Χορός
After Party της Ερμίρας Γκόρο στην Πειραιώς 260 – Φεστιβάλ Αθηνών
Το Φεστιβάλ Αθηνών παρουσιάζει στις 12 και 13 Ιουλίου, τη σόλο περφόρμανς “After Party”, της Ερμίρας Γκόρο που μιλάει για την κρίση της μέσης ηλικίας, στην Πειραιώς 260.

A
A
Η χορογράφος Ερμίρα Γκόρο επικεντρώνεται στην κοινωνική διάσταση του έργου τέχνης και χορογραφεί τη σπουδαία ελληνίδα χορεύτρια Αγγελική Στελλάτου, που αποτελεί η ίδια τον πυρήνα της παράστασης ως περφόρμερ και ως γυναίκα. Η δημιουργία του χαρακτήρα βασίζεται στα προσωπικά βιώματα της χορεύτριας αλλά και στις εμπειρίες άλλων γυναικών.
Η παράσταση προσεγγίζει την κρίση ταυτότητας που φέρνει η μέση ηλικία, καθώς ο άνθρωπος, και ιδιαίτερα η γυναίκα, κατακλύζεται από υπαρξιακά άγχη και ανασφάλειες. Μήπως αυτή η κρίση μπορεί να γίνει η ευκαιρία για αναγέννηση;

A
A
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Σκηνοθεσία: Ερμίρα Γκόρο
Σκηνικά: Άγγελος Μέντης
Κοστούμια: Άγγελος Μέντης
Φωτισμοί: Αλέκος Γιάνναρος
Χορογραφία: Ερμίρα Γκόρο, Αγγελική Στελλάτου
Παίζουν: Αγγελική Στελλάτου
Διάρκεια: 50'-60' (χωρίς διάλειμμα)
Τιμές Εισιτηρίων: 15€, 5€ (Φοιτητικό-Άνεργοι- Α.μεΑ.)
Παραστάσεις: 12-13 Ιουλίου 2016 στις 21:00
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Το UP FM Festival επιστρέφει στην Πάτρα με Παύλο Παυλίδη, Εθισμό και ελεύθερη είσοδο
Eurovision 2025: Ποιος θα δώσει το 12άρι της Ελλάδας στον τελικό
Φεστιβάλ Δήμου Αθηναίων: Ξεκινά την Πρωτομαγιά με πικ-νικ στην Ακαδημία Πλάτωνος – Όσα θα δούμε την 1η εβδομάδα
Μπαίνει στα δημοτικά το μάθημα της λογοτεχνίας
Πώς θα κάνεις το νερό σου σύμμαχο ευεξίας;
Όρνιθες: Η παράσταση του Άρη Μπινιάρη επιστρέφει το καλοκαίρι στα ανοιχτά θέατρα
Ο Χορός των Πυρσών: Το μουσικό οδοιπορικό του Βασίλη Ρακόπουλου στο Μέγαρο
Πού και πότε θα γίνουν τα ανοιξιάτικα street parties του Φεστιβάλ του Δήμου Αθηναίων
Στέγη: Ο Χιλιανός συγγραφέας Benjamin Labatut σε μια συζήτηση με την Αφροδίτη Παναγιωτάκου
Ο Πέδρο Αλμοδόβαρ στον Τραμπ: “Θα μείνεις στην ιστορία ως το μεγαλύτερο λάθος του αιώνα”