MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
18
ΙΟΥΛΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ:
ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ X
ΗΘΟΠΟΙΟ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΗΘΟΠΟΙΟ X
ΘΕΑΤΡΟ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΘΕΑΤΡΟ X
ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
Κοινωνικό

Μήνις, η επανάσταση του καναπέ στο Bios Tesla

Το κοινωνικό έργο “Μήνις, η επανάσταση του καναπέ” σε σκηνοθεσία Αμαλίας Βλάχου, παρουσιάζεται από τις 26 Οκτωβρίου 2017 στο Bios Tesla.

author-image Ευδοκία Βαζούκη

Δυο νέα κορίτσια παγιδευμένα στα ίδια -με τις προηγούμενες γενιές- στερεότυπα που οδήγησαν μια ολόκληρη χώρα στην πνευματική κατάρρευση. Καθισμένες σε έναν καναπέ ξεδιπλώνουν όλη την σύγχρονη ελληνικότητα ως κάτι πεπερασμένο, ως κάτι που δε λέει να αλλάξει. Μια οργή που στρέφεται μέσα μας και μάς τρώει τα σωθικά. Ακατάσχετη πολυλογία και μια κριτική σε εμάς τους ίδιους που δεν μπορούμε να βγούμε από το βάλτο που έχουμε βυθιστεί -ή μάλλον γεννηθήκαμε βυθισμένοι. Μια γενιά που έχει χρέος να ακουστεί. Ή τουλάχιστον να προσπαθήσει. Η γενιά του καναπέ.

mhnis epanastash tou kanape oktwvrios 2017 2

Η Μήνις πρωτοπαρουσιάστηκε στο Θέατρο Επί Κολωνώ το Μάιο του 2017. Τότε επικεντρωθήκαμε στη γενιά μας, αυτή των τριαντάρηδων και στην κρίση που βιώνουμε στην εποχή μας. Μια κρίση που απαντά περισσότερο στην πνευματική της διάσταση παρά στην οικονομική. Τώρα λίγους μήνες μετά πάμε ένα βήμα παρακάτω και θέτουμε το ζήτημα της κρίσης σε μια πιο υπαρξιακή βάση αναζητώντας και εξερευνώντας την κρίση του ανθρώπου στη σύγχρονη εποχή.

mhnis epanastash tou kanape oktwvrios 2017 3

Επί σκηνής ερχόμαστε αντιμέτωποι με το τίποτα, με τη φασαρία που δημιουργούμε καθημερινά στο σώμα για να μην έρθουμε αντιμέτωποι με τον εαυτό. Τον αφήνουμε τελευταίο στις προτεραιότητές μας, σε λειτουργία ύπνωσης, ώσπου να ‘ ρθει μια στιγμή που θα μας κάνει να επαναπροσδιορίσουμε, ή ώσπου να μην έρθει καμμία στιγμή. Πόσο αφηνόμαστε στη στιγμή και γιατί πλατιάζουμε σε συζητήσεις άσκοπες, προκαλώντας επίμονα το σπάσιμο της σιωπής. Δύο γυναίκες αντιμετωπίζονται σκηνοθετικά κυρίως ως άνθρωποι που δεν υπήρξαν πριν ούτε θα υπάρξουν μετά. Επιλέγουν να ζήσουν, αλλά ψάχνουν τρόπους να σκοτώσουν την ώρα τους φλυαρώντας και αποφεύγοντας να μπουν βαθιά μες στην αλήθεια τους. Μια performance με κύριο συστατικό το λόγο ως αναπόσπαστο κομμάτι του σώματος.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Σκηνοθεσία: Αμαλία Βλάχου


Παίζουν: Κατερίνα Λούβαρη- Φασόη, Κατερίνα Πρωτονοταρίου

Τιμές Εισιτηρίων: Γενική είσοδος: 10€
Διάρκεια Παραστάσεων: από 26 Οκτωβρίου 2017
Σενάριο: Αμαλία Βλάχου, Κατερίνα Λούβαρη - Φασόη, Κατερίνα Πρωτονοταρίου
Πληροφορίες: τηλέφωνο κρατήσεων: 210 3425335
Παραστάσεις: Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή στις 21:00
Περισσότερα από ΘΕΑΤΡΟ
Σχετικά Θέματα
ΘΕΑΤΡΟ
Φάουστ: Η παράσταση του Άρη Μπινιάρη επιστρέφει για 2η χρονιά στο Εθνικό
Θεατρικά Νέα
Τρεις αδελφές: Η παράσταση της Μαρίας Μαγκανάρη επιστρέφει για 2η χρονιά στο Εθνικό
ΘΕΑΤΡΟ
Darkest White: Η νέα παράσταση χορού της Δαφίν Αντωνιάδου στην Πειραιώς 260
ΘΕΑΤΡΟ
Phenomenon, σε σκηνοθεσία Κατερίνας Γιαννοπούλου στην Πειραιώς 260
ΘΕΑΤΡΟ
Hystory: Στην Πειραιώς 260 η Πατρίσια Απέργη χορογραφεί την ιστορία των γυναικείων διεκδικήσεων
ΘΕΑΤΡΟ
Hotel Amour: Το νέο μιούζικαλ των Γεράσιμου Ευαγγελάτου και Θέμη Καραμουρατίδη στο Θέατρο Ακροπόλ
ΘΕΑΤΡΟ
Επαρκώς δημιουργικό: Το Φεστιβάλ Αθηνών πάει ΚΠΙΣΝ με μια παράσταση χορού του Κωνσταντίνου Παπανικολάου
ΘΕΑΤΡΟ
Ο όρκος της Ευρώπης: Ουαζντί Μουαουάντ και Ζιλιέτ Μπινός στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου
ΘΕΑΤΡΟ
Νεκρή φύση σε χαντάκι, του Φάουστο Παραβιντίνο στο Studio Μαυρομιχάλη
Θεατρικά Νέα
Όμορφη Πόλη: Η μουσικοθεατρική παράσταση – ωδή στον Μίκη Θεοδωράκη για μια τελευταία βραδιά στο Ηρώδειο
ΘΕΑΤΡΟ
Η ζωή, τα γηρατειά και ο θάνατος μιας γυναίκας του λαού, σε σκηνοθεσία Σοφίας Αντωνίου στην Πειραιώς 260
Θεατρικά Νέα
Οι γριές που μαζεύουν την τσουκνίδα: Η παράσταση του Κωσταντίνου Ντέλλα στο “grape” του Φεστιβάλ Αθηνών