MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΕΤΑΡΤΗ
24
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
MARKET NEWS

Οι Beauty Advisors στο επίκεντρο της φετινής Holiday καμπάνιας της Sephora

Η Sephora παρουσιάζει τη φετινή Holiday καμπάνια της, τοποθετώντας για πρώτη φορά τους Beauty Advisors στο επίκεντρο της επικοινωνίας της

Monopoli Team

Ένα γιορτινό concept που αναδεικνύει την ανθρώπινη διάσταση της Sephora και τη μοναδική σχέση της με τους καταναλωτές.

Η Sephora παρουσιάζει τη φετινή Holiday καμπάνια της, τοποθετώντας για πρώτη φορά τους Beauty Advisors στο επίκεντρο της επικοινωνίας της. Σε ένα αυθεντικό βίντεο, οι άνθρωποι της Sephora πρωταγωνιστούν και αναδεικνύονται ως η καρδιά του brand, επιβεβαιώνοντας τον καθοριστικό ρόλο που διαδραματίζουν στη μοναδική εμπειρία που προσφέρει η Sephora στους καταναλωτές παγκοσμίως.

Τα γυρίσματα της καμπάνιας πραγματοποιήθηκαν στο flagship κατάστημα της Sephora στη Φλωρεντία, ένα από τα μεγαλύτερα flagship stores της Sephora στην Ευρώπη. Το concept παρουσιάζει ένα εορταστικό δείπνο μέσα στο κατάστημα, όπου Beauty Advisors και πελάτες συναντιούνται σε μια ζεστή, γιορτινή ατμόσφαιρα, γεμάτη συμβουλές ομορφιάς, δώρα, γέλιο και στιγμές αυθεντικής σύνδεσης.

Η φετινή Holiday καμπάνια σηματοδοτεί ένα ακόμη σημαντικό ορόσημο για τη Sephora, καθώς για πρώτη φορά οι Beauty Advisors πρωταγωνιστούν σε brand καμπάνια, αναλαμβάνοντας ρόλο κεντρικών πρεσβευτών της Sephora και φέρνοντας στο προσκήνιο την ανθρώπινη διάσταση του brand.

Οι Beauty Advisors αποτελούν την ψυχή της Sephora. Η εξειδίκευση, το πάθος τους για την ομορφιά και η αυθεντική σχέση εμπιστοσύνης που χτίζουν καθημερινά με τους πελάτες είναι τα στοιχεία που διαφοροποιούν τη Sephora και μετατρέπουν κάθε επίσκεψη στο κατάστημα σε μια ξεχωριστή εμπειρία. Παράλληλα, αποτελούν τους σημαντικότερους πρεσβευτές του brand, μεταφέροντας τις αξίες και τη φιλοσοφία της Sephora σε κάθε σημείο επαφής με το κοινό.

Η συγκεκριμένη καμπάνια εντάσσεται σε μια μακροπρόθεσμη στρατηγική προσέγγιση της Sephora, η οποία συνεχίζει να αναδεικνύει την ομάδα των ειδικών της ως τον πυρήνα του brand. Στο πλαίσιο αυτό, οι Beauty Advisors θα αποτελέσουν τα πρόσωπα ακόμη δύο καμπανιών το 2026, ενισχύοντας περαιτέρω τη σύνδεση της Sephora με τους ανθρώπους που την εκπροσωπούν καθημερινά.

Παράλληλα, η Sephora διαθέτει εξειδικευμένες ομάδες πρεσβευτών, όπως το PRO TEAM, που αποτελείται από makeup experts επιλεγμένους μέσω εσωτερικού διαγωνισμού και δραστηριοποιείται σε events, στην παροχή εξατομικευμένων συμβουλών και στη δημιουργία αποκλειστικού περιεχομένου, καθώς και το SEPHORA SQUAD — μια ομάδα παθιασμένων Beauty Advisors που μοιράζονται καθημερινά tips, αγαπημένα προϊόντα και beauty advice, ενισχύοντας την παρουσία και την κοινότητα της Sephora.

Η Sephora επενδύει διαχρονικά στην εκπαίδευση και την επαγγελματική ανάπτυξη των ανθρώπων της μέσα από το Sephora University, το οποίο ιδρύθηκε το 2008 και λειτουργεί ως θεσμός μάθησης και εξέλιξης για τις αγορές της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Ασίας. Το Sephora University προσφέρει δομημένα εκπαιδευτικά προγράμματα πολλαπλών επιπέδων, ενισχύοντας τις δεξιότητες των ομάδων πωλήσεων σε τομείς όπως τα προϊόντα, η εξυπηρέτηση πελατών, το management και το coaching.

Ταυτόχρονα, η Sephora δίνει ενεργά «φωνή» στους εργαζομένους της μέσα από την ετήσια εσωτερική έρευνα «Sephora Voice». Με ποσοστό συμμετοχής που αγγίζει το 94% τα τελευταία δύο χρόνια, η εταιρεία αποδεικνύει έμπρακτα ότι ακούει και λαμβάνει σοβαρά υπόψη το feedback των ανθρώπων της, υλοποιώντας πρωτοβουλίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τις προσδοκίες τους, όπως το Global Learning Week, τα Career Days, το We Are Sephora και το εταιρικό intranet.

Η φιλοσοφία εξέλιξης και ενδυνάμωσης των Beauty Advisors αποτυπώνεται και μέσα από ιστορίες επιτυχίας, όπως αυτή του Mario Dedivanovic, ο οποίος ξεκίνησε την καριέρα του ως Beauty Advisor στη Sephora της Νέας Υόρκης και εξελίχθηκε σε έναν από τους πιο αναγνωρισμένους makeup artists παγκοσμίως, δημιουργώντας το 2020 και το δικό του brand, Makeup By Mario.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑSephora: Holiday συλλογή με υπέροχα δώρα για τα Χριστούγεννα12.09.2018

Στις αρχές του 2025, η Sephora παρουσίασε την ταινία «Beauty Brings Us Together», σε σκηνοθεσία της Anastasia Mikova — μια συγκινητική ωδή στους ανθρώπους της. Η ταινία δίνει φωνή σε 75 εργαζομένους και ιδρυτές brands, αναδεικνύοντας τις προσωπικές και επαγγελματικές τους διαδρομές και τον ρόλο που διαδραματίζουν στη διαμόρφωση της ταυτότητας της Sephora.

Με τη φετινή Holiday καμπάνια, η Sephora επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της στους ανθρώπους της και αναδεικνύει τον ρόλο των Beauty Advisors ως την καρδιά και τη φωνή του brand — σήμερα και στο μέλλον.

Περισσότερα από Υγεία - Ομορφιά
Σχετικά Θέματα
The Art of Life
Γίνεται να ζήσουμε τα Χριστούγεννα χωρίς burnout;
The Art of Life
EU Safe Hearts Plan: Στόχος του 2026 η υγεία της καρδιάς
The Art of Life
AI Derma Clinic & AI Medical Spa: Μία νέα συνεργασία στο πεδίο της δερματολογίας και ευεξίας
The Art of Life
Μπορούν τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης να μας χαλάσουν τις γιορτές; Όχι!
The Art of Life
Σε φόρμα (και) τον χειμώνα: Tips για δραστηριότητες στο κρύο
Αγορές
Τρία μοναδικά προϊόντα για να πετύχεις το τέλειο festive μακιγιάζ
The Art of Life
Προκαλούν τα αντισυλληπτικά καρκίνο του μαστού;
The Art of Life
1 στους 20 Έλληνες πάσχει από ΧΑΠ – Τα συμπτώματα και η έγκαιρη διάγνωση
The Art of Life
4 θεραπείες προσώπου για λαμπερό και φρέσκο δέρμα τις γιορτές
The Art of Life
HPV: Ένας νέος, εύκολος και έγκυρος τρόπος ενημέρωσης για τον ιό
The Art of Life
Πριν και μετά από μια χειρουργική επέμβαση: Η νέα εποχή στην επικοινωνία γιατρού και ασθενούς
Υγεία - Ομορφιά
Έλαιο καρύδας: Γιατί είναι τόσο ευεργετικό για τα μαλλιά;