Απάτες στις online αγορές: Οι Έλληνες χάνουν χρήματα κυνηγώντας τις προσφορές της Black Friday
Μόνο το 8% των Ελλήνων αισθάνεται πολύ σίγουρο ότι μπορεί να εντοπίσει ψεύτικους ιστότοπους ή απάτες στο διαδίκτυο, ενώ το 67% της Gen X δηλώνει ότι δεν έχει πολύ ή και καθόλου αυτοπεποίθηση.
Καθώς η περίοδος της Black Friday πλησιάζει, μια νέα έρευνα που πραγματοποιήθηκε από τη Revolut, την παγκόσμια fintech με πάνω από 1,7 εκατομμύρια πελάτες στην Ελλάδα, και την εταιρεία Dynata, αποκαλύπτει ότι πολλοί Έλληνες προετοιμάζονται για την περίοδο των αγορών περισσότερο με ενθουσιασμό παρά αυτοπεποίθηση, και αυτό τους κοστίζει.
Οπως αναφέρει ανακοίνωση, με τις απάτες και τους ψεύτικους ιστότοπους να αυξάνονται, λίγοι εμπιστεύονται την ικανότητά τους να ξεχωρίσουν μια πραγματική προσφορά από μια απάτη.
Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε 1.000 άτομα από όλη την Ελλάδα, έδειξε ότι μόνο το 8% αισθάνεται «μεγάλη αυτοπεποίθηση» στην ικανότητά τους να εντοπίζουν ψεύτικους ιστότοπους ή απάτες στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Οι παλαιότερες γενιές εμφανίζουν μεγαλύτερη έλλειψη αυτοπεποίθησης, με το 51% των ατόμων ηλικίας 45-54 ετών και το 43% των ατόμων ηλικίας 55-64 ετών να δηλώνουν ότι δεν αισθάνονται πολύ σίγουροι για την ικανότητά τους να εντοπίσουν αυτές τις απάτες στην Black Friday.
Διαβάστε περισσότερα στο Reporter.gr