Χορός
The dog days are over του Jan Martens στην Πειραιώς 260 – Φεστιβάλ Αθηνών
Το Θέατρο Πειραιώς 260 φιλοξενεί τον Jan Martens, ο οποίος θα παρουσιάσει στις 22 και 23 Ιουνίου την παράσταση “The Dog Days Are Over”, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών.

A
A
Με το The dog days are over, ο Γιαν Μάρτενς κάνει μια μελέτη πάνω στην ανθρώπινη αντοχή. Με βασικό σκοπό να αποκαλύψει τον άνθρωπο που κρύβεται πίσω από τον χορευτή, ο γνωστός δημιουργός οδηγεί τους χορευτές του σε μια χορογραφία που αποτελείται αποκλειστικά από «πηδήματα, δύναμη και γεωμετρία».
Σε μια πολυσύνθετη, δυναμική, εξουθενωτική χορογραφία, μαθηματικής ακρίβειας και συγχρονισμού μεταξύ των χορευτών, είναι αδύνατον να μη συμβούν λάθη. Είναι η στιγμή που οι μάσκες πέφτουν και το άτομο αποκαλύπτεται, καθώς ο αγώνας για τελειότητα αποδεικνύεται μάταιος. Το κοινό έρχεται αντιμέτωπο με τη νέα κατάσταση και καλείται να δει τους καλλιτέχνες με διαφορετική ματιά.

A
A
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Χορογραφία: Jan Martens
Παίζουν: Cherish Menzo, Nelle Hens, Piet Defrancq, Kimmy Ligtvoet, Steven Michel, Julien Josse, Laura Vanborm en Naomi Gibson and/or Morgane Ribbens, Ilse Ghekiere, Victor Dumont, Connor Schumacher
Τιμές Εισιτηρίων: 25€ 15€ (Φοιτητικό) 5€ (Άνεργοι-A.μεΑ.)
Παραστάσεις: 22 και 23 Ιουνίου στις 21.00
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ο Χορός των Πυρσών: Το μουσικό οδοιπορικό του Βασίλη Ρακόπουλου στο Μέγαρο
Πού και πότε θα γίνουν τα ανοιξιάτικα street parties του Φεστιβάλ του Δήμου Αθηναίων
Στέγη: Ο Χιλιανός συγγραφέας Benjamin Labatut σε μια συζήτηση με την Αφροδίτη Παναγιωτάκου
Ο Πέδρο Αλμοδόβαρ στον Τραμπ: “Θα μείνεις στην ιστορία ως το μεγαλύτερο λάθος του αιώνα”
ΕΜΣΤ: Διήμερο εκδηλώσεων για τη σύγχρονη γλυπτική και το έργο του Θόδωρου
Νατάσα Εξηνταβελώνη: «Είναι παραβιαστικό να σε φωτογραφίζουν χωρίς την άδειά σου» (vid)
Ο Κύριος των Νεκρών: Η πιο προσωπική ταινία του David Cronenberg είναι μια ωδή στο πένθος
Ο Ibrahim Maalouf μέσα από τους σημαντικότερους σταθμούς στην καριέρα του
Η Αθήνα τη Νύχτα: Υπάρχει ζωή στα “Μαύρα τα Μεσάνυχτα” ενός Σαββάτου;
Eurovision 2025: «Τέλος» οι σημαίες της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας από τη σκηνή