MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΕΜΠΤΗ
23
ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
NEA

Τι θα περιλαμβάνει το φετινό καλάθι των γιορτών;

Ο Σωτήρης Αναγνωστόπουλος, Γενικός Γραμματέας Εμπορίου, αναφέρθηκε στο φετινό καλάθι των Χριστουγέννων, το οποίο θα ανακοινωθεί σύντομα, αλλά και σε αυτό του Άι Βασίλη καθώς για τους ελέγχους του υπουργείου Ανάπτυξης για την Black Friday.

Credits: Neven Krcmarek/Unsplash
Monopoli Team

Όπως ανέφερε ο κ. Αναγνωστόπουλος στην ΕΡΤΝΕWS: «Να πω ότι έχουν γίνει κάποιες συζητήσεις ήδη με την αγορά για το συγκεκριμένο ζήτημα και πράγματι είμαστε πάρα πολύ κοντά στο να ανακοινώσουμε το καλάθι των Χριστουγέννων. Θα έχει τη σύνθεση λίγο πολύ που είχε και πέρυσι. Θα υπάρχουν αγαθά όπως το τσουρέκι, η σοκολάτα, η γαλοπούλα, το αρνί, το κατσίκι. Τα οποία είναι βασικά καταναλωτικά προϊόντα για τις γιορτές, για τις οικογένειες εκείνη την εποχή και για το τραπέζι. Ναι, σωστά. Και θα κρατήσει αυτό μέχρι και το τέλος της χρονιάς, προκειμένου να έχουν όλοι οι καταναλωτές τη δυνατότητα. Πάντοτε αρχίζει την Τετάρτη το ερώτημα αν θα αρχίσει η Τετάρτη 11, Τετάρτη 18, αλλά προσανατολιζόμαστε μάλλον προς Τετάρτη 11. Αυτό είναι κάτι όμως που θα το δούμε μετά την ολοκλήρωση των συζητήσεων με την αγορά την επόμενη Τετάρτη».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΤι ψώνισαν οι Έλληνες τη Black Friday- Λίστα με προϊόντα12.09.2018

Στη συνέχεια, ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου υπογράμμισε: «Τώρα σε ότι αφορά σε κουραμπιέδες και μελομακάρονα. Η θέση παραμένει ίδια με πέρσι, παρότι έγινε πάλι η συζήτηση με την αγορά. Η εικόνα που έχουμε και φέτος είναι ότι τα προϊόντα αυτά μπορεί να τα βρουν πιο καλά σε εξειδικευμένα καταστήματα, σε καλύτερες τιμές σε εξειδικευμένα καταστήματα οι καταναλωτές παρά στα σούπερ μάρκετ. Ακριβώς επειδή τα σούπερ μάρκετ έχουν το πλεονέκτημα εκεί που μπορούν να κάνουν μεγάλα αποθέματα» συμπληρώνοντας: «Αλλά να πρέπει να θυμόμαστε ότι το συγκεκριμένο αγαθό έχει πολύ διαφορετικές ποιότητες. Δηλαδή μελομακάρονα και μελομακάρονα. Διαφέρουν προφανώς και κουραμπιέδες. Άρα είναι κάτι το οποίο πραγματικά οι φούρνοι και τα ζαχαροπλαστεία έχουν μεγαλύτερη εξειδίκευση και είναι σίγουρο ότι οι περισσότεροι καταναλωτές τελικά θα προσφύγουν εκεί και όχι τόσο στα σούπερ μάρκετ. Ωστόσο, θα υπάρχουν και στα σούπερ μάρκετ προφανώς».

Διαβάστε περισσότερα στο reporter.gr. 

Περισσότερα από Αγορές
Σχετικά Θέματα
Αγορές
Seventeen: Νέα συλλογή για φθινόπωρο-χειμώνα με έμφαση στα χείλη
Αγορές
Όταν η φύση συναντά τη δύναμη: H Radiant παρουσιάζει τη νέα της συλλογή για φθινόπωρο-χειμώνα
Αγορές
MCM: Στην Εβδομάδα Μόδας Μιλάνου με έμπνευση απ’ το Taekwondo
Αγορές
The Meet Market #FallEdition: Πάνω από 160 ελληνικά brands σε ένα διήμερο στην Τεχνόπολη
Αγορές
Klinex x PCP: Μια σταγόνα χλωρίνης μπορεί να γεννήσει την πιο cool tie-dye συλλογή
Αγορές
Ανακαλύψτε τα Fashion Shopping Days στο Designer Outlet Athens
Αγορές
Ο χορός των σχέσεων μέσα από τη νέα καμπάνια της Answear
Αγορές
Renewed: Η Answear παρουσιάζει συλλογή ανακυκλωμένων ρούχων με ψηφιακά διαβατήρια
Αγορές
Panourias Selfcare: Νέα εποχή για την περιποίηση μαλλιών
Αγορές
Swatch: Το νέο ρολόι Mission to Earthphase – Moonshine Gold γιορτάζει το φεγγάρι του θερισμού
Αγορές
Back to School στο Designer Outlet Athens: Αγαπημένα brands, μοναδικές προσφορές και ατελείωτη διασκέδαση
Αγορές
Η POLO “γιορτάζει” και παρουσιάζει τη νέα σχολική συλλογή School 2025