καθόριζε και το σχήμα των πραγμάτων.

    Μετά είναι η έννοια του αυτοσχεδιασμού που υποβάλλει μια άλλη σχέση με το χρόνο. Είναι και ο χρονικός περιορισμός: Η εργασία έπρεπε να ολοκληρωθεί σε μια ώρα περίπου: Δεν ήταν η εργασία που χρειαζόταν χρόνο, αλλά ο χρόνος που χρειαζόταν εργασία να γεμίσει και να τον καταγράψει. Η ημερομηνία ήταν σημαντικότατο μέρος της υπογραφής. Στις σπάνιες φορές που δούλεψα έργο δεύτερη μέρα, μπήκε και δεύτερη ημερομηνία. Μέσα από τα πράγματα μήπως βαθύτερα θέλουμε να απεικονίσουμε τον χρόνο; Πάντως έργα, που με κάποιο τρόπο καταγράφουν την στιγμή, τα ονομάζω ωρολογιακά:

    «Δεν έχει σημασία πόση ώρα μπορεί να στέκεις πλάι στην πηγή, πάντα θ’ αρχίζεις από την αρχή να βλέπεις το νερό. Γιατί το νερό δεν παύει να κυλάει κι ακατάπαυστα ξαναρχίζει και πάλι ν’ αναβλύζει. Το ίδιο συμβαίνει και σ’ αυτόν που προσηλώνει το βλέμμα του στην απέραντη ωραιότητα του Θεού. Την ανακαλύπτει από την αρχή και την βλέπει πάντα σαν κάτι καινό και παράδοξο σε σύγκριση με ό,τι κατανοεί πάντα η διάνοια. Κι όσο εξακολουθεί ο Θεός να αποκαλύπτεται, τόσο απορεί κι εξίσταται ο άνθρωπος»

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΑντίστροφος Χώρος: 56 έργα του ζωγράφου Αχιλλέα Παπακώστα σε μια έκθεση στον χώρο «16 Φωκίωνος Νέγρη»12.09.2018

    Γρηγόριος ο Νύσσης (337-395 μ.Χ.)

    Κλείνοντας θα πω πως μετά από τις Ασκήσεις επί Καναπέως, προχώρησα στα Μαντήλια στρωμένα με Τραπέζια όπου είχα την ευκαιρία όπως έγραψα παραπάνω να πειραματιστώ με πιο διανοητικά, φορμαλιστικά ζητήματα όπου σποραδικά, όπως με ακρίβεια ανέφερε ο π. Συμεών, αφού είχα ψηλαφήσει το διττό έδαφος του Νοητού άρχισα να πετάω προς το Αισθητό, με την διαφορά πως σα παραδείσιο με το ρυθμικό πτέρωμα του, κουβαλούσα και το Νοητό μαζί». 

    Καπετάν Μύγας

    ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
    Καλλιτέχνης: Καπετάν Μύγας
    Χώρος: Γκαλερί Άλμα, Υψηλάντου 24, Κολωνάκι.
    Διάρκεια Έκθεσης: Από 4 Μαρτίου έως 1η Απριλίου 2023
    Πληροφορίες Χώρου: Γκαλερί Άλμα, Υψηλάντου 24, Κολωνάκι. Τηλ: +30 211 400 3160. E: [email protected] https://www.galleryalma.com/ | Εγκαίνια: Σάββατο 4/3, 11:00 - 15:00
    Περισσότερα από ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    VIMA_WEB3b