MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΕΤΑΡΤΗ
27
ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ:
ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ X
ΗΘΟΠΟΙΟ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΗΘΟΠΟΙΟ X
ΘΕΑΤΡΟ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΘΕΑΤΡΟ X
ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
Κοινωνικό

Περιμένοντας τον Γκοντό, του Σάμιουελ Μπέκετ στο θέατρο Χώρος

Το εμβληματικό έργο του Ιρλανδού Νομπελίστα Σάμιουελ Μπέκετ, σε σκηνοθεσία Έλενας Μαυρίδου, μετά από δυο επιτυχημένους κύκλους παραστάσεων στην Αθήνα και αφού φιλοξενήθηκε απ’ το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, επιστρέφει στο θέατρο Χώρος, απ’ την 1η Οκτωβρίου για λίγες μόνο παραστάσεις.

Monopoli Team

Ο Βλαδίμηρος και ο Εστραγκόν ονειρεύονται περιμένοντας κάποιον κύριο Γκοντό. Λίγο παραπέρα, κι άλλοι Βλαδίμηροι και Εστραγκόν, παραλλαγές του εαυτού τους. Όλοι κινούνται μέσα σ’ ένα τετράγωνο προκαλώντας την αίσθηση ότι στη θέση τους θα μπορούσαν να είναι κάποιοι άλλοι, οποιοιδήποτε άλλοι, όλοι όσοι έγιναν κατά καιρούς στη ζωή τους, όλοι όσοι θα μπορούσαν να γίνουν και δεν έγιναν ποτέ. Όλα τα πρόσωπα και προσωπεία του εαυτού τους. Το δέντρο, όμως, το σημείο συνάντησης του πιο διάσημου θεατρικού ραντεβού, δεν υπάρχει πια. Στη θέση του δέντρου έχει μείνει μόνο μια δεσμίδα φωτός. Μα πότε θα έρθει, επιτέλους, ο Γκοντό να τους σώσει;

Ένα από τα πιο αντιπροσωπευτικά έργα του Θεάτρου του Παραλόγου, μια «τραγικωμωδία σε δυο πράξεις», όπως τη χαρακτήρισε ο ίδιος ο Μπέκετ, το Περιμένοντας τον Γκοντό (En attendant Godot, 1948), αποτελεί ένα αριστούργημα της σύγχρονης δραματουργίας. Παρά τις διαφορετικές ερμηνείες που το συνέδεσαν με τις ψυχαναλυτικές θεωρίες του Φρόυντ και του Γιουνγκ, τον Ψυχρό Πόλεμο, τον Υπαρξισμό, ακόμη και με τον Χριστιανισμό, το έργο παραμένει μια διαχρονική παραβολή για την τάση του ανθρώπου να περιμένει πάντοτε την έξωθεν σωτηρία. Όπως, άλλωστε, υποστήριζε κι ο ίδιος ο Μπέκετ, το νόημα του έργου βρίσκεται στο Περιμένοντας και όχι στον ίδιο τον Γκοντό, την ταυτότητα του οποίου δε γνώριζε ούτε ο ίδιος ο συγγραφέας.

Σ’ αυτόν τον μη τόπο και μη χρόνο, ο Μπέκετ έρχεται να φωτίσει ακόμη μια φορά τα αδιέξοδα της πιο κωμικής, ποιητικής και θλιβερής ύπαρξης. Της δικής μας.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Συγγραφέας: Σάμιουελ Μπέκετ
Μετάφραση: Αλεξάνδρα Παπαθανασοπούλου
Σκηνοθεσία: Έλενα Μαυρίδου

Κοστούμια: Ιωάννα Πλέσσα
Μουσική: Γιώργος Μαυρίδης
Φωτισμοί: Περικλής Μαθιέλλης

Παίζουν: Γιάννης Κατσιμίχας, Δήμητρα Κούζα, Βασίλης Κουλακιώτης, Έκτορας Λιάτσος, Μιχάλης Μιχαλακίδης, Φωτεινή Μποστανίτη

Διάρκεια: 100 λεπτά
Τιμές Εισιτηρίων: 15€, 12€ μειωμένο
Διάρκεια Παραστάσεων: Από 1 έως 29 Οκτωβρίου 2019
Πληροφορίες: Προπώληση: viva.gr, 11876, SevenSpots, Reload Stores, Media Markt, Βιβλιοπωλεία Ευριπίδης, Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων, Αθηνόραμα, Viva Kiosk
Παραστάσεις: Δευτέρα και Τρίτη στις 21.00
Βοηθός Σκηνοθετη: Γιάννα Αλ Νακά, Φωτεινή Μποστανίτη
Φωτογραφίες: Γιώργος Καπλανίδης
Περισσότερα από ΘΕΑΤΡΟ
Σχετικά Θέματα
ΘΕΑΤΡΟ
Η λέξη πρόοδος στο στόμα της μητέρας μου ηχούσε πολύ φάλτσα: Για τρίτη σεζόν στο Θέατρο Μπέλλος
ΘΕΑΤΡΟ
Ηρώδειο: Τα Μπαλέτα Μπεζάρ χορεύουν «7 ελληνικούς χορούς» και τιμούν τον Μίκη Θεοδωράκη
Θεατρικά Νέα
Ο αόρατος επισκέπτης, για δεύτερη χρονιά στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη
Θεατρικά Νέα
Θρίαμβος για την «Ορέστεια» στην Επίδαυρο – Τελευταία παράσταση στο Θέατρο Πέτρας
Θεατρικά Νέα
Ο Θάνατος του Εμποράκου, σε σκηνοθεσία Γιώργου Νανούρη – Τελευταίες παραστάσεις
Θεατρικά Νέα
Ελένη – Η δίκη μιας πόρνης: Η Λυδία Κονιόρδου στον συγκλονιστικό μονόλογο του Μιγκέλ Ντελ Άρκο
Θεατρικά Νέα
Οιδίπους: Nέα και τελευταία παράσταση στον Λυκαβηττό
Θεατρικά Νέα
O Ραφτάκος των λέξεων συνεχίζει το ταξίδι του το φθινόπωρο
Θεατρικά Νέα
170 Τετραγωνικά: Τελευταίες παραστάσεις στην Αττική
ΘΕΑΤΡΟ
Ο Φιλάργυρος: Η κωμωδία του Μολιέρου γίνεται παιδική παράσταση στο Θέατρο Τζένη Καρέζη
ΘΕΑΤΡΟ
Ο Τεμπέλης Δράκος του Γιώργου Χατζηπιερή “γιορτάζει” στο Ηρώδειο
ΘΕΑΤΡΟ
Αγώνες και μεταμορφώσεις μιας γυναίκας, του Εντουάρ Λουί στο Θέατρο Τζένη Καρέζη