MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΕΜΠΤΗ
28
ΜΑΡΤΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

Τι θα δούμε στο Θέατρο τον Οκτώβριο του ’15

Ωραία δεν τη βγάλαμε παρεούλα την περσινή σεζόν;Έτσι και φέτος, η αγαπημένη σας (και μακράν πιο δημοφιλής του blog) feature επιστρέφει: κάθε μήνα ψάχνουμε στα άδυτα των δελτίων τύπου και των παρουσιάσεων, για να σας βρούμε τις 20 πιο ελπιδοφόρες και ενδιαφέρουσες ή ψαγμένες προτάσεις της θεατρικής σεζόν.Ήδη από τον Οκτώβριο, πριν καλά καλά ανοίξουν οι περισσότερες σκηνές, επικρατεί ήδη πανικός. Αυτές είναι οι 20 παραστάσεις από όσες κάνουν πρεμιέρα τον Οκτώβρη που εμείς επιλέγουμε να βάλουμε στην ατζέντα μας!

Monopoli Team

Κατηγορία: Οικογενειακές Ιστορίες 

Οικογένεια Μπες-Βγες (Θέατρο 104)
tumblr inline nwli8zSxmz1qbusup 500
Τι: Η ήρεμη ζωή της ζάμπλουτης οικογένειας Πουστοδούλου, που εμπορεύεται τα προφυλακτικά ΜΠΕΣ-ΒΓΕΣ, ταράσσεται από τις συνεχείς απώλειες των μελών της. Όταν η πεντάχρονη Σίσσυ, η νόμιμη κληρονόμος της αμύθητης περιουσίας, αντιλαμβάνεται ότι κινδυνεύει αποφασίζει να αναλάβει δράση και να ξεσκεπάσει το καλά κρυμμένο μυστικό. Κανείς όμως δεν ξέρει το δικό της μυστικό. Η Σίσσυ μεγαλώνει με εκατονταπλάσια ταχύτητα από το κανονικό.
Γιατί: Το μυθιστόρημα του Γιάννη Ξανθούλη που πρωτοδημοσιεύτηκε το 1982 ανεβαίνει για πρώτη φορά από την πλέον πολυάσχολη και δημιουργική ελληνική νεανική ομάδα 4Frontal (Μουνής, Αύξηση, Βόυτσεκ, Όλα τα Μανιτάρια Τρώγοντα

Οικογένεια Τσέντσι (17/10)
tumblr inline nwlicqgXbi1qbusup 500
Τι: Ο κυνικός και ασεβής Κόμης Τσέντσι είναι ο πλουσιότερος άντρας της Ρώμης του 1599. Η Ιερά Εξέταση τον εκβιάζει να παραχωρήσει στο Βατικανό το ένα τρίτο της περιουσίας του για να παραμείνουν άγνωστα τα μέχρι τώρα εγκλήματά του. Στο όνομα αυτής της συνθηκολόγησης, σχεδιάζει το ανομολόγητο: ένα τεράστιο όργιο, όπου θα σκοτώσει τους δυο του γιους και θα σπιλώσει την τιμή της μονάκριβης κόρης του.
Γιατί: Το έργο βασίζεται δραματουργικά στο «Les Cenci» του Αρτώ, ένα έργο-ορόσημο για το λεγόμενο «Θέατρο της Σκληρότητας», και στην πραγματική ιστορία από το ομώνυμο χρονικό του Σταντάλ. Οι ήρωες παρουσιάζονται εγκλωβισμένοι σε μια ιδεατή βιτρίνα, η οποία τους προσδίδει κύρος, αλλά τους αφαιρεί κάθε διέξοδο φυγής. Στον πρωταγωνιστικό ρόλο ο Μιλτιάδης Φιορεντζής, ο οποίος κέρδισε πέρυσι το βραβείο αντρικού ρόλου στα Queer Theatre Awards.

Σπίτι από Γέφυρες (Θέατρο ΠΚ)
tumblr inline nwliempCTg1qbusup 500

Τι: Το Σπίτι από Γέφυρες σας καλωσορίζει. Εδώ όλα αιωρούνται και όλα ίπτανται. Ένα χρόνο μετά όλα έχουν αλλάξει. Τίποτα δε θυμίζει το σκοτεινό παρελθόν του Τρελόσπιτου. Οι γέφυρες στην παράσταση ζωντανεύουν και είναι αυτές που κινούν τα νήματα μέσα στο σπίτι. Ένα σπίτι που μεταλλάσσεται στον μικρόκοσμο του οικοδεσπότη και ξεδιπλώνεται αναζητώντας ένα χέρι βοηθείας για να γεφυρώσει τους δύο κόσμους της λογικής και της τρέλας. Εδώ κανένα ύψος, κανένα κενό δεν μένει αγεφύρωτο.
Γιατί: Ο χορογράφος και σκηνοθέτης Παύλος Κουρτίδης δουλεύει με 9 χορευτές και ηθοποιούς για το sequel της παράστασης «Το Τρελόσπιτο». [Με τον επιστημονικό όρο ‘γέφυρα’ ορίζεται η γεφύρωση των ανωτέρων και κατωτέρων λειτουργιών του εγκεφάλου]

Vasistas-Domino (Ροές)
tumblr inline nwlifn8PCz1qbusup 500

Τι: Μια βουβή χορογραφία πραγματεύεται το θέμα της ατομικής και επιδημικής κατάρρευσης ενός ολόκληρου κόσμου, των αλυσιδωτών αντιδράσεων που οδηγούν σε γενικευμένη κατάσταση εκτάκτου ανάγκης, εστιάζοντας στους επιζώντες. Στη σκηνή εναλλάσσονται θραυσματικά στιγμιότυπα ενός κόσμου υπό την απειλή ενός τέλους, μέσα από ένα ηχητικό τοπίο από λησμονημένες ηχογραφήσεις του τέλους 19ου και των αρχών του 20ού αιώνα.
Γιατί: Το νεοσύστατο Rēs Ratio Network υποδέχεται την ομάδα Vasistas και την Αργυρώ Χιώτη. Η δραματουργία, έχοντας ως αφετηρία το έργο του Ευγένιου Ιονέσκο Παιχνίδια σφαγής, δομείται μέσω του ιδιαίτερου αφηγηματικού κώδικα και της σκηνικής γλώσσας που αναπτύσσει η ομάδα Vasistas τα τελευταία χρόνια.

Κατηγορία: Θέατρο εκτός ορίων

Dourgouti Island Hotel (μια γειτονιά στον Νέο Κόσμο, 23/10 με 1/11)
tumblr inline nwligdAntl1qbusup 500 3
Τι: Το Δουργούτι μοιάζει με νησί άγονης γραμμής κοντά στο κέντρο της Αθήνας, με τη δική του ιστορία, κοινωνία, πολεοδομία, ρυθμό, χρώμα, ησυχία σε σχέση με τη γύρω πολύβουη «ακτογραμμή». Περισσότεροι από 40 performers, χορευτές, ηθοποιοί, μουσικοί, live artists και εικαστικοί μοιρασμένοι σε τρεις ωριαίες διαδρομές, συναντούν τους θεατές στους 25 σταθμούς των διαφορετικών διαδρομών.
Γιατί: Η ομάδα παραστατικών τεχνών “Όχι Παίζουμε” μας καλεί σε μια περιπατητική παράσταση – εξερεύνηση σε μια γειτονιά «τράνζιτ» της Αθήνας με ιδιαίτερη προσφυγική ιστορία.

Τέφρα και Σκιά (Ροές από 26/10)

Τι: Στο μέσον ενός τόπου, δύο ηθοποιοί-αφηγητές (Χρήστος Λούλης και Εύη Σαουλίδου) κατοικούν μια φαινομενικά ασφαλή, αλλά και αυστηρή συνθήκη ενώ σταδιακά εγκλωβίζονται μέσα σε μνήμες από οδυνηρά γεγονότα. Ο τόπος γίνεται αναπόδραστος και οι δυο φωνές είναι υποχρεωμένες να φτάσουν μέχρι το τέλος.
Γιατί: Ο Δημήτρης Καραντζάς σκηνοθετεί το έργο του Χάρολντ Πίντερ ως μια κρυπτογραφημένη παραβολή για τη συναίνεση στη βία, για την υπακοή και την ατομική ευθύνη. Η παράσταση επιχειρεί να αναδείξει τη δραματουργία του Πίντερ μέσα από τη διερεύνηση της διαστολής και της συστολής του χρόνου, μέσω της επιλεκτικής κίνησης και της απόλυτης ακινησίας, μέσω της μουσικότητας του κειμένου και παρεμβάλλοντας, σ’ αυτή τη θεατρική «διφωνία», φωνές από τον πόνο της ανθρωπότητας.

Κατηγορία: Οι φίλοι μας τα ζώα

Καγκουρό (Εθνικό)

Τι: Η ανάγκη για ένα καλύτερο μέλλον οδηγεί τον Ορφέα στην απόφαση να μεταναστεύσει στην Αυστραλία, τελικά όμως αναπάντεχες εξελίξεις δεν θα του επιτρέψουν να πραγματοποιήσει ποτέ αυτό το ταξίδι… Το σπίτι του γίνεται η «ορχήστρα» αναπαράστασης μιας οικογενειακής τραγωδίας, καθρέφτη της παθογένειας της σημερινής Ελλάδας.
Γιατί: για πρώτη φορά στο θέατρο το νέο έργο του Βασίλη Κατσικονούρη («Γάλα») υπό τη σκηνοθετική ματιά του πλέον ραγδαία ανερχόμενου σκηνοθέτη Δημήτρη Μυλωνά («Γράμματα στον Στάλιν»).

Το Όνειρο του Σολωμου (Bios)

Τι: Είναι ο προορισμός του ανθρώπου να κάνει παιδιά και να πεθάνει; Το τυπικό ταξίδι ενός σολομού, του Διονύση (ω ναι), από τη γέννηση στα γλυκά νερά, τη μετανάστευση στον ωκεανό και την επιστροφή εκεί όπου γεννήθηκε για να γονιμοποιηθεί, έως την εξάντληση του και τον θάνατο. εξαντλείται και πεθαίνει. Σε αυτό το φανταστικό ταξίδι, ο σολομός θα αναζητήσει απαντήσεις στις υπαρξιακές του ανησυχίες του από μεγάλες προσωπικότητες της Ιστορίας, όπως ο Άλμπερτ Άινσταιν – το δελφίνι, ο Σίγκμουντ Φρόιντ- το χέλι, η Μητέρα Τερέζα – η αρκούδα, και πολλοί άλλοι.
Γιατί: Η ομάδα 9 παρά δεν κέρδισε στο Scratch Night του φετινού Bob Festival, ήρθε όμως δεύτερη και κέρδισε τις εντυπώσεις των υπεύθυνων του Bios αρκετά ώστε να τους προσφέρουν έτσι κι αλλιώς το έπαθλο της χορηγίας χώρου! Το κείμενο είναι σύλληψη της ομάδας με ζωντανή πρωτότυπη μουσική γραμμένη ειδικά για την παράσταση από την πολύ δραστήρια στο χώρο Nalyssa Green.

Κατηγορία: Κάνε Παιδί να δεις Καλό

Ο Θεός της Σφαγής (Θέατρο Αθηνών)

Τι: Δυο καλλιεργημένα παντρεμένα ζευγάρια συναντιούνται για συζητούν «πολιτισμένα» μια λύση για τον βίαιο διαπληκτισμό των εντεκάχρονων αγοριών τους. Αυτό που ακολουθεί είναι ένας εκτός ορίων εκτροχιασμός καθώς πέφτουν τα προσωπεία, αλλάζουν οι συμμαχίες με γνώμονα τις ταξικές, ιδεολογικές ή σεξουαλικές τους διαφορές και καταλήγουν να υποκύπτουν στον ανήλικο εαυτό και στα ζωώδη ένστικτα που κρύβουν μέσα τους.
Γιατί: Η πολυβραβευμένη διεθνώς κοινωνική κωμωδία της Γιασμίνα Ρεζά επιστρέφει στην Αθηναϊκή σκηνή με (επιτέλους) ένα all-star cast από τα μεγάλα αστέρια του «σοβαρού» εμπορικού: Γουλιώτη, Μαρκουλάκης, Παπασπηλιόπουλος, Λουκία Μιχαλοπούλου, στα χνάρια του περσινού «Πουπουλένιου». Προβλέπουμε αντίστοιχη ή και ακόμα μεγαλύτερη επιτυχία.

Για Όνομα (Αλίκη)

Τι: Ένα ζευγάρι είναι καλεσμένοι στο σπίτι των κουνιάδων τους και τους αποκαλύπτουν πως σκοπεύουν να ονομάσουν το πρώτο τους μωρό… Αδόλφο. Μετά, το χάος.
Γιατί: Μια από τις μεγαλύτερες θεατρικές επιτυχίες στη Γαλλία και υποψήφια για έξι βραβεία Molière έγινε διεθνής κινηματογραφική επιτυχία και έρχεται στο Αλίκη με το πλέον σταθερά ποιοτικό κωμικό ζευγάρι Βίκυ Σταυροπούλου και Χρήστο Χατζηπαναγιώτη.

Το Έμβρυο (Μπιπ έως 27/10)

Τι: Ένα νεαρό ζευγάρι μετά από μία αποτυχημένη προσπάθεια περιμένει και πάλι παιδί. Ελπίζουν ότι αυτή τη φορά θα κυλήσουν όλα ομαλά και κλείνονται σπίτι τους για να προστατευθούν άσχημα γεγονότα που συμβαίνουν τελευταία στην περιοχή τους. Το κακό όμως ήταν από την αρχή δίπλα τους.
Γιατί: Μετά από ένα πολλά υποσχόμενο ντεμπούτο με το ανατριχιαστικό «Η Αυτοκτονία Μου», ο Δημήτρης Κατσιμίρης επιστρέφει με το δεύτερο του θεατρικό έργο, όπου μελετάει την έννοια του φόβου και τις επιπτώσεις που έχει στον σύγχρονο άνθρωπο.

Κατηγορία: TV’s Good For You (?)

Το Κουρδιστό Πορτοκαλι (Κιβωτός)

Τι: Η ιστορία του νεαρού Άλεξ, αρχηγού μιας συμμορίας συνομηλίκων του, που διασκεδάζουν σκορπίζοντας βία. Οι μεγάλες αγάπες του Άλεξ είναι τα ναρκωτικά, οι βιασμοί και η Ενάτη συμφωνία του Μπετόβεν. Μετά από μια δολοφονία, ο Άλεξ συλλαμβάνεται και φυλακίζεται. Για να αποκτήσει την ελευθερία του, δέχεται να συμμετέχει σαν «πειραματόζωο» σε ένα πρωτοποριακό σύστημα σωφρονισμού που μελετά η κυβέρνηση.
Γιατί: Μετά την αναπάντεχη εμπορική sold out επιτυχία που είχε η πρώτη σκηνοθεσία του Κακλέα πριν από δύο χρόνια, το ανατρεπτικό και προκλητικό έργο του Anthony Burgess (περισσότερο γνωστό από την κινηματογραφική μεταφορά του Kubrick) επιστρέφει με τον Κωνσταντίνο Ασπιώτη στον πρωταγωνιστικό ρόλο, σε τρελή ρέντα μετά τη σαρωτική του σεξοαναρχική περσινή ερμηνεία ως Dr Frank-n-Furter.

Μια Χούφτα Βαλεριάνες (Λύχνος – από 24/10)

Τι: Η κεντρική ηρωίδα Ντίνα Κουτσούμπα, σαν άλλη Ρούλα Βροχοπούλου, έχει εξαρτήσει ολόκληρη τη ζωή της από την τηλεόραση. Παντρεύτηκε στο Χρυσό Κουφέτο, βρήκε τον gay γιο της στο Πάμε Πακέτο, ψάχνει (πλέον) τον άντρα της στη Νικολούλη και όταν έρχεται επιτέλους αντιμέτωπη με την προσωποποίηση της Μοναξιάς της, εκείνη έχει σάρκα και οστά ως… Ζωζώ Σαπουντζάκη. Φοράει ψηλά τακούνια, χορεύει, τραγουδά και δεν αποχωρίζεται ποτέ τις βαλεριάνες της – αν και η τηλεόραση έχει ήδη σχεδόν την ίδια αποχαυνωτική δράση.
Γιατι: Μια μουσική -μαύρη- κωμωδία ταξιδέψει τον θεατή στα τηλεοπτικά πλατό της δεκαετίας του ‘90 μέχρι και σήμερα και αναδεικνύει χωρίς ενοχές όλη την glam-κιτς γοητεία τους, από την ομάδα του περσινού επιτυχημένου queer underground «Μαύρες Γαλλικές Τρούφες».

Κατηγορία: Do it like it’s 1900

Μαζώχτρα (Μικρό Γκλόρια από 26/10)

Τι: Σ’ένα χωριό της Κρήτης, την «Παραμυθιά», μια πολύ όμορφη πλην φτωχή «μαζώχτρα» ελιών ερωτεύεται ένα αρχοντόπουλο και ανταλλάσουν όρκους αγάπης. Εκείνος όμως παίρνει τον λόγο του πίσω και η προδομένη κοπέλα αποφασίζει να εκδικηθεί με ένα ψέμα που σπέρνει τη συμφορά και οδηγεί σε αλλεπάλληλα φονικά ανάμεσα σε χριστιανούς και μουσουλμάνους Παραμυθιώτες.
Γιατί: Η ομάδα πίσω από το φρέσκο και ξεκαρδιστικό ανέβασμα των «Χαλασοχώρηδων» του Παπαδιαμάντη, επιστρέφει με ένα σπουδαίο διήγημα της νεοελληνικής λογοτεχνίας, του Αργύρη Εφταλιώτη, από το 1900.

Ο Χορός του Θανάτου (Εμπορικόν από 23/10)

Τι: Το έργο του Στρίντμπεργκ από το 1900 διαπραγματεύεται με χιούμορ και σαρκασμό την αιώνια πάλη των δύο φύλων μέσα από το θεσμό του γάμου. Η αγάπη, το μίσος, το άγχος του θανάτου και η παράνοια, εναλλάσσονται ακατάπαυστα στην υπό κατάρρευση σχέση του συνταξιούχου στρατιωτικού και της γυναίκας του μετά από 25 χρόνια γάμου. Ανάμεσα τους θα μπει ο ξάδελφος της γυναίκας Κουρτ, σχεδιάζοντας μαζλι της την πτώση του άντρα της.
Γιατί: Η νέα δουλειά του σημαντικού Δημήτρη Καταλειφού και μια μεγάλη συνεργασία με τη Φιλαρέτη Κομνηνού και τον Βασίλη Μπισμπίκη.

Κατηγορία: Μονόλογοι

Ντε Σαντ στη Ζυστίν (Από Μηχανής)

Τι: Η 12χρονη κατατρεγμένη μυξοπαρθένα Ζυστίν ζητάει καταφύγιο στη Μαντάμ από όσους θέλησαν να την εκμεταλλευτούν, θα βρεθεί όμως ξανά στο έλεος τους ως η νεότερη πόρνη του μπορντέλου της. Η Μαντάμ της περιγράφει με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες, τα αυξανόμενης περιπλοκότητας βίτσια που πρόκειται να τους ικανοποιήσει και εκμυστηρεύεται τα σχέδια της για έναν καινούριο κόσμο με γκρεμισμένους τους προστατευτικούς πύργους του καθωσπρεπισμού και ξεγυμνωμένους να σούρνονται στα πόδια της όσους είχαν κάποτε εξουσία να επιβάλουν στους άλλους κανόνες ηθικής.
Γιατί: Η Μάρω Παπαδοπούλου σε ΡΕΣΙΤΑΛ ερμηνείας, επιστρέφει μετά από χρόνια στον εμβληματικό της ρόλο ως η σαρδόνια, πονηρή και βίαια γελοία Μαντάμ Ντελμόνζ, με τα αρπαχτικά νύχια και την βλεφαρίδα κάγκελο, στον κωμικό μονόλογο του Τσεζάρις Γκραουζίνις. Είναι η προσωποποίηση του Μαρκήσιου De Sade στο ιστορικό έργο που του χάρισε 13 χρόνια στην φυλακή και χαρακτηρίστηκε από τον Ναπολέοντα ως «το πιο αποκρουστικό βιβλίο που είδε ποτέ το φως από την πιο διεφθαρμένη φαντασία».

Περσινές Βροχές (Θέατρο 104)

Τι: Μονόλογος σε τρία κεφάλαια: Παρόν, Μέλλον, Παρελθόν. Ανάµεσα στα περασµένα και τα µελλοντικά µεγαλεία των ανθρώπων, μια ηθοποιός διατρέχει 25 χρόνια ιστορίας, από τις αρχές του Ά Παγκοσμίου Πολέμου ως τις αρχές του Δεύτερου, προσπαθώντας να αναγνωρίσει αν οι άνθρωποι που δίνουμε τη ζωή μας για ένα λουλούδι είμαστε οι ίδιοι που πλημμυρίσαμε πέντε ηπείρους στο αίμα.
Γιατί: Το αμάλγαμα ποιητικού ρεαλισμού και σαρκασμού, ο μονόλογος του Χρήστου Καρασαββίδη που ξεκίνησε από τους νέους συγγραφείς του Εθνικού Θεάτρου, παρουσιάζεται για πρώτη φορά ολοκληρωμένος, μετά το πειραματικό ανέβασμα του πρώτου κεφαλαίου τους στο Επί Κολωνώ.

Αυτό που εγω ονομάζω λήθη (Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων)

Τι: 30 Δεκεμβρίου του 2009. Ο Μικαέλ Μπλεζ, 25 ετών, μπαίνει σε ένα Carrefour στη Λυών, παίρνει ένα κουτάκι μπύρα και το πίνει. Τέσσερις σεκιουριτάδες τον πλησιάζουν, τον οδηγούν στα υπόγεια του καταστήματος και τον ξυλοκοπούν μέχρι θανάτου. Οι κάμερες ασφαλείας του σούπερ μάρκετ έχουν καταγράψει τα πάντα. Η είδηση απασχολεί για λίγες μόνο μέρες τις αστυνομικές στήλες και στη συνέχεια λησμονείται.
Γιατί: Το έργο και ο πολυβραβευμένος γάλλος συγγραφέας Laurent Mauvignier παρουσιάζονται για πρώτη φορά στην Ελλάδα σε θεατρική μορφή, σε σκηνοθεσία της Άσπας Τομπούλη και ερμηνεία του Νίκου Νίκα. Μέσα από την αφήγηση ενός ανώνυμου αφηγητή, ο Mauvignier εστιάζει σε θέματα καίρια και οδυνηρά για τον σημερινό πολίτη, κυρίως στην άλογη βία και την αγριότητα της καθημερινότητας με συνήθη θύματα μετανάστες, άστεγους, ανθρώπους του περιθωρίου.

Κατηγορία: Εναλλακτικά Παιδικά-Βρεφικά

Μικρό-Μικρό, Μεγάλο-Μεγάλο (Πόρτα)

Τι: Δύο ηθοποιοί (ένας πολύ ψηλός κι ένας άλλος …όχι και τόσο ψηλός) στήνουν μια μικρή σκηνική περιπέτεια, μυώντας τους μικρούς-μικρούς θεατές στη θεατρική γλώσσα αλλά και σε μεγάλα-μεγάλα θέματα. Τι είναι «μικρό»; Kαι γιατί είναι μικρό και όχι μεγάλο; Το «μεγάλο»; Πόσο αλλιώτικο είναι; Mεγαλώνει το μικρό; Κι αν ναι, πότε; Γιατί και πώς; Κι αν πάλι μεγαλώνει το μικρό, το μεγάλο; Μικραίνει; Υπάρχει πιο μεγάλο από ένα μεγάλο; Υπάρχει μικρότερο μικρό; Και… βζουνβζουνβζουνβζουν
Γιατί: Με την αφαιρετική, άμεση μη λεκτική γλώσσα που μοιράζονται από κοινού τα πολύ μικρά παιδιά και οι μεγάλοι καλλιτέχνες της σκηνής, τη γλώσσα δηλαδή του παιχνιδιού, τη γλώσσα του σώματος, τη γλώσσα μιας «κλοουνερί», ο Θωμάς Μοσχόπουλος συνεχίζει να εξερευνά τις δυνατότητες του «βρεφικού» θεάτρου (για θεατές 1 έως 3 ετών).

Ο Ονειροφάγος (Skrow έως 1/11)

Τι: Για τους κατοίκους της Υπνοχώρας ένα είναι το σημαντικό: ο ύπνος! Όμως σημασία δεν έχει πόσο βαθιά μπορεί να κοιμηθεί κανείς αλλά πόσο καλά όνειρα βλέπει όταν κοιμάται! Όποιος βλέπει καλά όνειρα έχει ευγενική καρδιά και καθαρό μυαλό. Εκείνον που βλέπει τα καλύτερα τον κάνουν βασιλιά τους… Τι θα συμβεί όμως όταν ξαφνικά μια νύχτα, η κόρη του βασιλιά αρχίζει να βλέπει εφιάλτες; Όλοι θα προσπαθήσουν άκαρπα να τη βοηθήσουν αλλά τίποτα δε λειτουργεί… Μέχρι που εμφανίζεται ο μικρός ονειροφάγος…
Γιατί: Η ομάδα Ντουθ, με αφορμή ένα κλασικό παραμύθι του γνωστού συγγραφέα Μίκαελ Έντε, δημιουργεί μια θεατρική παράσταση για παιδιά από 3 ετών και άνω που πραγματεύεται ένα από τα πιο παράξενα και ιδιαίτερα ζητήματα. Ο Ονειροφάγος μιλάει στα παιδιά για αυτό τον αλλόκοτο, άλλοτε αστείο, άλλοτε τρομακτικό κόσμο των ονείρων και τα παροτρύνει να αφηγηθούν τα όνειρα τους και έτσι να αντιμετωπίσουν τους φόβους τους.

Και από αυτές, οι 5 absolute must παραστάσεις για τον μήνα:

  1. Ντε Σαντ στη Ζυστίν
  2. Τέφρα και Σκιά
  3. Ο Θεός της Σφαγής
  4. Σπίτι από Γέφυρες
  5. Οικογένεια Μπες-Βγες

Περιμένουμε τον Νοέμβρη:
Mαγκντα Γκεμπελς από Μπρούσκου – Dogville της Έφης Γούση – νέος Μοσχόπουλος και Σκοτεινές Γλώσσες – Ο Φίλιπ Γκλας Αγοράζει μια φραντζόλα ψωμί από τους Ατονάλ – Παναγιωτοπούλου στο Glorious – Οικονόμου και Σαρακατσάνης στο Δάνειο – Το Κενό Αυτοπροσώπως του Άκη Δήμου – η queer Γιορτή – Μαμ του Σερεφα – Nine με Χαραλαμπόπουλο, Παπαρίζου, Λέχου, Κοντού, Τα Κύματα από τον Δημήτρη Καραντζά στην εφηβική της Στέγης – Άγγελος Παπαδημητρίου ως Γκάμπυ – μεταμεσονύκτια οργιαστική Παρασκευή Παλιμπαιδισμού – όλος ο Τσέχοφ σε μια ώρα – Μπέτυ Αρβανίτη ωςΤσερλινέ

Συνεχίζονται από πέρυσι:

  1. Ο Άρντεν Πρέπει να Πεθάνει (ως 25/10)
  2. Η Λίλα Λέει
  3. Βόυτσεκ (έως 8/11)
  4. Elvedon
  5. Η Μεγάλη Χίμαιρα
  6. Μένγκελε
  7. Παράσιτα
  8. Ρωμαίος και Ιουλιέτα για Δύο
  9. Friends Manifest
  10. 12 Ένορκοι
  11. Σταματία το Γένος Αργυροπούλου
  12. Μικρές Ιστορίες Φόνων
  13. Μονάδα Μέτρησης Πόνου (από 29/10)
  14. Αγαπητή Ελένα
  15. Bloom
  16. Στροχάιμ
  17. Η Επίσκεψη της Γηραιάς Κυρίας
  18. Κόλχαας
  19. Σκάσε
  20. Hamlet that punk
  21. Leonardo’s Ring
  22. Παζολίνι

Περισσότερα από Editors
VIMA_WEB3b