MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΚΥΡΙΑΚΗ
14
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ:
ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ X
ΗΘΟΠΟΙΟ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΗΘΟΠΟΙΟ X
ΘΕΑΤΡΟ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΘΕΑΤΡΟ X
ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
Σύγχρονο

Μόνο Εσένα Βλέπω

Ο Μαρκ Φόρστερ («O Χορός των Τεράτων», «Quantum of Solace», «Παγκόσμιος Πόλεμος Ζ») σκηνοθετεί την Μπλέικ Λάιβλι κι αυτός είναι ένας πολύ καλός λόγος για να δει κάποιος το φιλμ.

author-image Κωνσταντίνος Καϊμάκης

H Τζίνα (Μπλέικ Λάιβλι) και ο Τζέιμς (Τζέισον Κλαρκ) έχουν έναν υπέροχο γάμο. Μετά από ένα ατύχημα η Τζίνα χάνει την όρασή της και εξαρτάται ολοκληρωτικά από τον άντρα της. Όλα κυλούν ήρεμα και χωρίς άλλες συγκινήσεις μέχρι τη στιγμή που η Τζίνα αποκτά ξανά την όρασή της και συνειδητοποιεί ότι πως η ζωή της δεν είναι αυτή που νόμιζε.

Το μυστήριο δημιουργείται όχι απλώς δεξιοτεχνικά αλλά και με μια υποβόσκουσα ένταση που σχεδόν ποτέ δεν αντιλαμβανόμαστε την αληθινή της προέλευση.

Αμέτρητα τα ερωτήματα που θέτει ο στυλίστας Φόρστερ γύρω από τη σχέση του ζευγαριού, ο οποίος παίζει παραισθητικά με τις φλου εικόνες που «βλέπει» η Τζίνα μετά από την πετυχημένη επέμβαση που της επιτρέπει να αποκτά σταδιακά την όραση της και την δυσοίωνη πραγματικότητα, ποντάροντας στον ψυχολογικό τρόμο που γεννά μια τέτοια ιστορία.

Όμως στην πραγματικότητα εκείνο που ενδιαφέρει το σκηνοθέτη είναι η χειραφέτηση της ηρωίδας, η ατομική ψευδαίσθηση και η αντίληψη της πραγματικότητας. Μια πραγματικότητας ανορθόδοξης πάντως, με συμπεριφορές ανεξήγητες ή απλώς καλυμμένες με μυστικά κριτήρια και μια κυρίαρχη αίσθηση αμφισημίας πάνω στην τακτοποιημένη ζωή του ζευγαριού.

Ο Φόρστερ κάπου χάνει τον έλεγχο του φιλμ και αρχίζει τις μεσοβέζικες λύσεις. Το στερεότυπο του ιδανικού ζευγαριού, οι ερωτικές φαντασιώσεις, το αρχετυπικό χιτσκοκικό ζήτημα του «φαίνεσθαι και του είναι» σε μια εμπνευσμένη και ανατρεπτική ανάγνωση – το ισχυρό κομμάτι του φιλμ μαζί με την ερμηνεία της Λάιβλι- η ψυχολογική προσέγγιση της ασφάλειας που «προσφέρει» η οικογενειακή εστία, η ισχυρή αισθητική αντίληψη των πραγμάτων. Πολλά τα δυνατά στοιχεία του φιλμ αλλά και εμφανής η αδυναμία του σκηνοθέτη να τα δέσει όλα αυτά λειτουργικά και αποτελεσματικά σε ένα ενιαίο σύνολο.

Κωνσταντίνος Καϊμάκης

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Σκηνοθεσία: Μαρκ Φόρστερ



Διάρκεια: 110'
Σενάριο: Μαρκ Φόρστερ, Σον Κόνγουεϊ
Περισσότερα από ΘΕΑΤΡΟ
Σχετικά Θέματα
ΘΕΑΤΡΟ
Ο Καρυοθραύστης ζωντανεύει τη μαγεία των Χριστουγέννων στο Ολύμπια
ΘΕΑΤΡΟ
Η Φόνισσα, σε σκηνοθεσία Θοδωρή Αμπαζή στο Θέατρο Χώρος
ΘΕΑΤΡΟ
Μικρές Ταπεινώσεις: Νεφέλη Φασούλη και Πάνος Παπαδόπουλος στο Baumstrasse με τη νέα τους παράσταση
ΘΕΑΤΡΟ
Οι «Στρακαστρούκες» του Δημήτρη Σαμόλη βρίσκουν νέα θεατρική στέγη
Θεατρικά Νέα
Η Αρραβωνιαστικιά του Αχιλλέα, της Άλκης Ζέη για 3η σεζόν στο Θέατρο Μεταξουργείο
ΘΕΑΤΡΟ
Αγωνία Ιερή: Εύα Palmer Σικελιανού στο θέατρο ΕΛΕΡ
ΘΕΑΤΡΟ
Η «Ζιζέλ» του Μαριύς Πετιπά σε νέα παραγωγή από το Μπαλέτο της Εθνικής Λυρικής Σκηνής
ΘΕΑΤΡΟ
Ο Πιγκουίνος του Γιόχαν: Μια παιδική παράσταση για την κλιματική αλλαγή στο Θέατρο Παραμυθίας
ΘΕΑΤΡΟ
Το αμάρτημα της μητρός μου, του Γεώργιου Βιζυηνού για 3η χρονιά στο Θέατρο Radar
ΘΕΑΤΡΟ
Ο Αλαντίν και τα Μαγικά Χριστούγεννα: Ένα μιούζικαλ για όλη την οικογένεια στο Μέγαρο
ΘΕΑΤΡΟ
Το ημερολόγιο ενός τρελού: Η παράσταση του Στάθη Λιβαθινού για 2η χρονιά στο Θέατρο Οδού Κυκλάδων
ΘΕΑΤΡΟ
Ζιζέλ: Μια διαδραστική μουσική και χορευτική εμπειρία για παιδιά στην Λυρική Σκηνή