MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΚΥΡΙΑΚΗ
14
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΣΥΝΑΥΛΙΑ X
Achelous και DragonSkull στο Piraeus Club Academy
Από 04/10/2025 έως 04/10/2025
Juan Diego Florez: Ο κορυφαίος λυρικός τενόρος στο Ηρώδειο
Από 21/09/2025 έως 21/09/2025
Mare Nostrum: Μουσικοί από όλη τη Μεσόγειο για μία μαγική βραδιά στο Ηρώδειο
Από 24/09/2025 έως 24/09/2025
Nightstalker και Naxatras ξανά μαζί στην Τεχνόπολη με νέα μουσική
Από 14/09/2025 έως 14/09/2025
O Asaf Avidan επιστρέφει στην Αθήνα για μια εμφάνιση στο Floyd
Από 07/12/2025 έως 07/12/2025
O Ορφέας Περίδης με νέα τραγούδια στο Κηποθέατρο Παπάγου
Από 22/09/2025 έως 22/09/2025
The Swingin' Cats στο Roof Stage του Gazarte
Από 20/09/2025 έως 20/09/2025
Άξιος εστί: Μεγάλη συναυλία - αφιέρωμα στον Μπιθικώτση στο Καλλιμάρμαρο
Από 17/09/2025 έως 17/09/2025
Βασίλης Τσιτσάνης για πάντα: Μεγάλο αφιέρωμα στο Ηρώδειο
Από 01/10/2025 έως 01/10/2025
Γιάννης Χαρούλης: Δεύτερη συναυλία στον Λυκαβηττό
Από 05/10/2025 έως 05/10/2025
Η Άννα Βίσση επιστρέφει στο Καλλιμάρμαρο - Sold out μέσα σε λίγα 24ωρα
Από 13/09/2025 έως 14/09/2025
Η Ελεωνόρα Ζουγανέλη με μια μεγάλη συναυλία - γιορτή στην Τεχνόπολη
Από 18/09/2025 έως 18/09/2025
Η Κασέτα του Μελωδία για την Αρλέτα στο Ηρώδειο
Από 04/10/2025 έως 04/10/2025
Η Λένα Πλάτωνος με τη Σαββίνα Γιαννάτου και τον Γιάννη Παλαμίδα για μια συναυλία στον λόφο Φιλοπάππου
Από 28/09/2025 έως 28/09/2025
Η Μαρίνα Σπανού κλείνει την καλοκαιρινή της περιοδεία στο Θέατρο Βράχων
Από 14/09/2025 έως 14/09/2025
Η Μαρίνα Σπανού σε καλοκαιρινή περιοδεία - Δύο συναυλίες στην Αθήνα
Από 04/07/2025 έως 14/09/2025
Η Νεφέλη Φασούλη στο Κηποθέατρο Παπάγου
Από 19/09/2025 έως 19/09/2025
Η Ορχήστρα Johann Strauss Wiener στο Ηρώδειο για τα 200 χρόνια Γιόχαν Στράους
Από 15/10/2025 έως 15/10/2025
Η μουσική παράσταση «Ο Ερωτόκριτος στον Λαβύρινθο» τον Οκτώβριο στο Ηρώδειο
Από 06/10/2025 έως 06/10/2025
Η τζαζ συναντά την αραβική μουσική στου Φιλοπάππου: O Dhafer Youssef για πρώτη φορά στην Ελλάδα
Από 17/09/2025 έως 17/09/2025
Μάρθα Φριντζήλα, the Kubara Project και Καλογεράκια ανεβαίνουν στου Φιλοπάππου για μία μουσική γιορτή
Από 15/09/2025 έως 29/09/2025
Μίλτος Πασχαλίδης: Ολοκληρώνει τη γιορτή για τα 30 χρόνια πορείας στο Κατράκειο
Από 30/09/2025 έως 30/09/2025
Μεγάλο αφιέρωμα στον Άκη Πάνου στο Ηρώδειο με Μητσιά, Μάλαμα, Καραπατάκη, Στρατηγού
Από 09/10/2025 έως 09/10/2025
Μίνως Μάτσας: Ένα "ταξίδι" από το ρεμπέτικο στα φάντο, τα τάνγκο και τα μπλουζ στο Ηρώδειο
Από 16/09/2025 έως 16/09/2025
Μια μουσική βραδιά στο Ηρώδειο στη μνήμη του Χρόνη Αηδονίδη
Από 05/10/2025 έως 05/10/2025
Μουσικοί του δρόμου ανεβαίνουν στη σκηνή του Παλλάς για μια ξεχωριστή συναυλία
Από 29/09/2025 έως 29/09/2025
Νίκος και Αντώνης Ξυλούρης στο Θέατρο Βράχων
Από 01/10/2025 έως 01/10/2025
Νατάσσα Μποφίλιου: Το "Κάτι Καίγεται 2" επιστέφει στην Αθήνα - Πότε είναι η μεγάλη συναυλία
Από 22/09/2025 έως 22/09/2025
Ο "ονειροπόλος" Apon για πρώτη φορά στην Τεχνόπολη
Από 16/09/2025 έως 16/09/2025
Ο Gizmo Varillas συναντά τον Monsieur Minimal στο Gagarin 205
Από 25/10/2025 έως 25/10/2025
Ο Ludovico Einaudi για μια μοναδική συναυλία στο Καλλιμάρμαρο
Από 26/09/2025 έως 26/09/2025
Ο Robbie Williams το 2025 στο Καλλιμάρμαρο
Από 02/10/2025 έως 02/10/2025
Ο Αλκίνοος Ιωαννίδης στο Βεάκειο
Από 30/09/2025 έως 30/09/2025
Ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου κλείνει την περιοδεία του με μια μεγάλη συναυλία στο Θέατρο Βράχων
Από 29/09/2025 έως 29/09/2025
Ο Γιάννης Χαρούλης για έναν "τελευταίο" χορό στον Λυκαβηττό
Από 04/10/2025 έως 04/10/2025
Ο Γιώργος Νταλάρας "στους δρόμους του ρεμπέτικου" στο Παλλάς
Από 18/10/2025 έως 19/10/2025
Ο Γκόραν Μπρέγκοβιτς για μια επετειακή συναυλία στη Θεσσαλονίκη
Από 03/10/2025 έως 03/10/2025
Ο Δημήτρης Μπάκουλης υποδέχεται το φθινόπωρο με μια συναυλία στο θέατρο Ρεματιάς
Από 20/09/2025 έως 20/09/2025
Ο Ζερόμ Καλούτα στο Κύτταρο Live Stage
Από 03/10/2025 έως 03/10/2025
Ο Κωνσταντής Πιστιόλης στην Τεχνόπολη
Από 15/09/2025 έως 15/09/2025
Ο Κώστας Μακεδόνας ερμηνεύει "Το τραγούδι του Νεκρού Αδερφού" στο Θέατρο Βράχων
Από 18/09/2025 έως 18/09/2025
Ο Μάριος Φραγκούλης τιμά τα 100 χρόνια Μίκη Θεοδωράκη στο Ηρώδειο
Από 19/09/2025 έως 19/09/2025
Ο Πάνος Βλάχος στο Θέατρο Βράχων για μια μεγάλη συναυλία
Από 15/09/2025 έως 15/09/2025
Ο Παύλος Παυλίδης έρχεται ανανεωμένος για ένα live στη Θεσσαλονίκη
Από 27/09/2025 έως 27/09/2025
Ο Ροντ Στιούαρτ για πρώτη φορά στην Ελλάδα
Από 13/12/2025 έως 13/12/2025
Ο Σταμάτης Σπανουδάκης για δύο συναυλίες στο Ηρώδειο
Από 10/10/2025 έως 13/10/2025
Ο Σταύρος Ξαρχάκος στο Ηρώδειο: Sold out και νέα ημερομηνία για το «Ταξίδι στο Φως»
Από 12/10/2025 έως 12/10/2025
Ο θρυλικός Mulatu Astatke για ένα αποχαιρετιστήριο live στο Θέατρο Βράχων
Από 25/09/2025 έως 25/09/2025
Οι Amenra επιστρέφουν το φθινόπωρο στην Αθήνα
Από 23/11/2025 έως 23/11/2025
Οι Gipsy Kings για πρώτη φορά στο Θέατρο Λυκαβηττού
Από 21/09/2025 έως 21/09/2025
Οι Jethro Tull στο Θέατρο Λυκαβηττού
Από 20/09/2025 έως 20/09/2025
Οι Kadebostany σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Από 12/12/2025 έως 12/12/2025
Οι Puressence στη Μονή Λαζαριστών
Από 20/09/2025 έως 20/09/2025
Οι Rasmus επιστρέφουν στην Ελλάδα για ένα αξέχαστο live
Από 25/10/2025 έως 25/10/2025
Οι Septicflesh συναντούν την ΚΟΑ στο Ηρώδειο - Επιπλέον ημερομηνία
Από 26/09/2025 έως 27/09/2025
Οι Shkodra Elektronike για πρώτη φορά στην Ελλάδα
Από 02/10/2025 έως 03/10/2025
Οι rock'n'roll heroes Turbonegro στο Gazarte
Από 09/11/2025 έως 09/11/2025
Οι Κονιτόπουλοι μάς ταξιδεύουν στο Αιγαίο - Με special guests στο Θέατρο Άλσος ΔΕΗ
Από 15/09/2025 έως 15/09/2025
Οι Πυξ Λαξ πίσω στην Αθήνα για ένα live στο θέατρο Άλσος ΔΕΗ
Από 22/09/2025 έως 22/09/2025
Οι Χειμερινοί Κολυμβητές ξανά στου Φιλοπάππου για μια ακόμα συναυλία
Από 27/09/2025 έως 27/09/2025
Οι θρυλικοί Mogwai επιστρέφουν στην Αθήνα
Από 09/10/2025 έως 09/10/2025
Ρεμπέτισσες Ψυχές: Η γυναικεία φωνή του ρεμπέτικου του μεσοπολέμου στο Αγγέλων Βήμα
Από 06/12/2025 έως 04/04/2026
Στέφανος Θωμόπουλος, Γιάννης Αγγελάκας και Νίκος Γιούσεφ στο Θέατρο Δόρα Στρατού
Από 16/09/2025 έως 16/09/2025
Κλασική

Το δημοφιλέστερο κοντσέρτο του Τσαϊκόφσκι για πιάνο στο Ηρώδειο

Συνοδοιπόροι στον μελωδικό κόσμο του ρομαντικού συνθέτη, η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών και ο καταξιωμένος αρχιμουσικός Λουκάς Καρυτινός.

Monopoli Team

Το Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου 2024, στις 12 Ιουλίου υποδέχεται στο Ηρώδειο την Γεωργιανή πιανίστα Κάτια Μπουνιατισβίλι, για να ερμηνεύσει το δημοφιλέστερο ίσως κοντσέρτο για πιάνο όλων των εποχών, το Πρώτο του Τσαϊκόφσκι. Update – Την Μπουνιατισβίλι θα αντικαταστήσει ο Αλεξέι Βολοντιν.

Συνοδοιπόροι της στον μελωδικό κόσμο του ρομαντικού συνθέτη, η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών και ο καταξιωμένος αρχιμουσικός Λουκάς Καρυτινός, θα μετατραπούν οι ίδιοι σε… σολίστες στο περίφημο Κοντσέρτο για ορχήστρα του Μπέλα Μπάρτοκ, το πιο εντυπωσιακό συμφωνικό έργο του Ούγγρου πρωτοπόρου, που σφύζει από ζωντάνια και χορευτική διάθεση, αγγίζοντας τα όρια του παροξυσμού.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΑφιέρωμα: Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου 202412.09.2018

Το πρώτο κοντσέρτο για πιάνο και ορχήστρα του Τσαϊκόφσκι, γεμάτο ρομαντικές καταβολές – αναμφίβολα το δημοφιλέστερο κοντσέρτο για πιάνο όλων των εποχών – αποτελεί ύψιστη δεξιοτεχνική πρόκληση και σημείο αναφοράς για κάθε πιανίστα. Η βραδιά, ανοίγει με το Κοντσέρτο για ορχήστρα του Μπέλα Μπάρτοκ. Μακράν το πιο εντυπωσιακό και αγαπημένο συμφωνικό έργο του Ούγγρου πρωτοπόρου, το Κοντσέρτο για ορχήστρα δεν είναι παρά ένα ορχηστρικό «tour de force» – επίδειξη ισχύος που καταλήγει σύμφωνα με τον συνθέτη σε «χορευτικό παροξυσμό, μες στον οποίο όλοι οι λαοί του κόσμου δίνουν τα χέρια». Τη συναυλία διευθύνει ο Λουκάς Καρυτινός.

Μια συμπαραγωγή της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών και του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου.

Για την ιστορία

Μπέλα Μπάρτοκ (1881 – 1945)
Κοντσέρτο για ορχήστρα
1. Introduzione. Andante non troppo – Allegro vivace
2. Giuoco delle coppie. Allegro scherzando
3. Elegia. Andante non troppo
4. Intermezzo interrotto. Allegretto
5. Finale. Presto

Αναζητώντας διέξοδο από τη λαίλαπα του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, ο Μπάρτοκ εγκατέλειψε την Ουγγαρία το φθινόπωρο του 1940 για να εγκατασταθεί μόνιμα στη Νέα Υόρκη. Τα τελευταία χρόνια της ζωής του σφραγίστηκαν από οικονομική δυσπραγία και σοβαρά προβλήματα υγείας (λευχαιμία). Οι φίλοι και συμπατριώτες του Μπάρτοκ, ο αρχιμουσικός Φριτς Ράινερ και ο βιολονίστας Γιόζεφ Σίγκετι, σε μία προσπάθειά τους να τονώσουν το ηθικό του συνθέτη, απευθύνθηκαν το καλοκαίρι του 1943 στον μαέστρο της Συμφωνικής της Βοστόνης Σερζ Κουσεβίτσκυ ζητώντας του να παραγγείλει ένα συμφωνικό έργο στον Μπάρτοκ. Εκείνος όντως προέβη σε σχετική παραγγελία, προϊόν της οποίας ήταν το Κοντσέρτο για ορχήστρα, γραμμένο μεταξύ της 15ης Αυγούστου και της 8ης Οκτωβρίου 1943. Η πρεμιέρα του δόθηκε την 1η Δεκεμβρίου 1944 από την Συμφωνική της Βοστόνης υπό τη διεύθυνση του Κουσεβίτσκυ. Το έργο έγινε δεκτό με ενθουσιασμό και έκτοτε έχει καθιερωθεί ως ένα από τα πιο αγαπητά και εύληπτα έργα του Μπάρτοκ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ«Η Μαρία που έγινε Κάλλας»: Νέα μίνι σειρά για τα νεανικά χρόνια της μεγάλης ντίβας στην ΕΡΤ112.09.2018

Ο όρος «Κοντσέρτο για ορχήστρα» φαινομενικά είναι παράδοξος, αφού ένα κοντσέρτο παραδοσιακά γράφεται για ένα σολιστικό όργανο (ή σπανιότερα για περισσότερα) και ορχήστρα. Η ιδιαιτερότητα ενός κοντσέρτου για ορχήστρα έγκειται στον συστηματικό χειρισμό μεμονωμένων οργάνων ή ομάδων της ορχήστρας εκ περιτροπής κατά τρόπο σολιστικό. Το Κοντσέρτο για ορχήστρα του Μπάρτοκ έχει πέντε μέρη, που κατά τον συνθέτη «μεταβαίνουν σταδιακά από την αυστηρότητα του πρώτου μέρους και το πένθιμο τραγούδι του τρίτου προς το ολοζώντανο φινάλε». Έτσι, οι πυλώνες του αψιδωτού αυτού μουσικού οικοδομήματος είναι το πρώτο, το τρίτο και το πέμπτο μέρος, ανάμεσα στα οποία το δεύτερο και το τέταρτο λειτουργούν ως ανάλαφρα ιντερμέδια.

Η αργή εισαγωγή του πρώτου μέρους στηρίζεται σε ένα μελαγχολικό θέμα, που διαδοχικά εμφανίζεται με ολοένα και μεγαλύτερη ένταση σε φλάουτα, τρομπέτες και έγχορδα. Από εκεί και ύστερα εκτυλίσσεται μία λίγο-πολύ τυπική φόρμα σονάτας. Το δεύτερο μέρος («παιχνίδι των ζευγαριών») παρουσιάζει το ένα μετά το άλλο ζευγάρια πνευστών, οι γραμμές των οποίων κινούνται παράλληλα: τα φαγκότα σε έκτες, τα όμποε σε τρίτες, τα κλαρινέτα σε έβδομες, τα φλάουτα σε πέμπτες, οι τρομπέτες σε δεύτερες. Θεματικά οι πέντε ενότητες είναι ανεξάρτητες μεταξύ τους, ενώ στο κέντρο του μέρους παρεμβάλλεται ένα απροσδόκητα τονικό χορικό των χάλκινων πνευστών, πριν την επανέκθεση των πέντε ενοτήτων με πιο σύνθετη ενορχήστρωση. Η ακόλουθη Ελεγεία είναι χαρακτηριστική της λεγόμενης «νυχτερινής μουσικής» του Μπάρτοκ. Ο όρος αυτός χρησιμοποιήθηκε από τον ίδιο για να αποδώσει μία μουσική που αποσκοπεί στο να αποτυπώσει τους ήχους αλλά και τη γενικότερη αίσθηση της νύχτας στη φύση. Το όμποε εισάγει το ανάλαφρο θέμα του σύντομου ιντερμέτζου, που στην πορεία του διακόπτεται από μία ειρωνική, καυστική παρωδία ενός θέματος από την Έβδομη Συμφωνία του Σοστακόβιτς. Το φινάλε αποτελεί ένα ορχηστρικό tour de force. Η διάθεση είναι χορευτική και εξωστρεφής σχεδόν καθ’ όλη τη διάρκεια του μέρους, που σύμφωνα με τον Μπάρτοκ εκφράζει «έναν χορευτικό παροξυσμό, μες στον οποίο όλοι οι λαοί του κόσμου δίνουν τα χέρια».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΗ Φιλαρμονική του Γκρατς με τον Βασίλη Χριστόπουλο στο Ηρώδειο12.09.2018

Πιοτρ Ίλιτσ Τσαϊκόφσκυ (1840 – 1893)
Κοντσέρτο για πιάνο και ορχήστρα αρ.1 σε σι ύφεση ελάσσονα, έργο 23
1. Allegro non troppo e molto maestoso – Allegro con spirito
2. Andantino semplice – Prestissimo – Tempo I
3. Allegro con fuoco

Την παραμονή των Χριστουγέννων του 1874, ο Τσαϊκόφσκυ, επισκέφτηκε τον φίλο του Νικολάι Ρουμπινστάιν (σημαντικό πιανίστα, συνθέτη και ιδρυτή του Ωδείου της Μόσχας), προκειμένου να ζητήσει τη γνώμη του για το μόλις γραμμένο Κοντσέρτο του για πιάνο, το οποίο ήθελε να του αφιερώσει. Ο Ρουμπινστάιν το αποδοκίμασε με άκρως αρνητικούς χαρακτηρισμούς και ο Τσαϊκόφσκυ, μη θέλοντας να αλλάξει κάτι στο έργο, το έστειλε κατόπιν στον μεγάλο πιανίστα και αρχιμουσικό Χανς φον Μπύλοφ, ο οποίος εξαρχής διείδε σε αυτό «πρωτοτυπία, δύναμη, μεγαλείο και ωριμότητα». Έτσι, έγινε ο αποδέκτης της σχετικής αφιέρωσης από το συνθέτη και παράλληλα είχε την τιμή της πρώτης του εκτέλεσης, η οποία έλαβε χώρα στις 25 Οκτωβρίου 1875 στη Βοστόνη (υπό τη διεύθυνση του Μπέντζαμιν Τζόνσον Λανγκ) κατά τη διάρκεια περιοδείας του στην Αμερική. Αυτή υπήρξε η αρχή της πορείας ενός Κοντσέρτου, που μέχρι σήμερα έχει αγαπηθεί, ερμηνευθεί και ηχογραφηθεί όσο ελάχιστα έργα στην ιστορία.

Πάντως για την ιστορία αξίζει να αναφερθεί, ότι λίγο αργότερα ο Νικολάι Ρουμπινστάιν αναθεώρησε έμπρακτα τις αρχικές του απόψεις γινόμενος ένας από τους πρώτους πιανίστες που το ενέταξαν στο ρεπερτόριό τους αλλά και διδάσκοντάς το σε λαμπρούς μαθητές του. Τελικά η φιλία του πιανίστα με τον συνθέτη ξεπέρασε την πρόσκαιρη σκιά πλήρως, με επιστέγασμα την απόφαση του Τσαϊκόφσκυ να αφιερώσει το επόμενο κοντσέρτο του για πιάνο στον Ρουμπινστάιν ως ένδειξη ευγνωμοσύνης για την σπουδαία ερμηνεία του στο Πρώτο.

Για τους πιανίστες το Κοντσέρτο αποτελεί διαχρονικά μία ύψιστη δεξιοτεχνική πρόκληση· ο Τσαϊκόφσκυ δεν υπήρξε βαθύς γνώστης του πιάνου και ίσως γι’ αυτό το έργο βρίθει περασμάτων εξόχως «άβολων» πλην αφάνταστα λαμπερών και ισχυρών. Από την άλλη, οι μοναδικά λυρικές μελωδίες του απαιτούν μία απόλυτη ηχητική ευαισθησία στην προσέγγισή τους.

Η εισαγωγή του πρώτου μέρους αποτελεί ένα από τα χαρακτηριστικότερα σημεία όλου του έργου, με το πιάνο αρχικά να συνοδεύει δυναμικά τη διάσημη μελωδία της ορχήστρας και στη συνέχεια να εκθέτει μία δεξιοτεχνική καντέντσα. Μετά την επανεμφάνιση της αρχικής μελωδίας εκτυλίσσεται μία τυπική φόρμα σονάτας κοντσέρτου, το κύριο θέμα της οποίας έλκει την καταγωγή του από μία λαϊκή μελωδία, που ο Τσαϊκόφσκυ είχε ακούσει να τραγουδά ένας τυφλός επαίτης στον δρόμο. Μετά από την παρουσίαση (από το κλαρινέτο) του δεύτερου θέματος και την ανάπτυξή του, ακολουθεί μία συγκλονιστική αντιπαράθεση πιάνου και ορχήστρας στην ενότητα της επεξεργασίας και η επανέκθεση του θεματικού υλικού με την αναμενόμενη προσθήκη μίας δεξιοτεχνικότατης και εκτενούς καντέντσας.

Το δεύτερο μέρος ανοίγει -και ολοκληρώνεται- με μία αιθέρια μουσική ενότητα. Σε πλήρη αντίθεση, το γρήγορο μεσαίο τμήμα έχει το χαρακτήρα ενός δυναμικού σκέρτσου. Η βασική του μελωδία προέρχεται από το γαλλικό τραγούδι «Il faut s’amuser, danser et rire” («Κανείς πρέπει να διασκεδάζει χορεύοντας και γελώντας»). Το φινάλε, που αναθεωρήθηκε από τον συνθέτη το 1889, πρόκειται για ένα χορευτικό μέρος όλο φρεσκάδα και ενεργητικότητα, με το κύριο θέμα του να βασίζεται σε παραδοσιακό τραγούδι της Ουκρανίας.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Ημερομηνία: Παρασκευή 12 Ιουλίου 2024
Ώρα έναρξης: 21:00
Καλλιτέχνης: Αλεξέι Βολόντιν
Χώρος: Ωδείο Ηρώδου Αττικού
Συμμετέχουν: Κρατική Ορχήστρα Αθηνών, Λουκάς Καρυτινός
Σημεία Προπώλησης: https://www.more.com/music/festival/koa-loukas-karytinos-khatia-buniatishvili/
Τιμή εισιτηρίου: Διακεκριμένη ζώνη 80€, Ζώνη Α΄ 60€, Ζώνη Β΄ 50€, Ζώνη Γ΄ 40€, Ζώνη Δ΄ 30€, Ζώνη Ε΄ 25€, Ζώνη ΣΤ΄ 20€, Ζώνη Ζ΄ 15€, Εκπτωτικά εισιτήρια, 10€, 5€
Πληροφορίες Χώρου: Ωδείο Ηρώδου του Αττικού, Διονυσίου Αρεοπαγίτου, Αθήνα 2103241807
Περισσότερα από ΜΟΥΣΙΚΗ