Κωμωδία
Ψέμα στο Ψέμα
Ο Πέτρος Φιλιππίδης σκηνοθετεί την εκρηκτική κωμωδία του Άντονι Νίλσον, η οποία σημείωσε τεράστια επιτυχία τη θεατρική σεζόν 2006-2007 -τότε με τον ίδιο και τον Παύλο Χαϊκάλη στους πρωταγωνιστικούς ρόλους.

Monopoli Team
21.10.2010
A
A
Φέτος, τους ρόλους των δύο αστυνομικών που εμπλέκονται σε μία απίστευτη παρεξήγηση ερμηνεύουν ο Ταξιάρχης Χάνος και ο Λαέρτης Μαλκότσης.
Δύο αστυνομικοί έχουν ένα τελευταίο καθήκον προτού επιστρέψουν στα σπίτια τους για τις διακοπές των Χριστουγέννων: Πρέπει να ανακοινώσουν σε ένα ηλικιωμένο ζευγάρι το θάνατο της κόρης τους σε ένα ατύχημα. Μία παρεξήγηση, όμως, οδηγεί το ζευγάρι να πιστέψει πως οι αστυνομικοί τους μιλάνε για τον θάνατο του σκύλου τους. Μην αντέχοντας να γίνουν αγγελιοφόροι άσχημων νέων, οι αστυνομικοί αποφασίζουν να κρύψουν το γεγονός από τους δύο ηλικιωμένους…
Σκηνικά- Κοστούμια: Γιάννης Μετζικώφ
Φωτισμοί: Ελευθερία Ντεκώ
Μουσική επιμέλεια: Ιάκωβος Δρόσος
Βοηθός σκηνοθέτη: Ελευθερία Γαλιατσάτου
A
A
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Συγγραφέας: Άντονι Νίλσον
Σκηνοθεσία: Πέτρος Φιλιππίδης
Παίζουν: Ταξιάρχης Χάνος, Λαέρτης Μαλκότσης, Ντίνος Καρύδης, Νεφέλη Ορφανού, Γιώργος Γαλίτης, Ελένη Καρακάση, Ελένη Αποστολοπούλου, Ελευθερία Γαλιατσάτου
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Μπαίνει στα δημοτικά το μάθημα της λογοτεχνίας
Πώς θα κάνεις το νερό σου σύμμαχο ευεξίας;
Όρνιθες: Η παράσταση του Άρη Μπινιάρη επιστρέφει το καλοκαίρι στα ανοιχτά θέατρα
Ο Χορός των Πυρσών: Το μουσικό οδοιπορικό του Βασίλη Ρακόπουλου στο Μέγαρο
Πού και πότε θα γίνουν τα ανοιξιάτικα street parties του Φεστιβάλ του Δήμου Αθηναίων
Στέγη: Ο Χιλιανός συγγραφέας Benjamin Labatut σε μια συζήτηση με την Αφροδίτη Παναγιωτάκου
Ο Πέδρο Αλμοδόβαρ στον Τραμπ: “Θα μείνεις στην ιστορία ως το μεγαλύτερο λάθος του αιώνα”
ΕΜΣΤ: Διήμερο εκδηλώσεων για τη σύγχρονη γλυπτική και το έργο του Θόδωρου
Νατάσα Εξηνταβελώνη: «Είναι παραβιαστικό να σε φωτογραφίζουν χωρίς την άδειά σου» (vid)
Ο Κύριος των Νεκρών: Η πιο προσωπική ταινία του David Cronenberg είναι μια ωδή στο πένθος