Η εποχή της αποσύνδεσης: Ο Μάριος Ψαριανός παρουσιάζει τον νέο του δίσκο στον Σταυρό του Νότου
Προσθήκη ως αγαπημένη πηγήΟ νέος δίσκος του Μάριου Ψαριανού, που θα παρουσιαστεί στον Σταυρό του Νότου, διαμορφώνει ένα ηχητικό τοπίο όπου το έντεχνο συναντά το ροκ στην «Εποχή της Αποσύνδεσης».
Βρείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζητησης
Προσθήκη του monopoli.gr στην GoogleΟ Μάριος Ψαριανός επιστρέφει στη σκηνή του Σταυρού του Νότου Club την Πέμπτη 14 Μαΐου, για να παρουσιάσει ζωντανά τον νέο του δίσκο με τίτλο «Η Εποχή της Αποσύνδεσης».
Ο νέος δίσκος διαμορφώνει ένα ηχητικό τοπίο όπου το έντεχνο συναντά το ροκ, με τραγούδια που ξεχωρίζουν για τη φρεσκάδα και την αμεσότητά τους, διατηρώντας το ιδιαίτερο ύφος του καλλιτέχνη. Στη σκηνή, η έμφαση δίνεται στη ζωντανή έκφραση και τη σύνδεση της στιγμής με το κοινό.
Μαζί με τη μπάντα του, ο Μάριος Ψαριανός παρουσιάζει τον δίσκο του, εμπλουτισμένο με επιλεγμένες διασκευές αλλά και νέα ακυκλοφόρητα τραγούδια, σε μια μουσική διαδρομή που υπόσχεται να μείνει αξέχαστη.
Βρείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζητησης
Προσθήκη του monopoli.gr στην Google