PERFORMANCE
Ποιος είναι ο κύριος Κέλερμαν και γιατί λέει όλα αυτά τα βρωμερά πράγματα για μένα;
Μια ακόμη performance με την υπογραφή του Μιχαήλ Μαρμαρινού θα έχει την ευκαιρία να απολαύσει το ελληνικό κοινό. Μετά το “Πεθαίνω σαν χώρα”, ο καταξιωμένος σκηνοθέτης και το Theseum Ensemble στρέφοναι προς το σύγχρονο μυθιστόρημα του Κάφκα “Ο Πύργος”, όπου πρωταγωνιστούν πρόσωπα που ξεπηδούν από το Καφκικό αυτό έργο, μέσα από έναν σχεδόν αφηγηματικό τρόπο. […]

Monopoli Team
22.10.2018
A
A
Μια ακόμη performance με την υπογραφή του Μιχαήλ Μαρμαρινού θα έχει την ευκαιρία να απολαύσει το ελληνικό κοινό. Μετά το “Πεθαίνω σαν χώρα”, ο καταξιωμένος σκηνοθέτης και το Theseum Ensemble στρέφοναι προς το σύγχρονο μυθιστόρημα του Κάφκα “Ο Πύργος”, όπου πρωταγωνιστούν πρόσωπα που ξεπηδούν από το Καφκικό αυτό έργο, μέσα από έναν σχεδόν αφηγηματικό τρόπο. Η επεξεργασία του κειμένου έχει στηριχθεί στο γερμανικό πρωτότυπο και στις μεταφράσεις του Κώστα Προκοπίου και του Βασίλη Τομανά.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Συγγραφέας: Μιχαήλ Μαρμαρινός
Σκηνοθεσία: Μιχαήλ Μαρμαρινός
Παίζουν: Ακ. Καραζήσης, Θ. Τζήμου, Σ. Κρίτση, Τ. Πίττα, Λ. Κορωναίος, Λ. Φιλίππου
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Το UP FM Festival επιστρέφει στην Πάτρα με Παύλο Παυλίδη, Εθισμό και ελεύθερη είσοδο
Eurovision 2025: Ποιος θα δώσει το 12άρι της Ελλάδας στον τελικό
Φεστιβάλ Δήμου Αθηναίων: Ξεκινά την Πρωτομαγιά με πικ-νικ στην Ακαδημία Πλάτωνος – Όσα θα δούμε την 1η εβδομάδα
Μπαίνει στα δημοτικά το μάθημα της λογοτεχνίας
Πώς θα κάνεις το νερό σου σύμμαχο ευεξίας;
Όρνιθες: Η παράσταση του Άρη Μπινιάρη επιστρέφει το καλοκαίρι στα ανοιχτά θέατρα
Ο Χορός των Πυρσών: Το μουσικό οδοιπορικό του Βασίλη Ρακόπουλου στο Μέγαρο
Πού και πότε θα γίνουν τα ανοιξιάτικα street parties του Φεστιβάλ του Δήμου Αθηναίων
Στέγη: Ο Χιλιανός συγγραφέας Benjamin Labatut σε μια συζήτηση με την Αφροδίτη Παναγιωτάκου
Ο Πέδρο Αλμοδόβαρ στον Τραμπ: “Θα μείνεις στην ιστορία ως το μεγαλύτερο λάθος του αιώνα”