MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΚΥΡΙΑΚΗ
03
ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

Είδαμε το «Ο Αλέκος βγήκε απ’ τον Παράδεισο» στο προαύλιο του Badminton- Ρετρό χαριτωμενιά

Μια παράσταση αφιερωμένη σε έναν από τους πιο χαρισματικούς συγγραφείς της ελληνικής κωμωδίας, τον Αλέκο Σακελλάριο μας γυρίζει πίσω στο παρελθόν. Ο λόγος για την παράσταση «Ο Αλέκος βγήκε απ’ τον Παράδεισο» σε σκηνοθεσία Δημήτρη Μαλισιόβα που ανεβαίνει στον αύλειο χώρο του Badminton.

author-image Γιώργος Σμυρνής

Ο τίτλος προφανώς παραπέμπει στην διάσημη ταινία του Σακελλάριου «Το ξύλο βγήκε από τον Παράδεισο» με την Αλίκη Βουγιουκλάκη και τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ. Το υλικό της παράστασης βγαίνει από χρονογραφήματα του Αλέκου Σακελλάριου, αλλά και από ταινίες του, βιογραφικά του στοιχεία και τραγούδια που έγραψε.

Ο Δημήτρης Μαλισιόβας στο σενάριο έκανε ικανοποιητική δουλειά, σε μια σύνθεση κειμένων που καταφέρνει να διασκεδάζει, αλλά και να συγκινεί, έχοντας αρκετή συνοχή και δίνοντας κάποια στοιχεία για τον Σακελλάριο. Βέβαια, γίνεται πιο ενδιαφέρον όταν μπαίνει σε λεπτομέρειες της ζωής του Αλέκου, από τότε που ανθίζει η θεατρική και κινηματογραφική του καριέρα, καθώς μας φέρνει σε επαφή με θρύλους της εποχής, τον Φίνο, την Βουγιουκλάκη και άλλους. Επίσης, υπάρχει ένα σατυρικό στοιχείο σε αυτήν την ρετρό ανασκόπηση, που κάνει την παράσταση πιο χαριτωμένη. Θα μπορούσε, πάντως, να είναι κάπως πιο περιορισμένο σε έκταση.

Όσο για το σκηνικό θέαμα, είναι μια τυπική μουσικοθεατρική παραγωγή, για την ζωή μιας σημαντικής προσωπικότητας στον χώρο του ελληνικού θεάματος, αλλά σε πιο μικρή έκταση. Λιγότεροι ηθοποιοί,  λιγότερη σκηνογραφική φαντασμαγορία και λίγοι μουσικοί επί σκηνής.

Ως προς τις ερμηνείες, την παράσταση κλέβει ο Αλέξανδρος Μπουρδούμης, ο οποίος σηκώνει και το μεγαλύτερο βάρος της παράστασης. Το ανέμελο στυλ του Σακελλάριου και εκείνης της εποχής (μιας πλευράς εκείνης της εποχής, για να είμαστε ακριβείς) φαίνεται ότι πηγαίνει γάντι στον ηθοποιό. Με διάθεση και ενέργεια στην σκηνή, αρκετό χιούμορ, γοητεία και παιχνίδι με το κοινό ο Μπουρδούμης δείχνει ότι είναι καλός σε αυτό το είδος θεάτρου. Επίσης, τραγούδησε αρκετά καλά, ενώ κατάφερε να συγκινήσει το κοινό στα μελοδραματικά σημεία της παράστασης. Όσο για την συμπρωταγωνίστρια Χριστίνα Αλεξανιάν, δίνει μια άνιση ερμηνεία, με λίγες καλές στιγμές, κυρίως ως Σπεράντζα Βρανά και Αλίκη. Οι Βουγιουκλακισμοί (με μια δόση ειρωνείας) της πηγαίνουν, όμως σε άλλα σημεία είναι κουραστική και φωνητικά, στα τραγούδια, δεν τα πηγαίνει πολύ καλά.

Η μουσική ντύνει αυτήν την ρετρό ατμόσφαιρα, με μια γλύκα. Μέσα σε αυτήν υπάρχει αρκετός Χατζιδάκις, από τα εμπορικά κομμάτια του, τα οποία ο ίδιος έχει δηλώσει πως δεν τον εκφράζουν και ότι τα έκανε μόνο για βιοπορισμό. Ακόμα κι έτσι, όμως, μια χαρά μας ακούγονταν.

Σε γενικές γραμμές, οι μελωδίες του Χατζιδάκι, το χιούμορ του Σακελλάριου και η αλέγκρο διάθεση του Μπουρδούμη δένουν σε μια χαριτωμένη ρετρό παράσταση. «Ο Αλέκος βγήκε απ’ τον Παράδεισο» ταιριάζει με τον χώρο, που είναι κάτι ανάμεσα σε θέατρο και σε μπαρ και σου προσφέρει μια ανάλαφρη ψυχαγωγία, χωρίς απαιτήσεις υψηλής τέχνης, αλλά οπωσδήποτε με σοβαρότητα.

Γιώργος Σμυρνής

Στον αύλειο χώρο του Badminton Δευτέρα- Τρίτη 21:00
Περισσότερες πληροφορίες ΕΔΩ 

Περισσότερα από ΕΙΔΑΜΕ / Παραστάσεις
Σχετικά Θέματα
ΕΙΔΑΜΕ / Παραστάσεις
Hot or Not #177: Όλα όσα μας άρεσαν (ή μας χάλασαν) αυτή την εβδομάδα
ΕΙΔΑΜΕ / Παραστάσεις
Ένα ταξίδι στην ιστορία του θεάτρου από τη Λίνα Νικολακοπούλου
ΕΙΔΑΜΕ / Παραστάσεις
Η πατριαρχική βία σε καιρούς πολέμου και ειρήνης, μέσα από τη γυναικεία φωνή
ΕΙΔΑΜΕ / Παραστάσεις
Hot or Not #176: Όλα όσα μας άρεσαν (ή μας χάλασαν) αυτή την εβδομάδα
ΕΙΔΑΜΕ / Παραστάσεις
Bella Ciao#26: Είδα ένα όνειρο…
ΕΙΔΑΜΕ / Παραστάσεις
Στη Σύρο χορεύουμε Ακροποδητί το ξημέρωμα
ΕΙΔΑΜΕ / Παραστάσεις
Hot or Not #175: Όλα όσα μας άρεσαν (ή μας χάλασαν) αυτή την εβδομάδα
ΕΙΔΑΜΕ / Παραστάσεις
Bella Ciao#24: Η “μάχη” της Αντιγόνης στην κερκίδα…
ΕΙΔΑΜΕ / Παραστάσεις
Ο βιασμός ως θέαμα ή τα όρια μιας παράστασης
ΕΙΔΑΜΕ / Παραστάσεις
Hot or Not #174: Όλα όσα μας άρεσαν (ή μας χάλασαν) αυτή την εβδομάδα
ΕΙΔΑΜΕ / Παραστάσεις
Hot or Not #173: Όλα όσα μας άρεσαν (ή μας χάλασαν) αυτή την εβδομάδα
ΕΙΔΑΜΕ / Παραστάσεις
«Μάλιστα κύριε Ζαμπέτα»: Κέφι και νοσταλγία στο ΔΕΗ Θέατρο Άλσος