MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΕΜΠΤΗ
30
ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΣΥΝΑΥΛΙΑ X
10 χρόνια Release: Πρώτος headliner ο Nick Cave
Από 24/06/2026 έως 24/06/2026
Dramachine, Valisia Odell, Marva Von Theo και Bipolia στο Gagarin
Από 14/11/2025 έως 14/11/2025
Jazz@Megaron: Ο Νικόλας Αναδολής με νέους αυτοσχεδιασμούς στο Μέγαρο
Από 01/11/2025 έως 01/11/2025
Kubara Project Reloaded: H Mάρθα Φριντζήλα με τα Καλογεράκια στο Κύτταρο
Από 01/12/2025 έως 29/12/2025
O Asaf Avidan επιστρέφει στην Αθήνα για μια εμφάνιση στο Floyd
Από 07/12/2025 έως 07/12/2025
Theodore: Επιστρέφει με νέο δίσκο και live στο Gagarin 205
Από 07/11/2025 έως 07/11/2025
Ένα All Time Party με τον Πασχάλη στο Θέατρο Άλσος ΔΕΗ
Από 24/10/2025 έως 26/12/2025
Αν ακούσεις τα παιδιά: Λευτέρης Ελευθερίου και Αλκιβιάδης Κωνσταντόπουλος στον Σταυρό του Νότου Plus
Από 09/11/2025 έως 23/11/2025
Απόηχοι Πολέμου: Ο Τζον Γουόρνερ με την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών στο Μέγαρο Μουσικής
Από 31/10/2025 έως 31/10/2025
Βαγγέλης Γερμανός και Σαλίνα Γαβαλά στο Γυάλινο Up Stage
Από 31/10/2025 έως 28/11/2025
Για τις παλιές αγάπες: Οι Πυξ Λαξ συναντούν Ζουγανέλη και Σταρόβα στο VOX
Από 25/10/2025 έως 27/12/2025
Γιώργος Νταλάρας - Βασίλης Παπακωνσταντίνου και φέτος στο Vox
Από 04/12/2025 έως 30/01/2026
Ελευθερίου, Καρακάση και Κωνσταντόπουλος με τα "τραγούδια του φθινοπώρου" στον Σταυρό του Νότου
Από 25/10/2025 έως 01/11/2025
Η Ιουλία Καραπατάκη από τον Νοέμβριο στον Σταυρό του Νότου
Από 13/11/2025 έως 05/12/2025
Η Καμεράτα ερμηνεύει τα πιο δημοφιλή κονσέρτα του Μότσαρτ στο Μέγαρο
Από 02/11/2025 έως 02/11/2025
Η Μαρίνα Σπανού έρχεται στο Fuzz Club
Από 14/12/2025 έως 14/12/2025
Η Νίνα Μαζάνη επιστρέφει στον Σταυρό του Νότου
Από 03/11/2025 έως 03/11/2025
Θέατρο Παλλάς: Αφιέρωμα στον Μίμη Πλέσσα με Κώστα Μακεδόνα και Πέγκυ Ζήνα
Από 08/12/2025 έως 08/12/2025
Θεόδωρος Κουρεντζής και Utopia φέρνουν μια σπάνια συμφωνικη εμπειρία στο Μέγαρο
Από 14/11/2025 έως 15/11/2025
Μέγαρο: Συναυλία-αφιέρωμα σε «τρεις ποιητές της ελευθερίας» μέσα από τη μουσική του Θεοδωράκη
Από 03/12/2025 έως 03/12/2025
Μια Late Night συναυλία με την ΚΟΑ στο Μέγαρο Μουσικής
Από 07/11/2025 έως 07/11/2025
Μιχάλης Ρακιντζής και Κώστας Χαριτοδιπλωμένος στο Γυάλινο Μουσικό Θέατρο
Από 14/11/2025 έως 30/01/2026
Ο Moby στην Αθήνα το καλοκαίρι το 2026 για το Release Athens
Από 01/07/2026 έως 01/07/2026
Ο Morrissey επιτέλους στην Αθήνα για μια μεγάλη συναυλία
Από 12/12/2025 έως 12/12/2025
Ο Robben Ford στο Fuzz Club
Από 12/12/2025 έως 12/12/2025
Ο Ανδρέας Πολυζωγόπουλος στο Half Note Jazz Club
Από 30/10/2025 έως 30/10/2025
Ο Γιάννης Πάριος στο Παλλάς με τραγούδια που αγαπήσαμε
Από 24/11/2025 έως 25/11/2025
Ο Γιάννης Παπανικολάου στο Γυάλινο Up Stage
Από 30/10/2025 έως 27/11/2025
Ο Γιώργος Νικηφόρου Ζερβάκης και η Βιολέτα Ίκαρη στον Σταυρό του Νότου Club
Από 31/10/2025 έως 07/11/2025
Ο Γιώργος Παπαγεωργίου και οι Polkar "με τσακίρ κέφι" στο Κύτταρο
Από 07/11/2025 έως 07/11/2025
Ο Δώρος Δημοσθένους για δύο βραδιές στον Σταυρό του Νότου Plus
Από 24/10/2025 έως 31/10/2025
Ο Εισβολέας και η μπάντα του για ένα “Living Room Jam” στο Baumstrasse
Από 06/11/2025 έως 06/11/2025
Ο Θοδωρής Κοτονιάς και ο Βασίλης Δραμουντάνης στον Σταυρό του Νότου Plus
Από 07/11/2025 έως 07/11/2025
Ο Νίκος Ζούδιαρης στον Φιλολογικό Σύλλογο "Παρνασσός" - Μαζί του η Αλεξάνδρα Γκουντούλια
Από 01/11/2025 έως 01/11/2025
Ο Ροντ Στιούαρτ για πρώτη φορά στην Ελλάδα
Από 13/12/2025 έως 13/12/2025
Ο Στέργιος Νταουσανάκης live στο Γυάλινο Up Stage
Από 02/11/2025 έως 16/11/2025
Οι Amenra επιστρέφουν το φθινόπωρο στην Αθήνα
Από 23/11/2025 έως 23/11/2025
Οι Empty Frame γιορτάζουν 20 χρόνια στο Death Disco
Από 31/10/2025 έως 31/10/2025
Οι Kadebostany σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Από 12/12/2025 έως 12/12/2025
Οι rock'n'roll heroes Turbonegro στο Gazarte
Από 09/11/2025 έως 09/11/2025
Οι Μπλε επιστρέφουν στον Σταυρό του Νότου Club για ένα live
Από 31/10/2025 έως 31/10/2025
Οι Νέοι για τον Μίκη: Η Λυδία Ιατράκη ερμηνεύει Θεοδωράκη, Σοπέν, Μπετόβεν στη Μουσική Βιβλιοθήκη
Από 03/11/2025 έως 03/11/2025
Περιήγηση στη νεότερη ελληνική μουσική από το Collegium Musicum Αθηνών στο Μέγαρο Μουσικής
Από 30/10/2025 έως 30/10/2025
Πνοή: Ο Μιχάλης Δέλτα εμπνέεται από τον Takis για μια μουσική παράσταση στο Ίδρυμα Γουλανδρή
Από 11/10/2025 έως 01/11/2025
Ρεμπέτισσες Ψυχές: Η γυναικεία φωνή του ρεμπέτικου του μεσοπολέμου στο Αγγέλων Βήμα
Από 06/12/2025 έως 04/04/2026
Σπύρος Γραμμένος και Δημήτρης Ζερβουδάκης: Σαββατόβραδα στον Σταυρό του Νότου
Από 25/10/2025 έως 15/11/2025
Τα Παράθυρα με Θέα επανέρχονται στον Σταυρό του Νότου Club
Από 18/10/2025 έως 01/11/2025
Το Ροκ το ελληνικό: Κώστας Τουρνάς και Διονύσης Τσακνής στο Θέατρο Άλσος ΔΕΗ
Από 01/11/2025 έως 27/12/2025
Το έργο των Robert και Clara Schumann ζωντανεύει στο Μέγαρο Μουσικής
Από 02/11/2025 έως 02/11/2025
Υπόγεια Ρεύματα και Αγγελική Τουμπανάκη στο Κύτταρο
Από 01/11/2025 έως 01/11/2025
Κλασική

Το δημοφιλέστερο κοντσέρτο του Τσαϊκόφσκι για πιάνο στο Ηρώδειο

Συνοδοιπόροι στον μελωδικό κόσμο του ρομαντικού συνθέτη, η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών και ο καταξιωμένος αρχιμουσικός Λουκάς Καρυτινός.

Monopoli Team

Το Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου 2024, στις 12 Ιουλίου υποδέχεται στο Ηρώδειο την Γεωργιανή πιανίστα Κάτια Μπουνιατισβίλι, για να ερμηνεύσει το δημοφιλέστερο ίσως κοντσέρτο για πιάνο όλων των εποχών, το Πρώτο του Τσαϊκόφσκι. Update – Την Μπουνιατισβίλι θα αντικαταστήσει ο Αλεξέι Βολοντιν.

Συνοδοιπόροι της στον μελωδικό κόσμο του ρομαντικού συνθέτη, η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών και ο καταξιωμένος αρχιμουσικός Λουκάς Καρυτινός, θα μετατραπούν οι ίδιοι σε… σολίστες στο περίφημο Κοντσέρτο για ορχήστρα του Μπέλα Μπάρτοκ, το πιο εντυπωσιακό συμφωνικό έργο του Ούγγρου πρωτοπόρου, που σφύζει από ζωντάνια και χορευτική διάθεση, αγγίζοντας τα όρια του παροξυσμού.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΑφιέρωμα: Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου 202412.09.2018

Το πρώτο κοντσέρτο για πιάνο και ορχήστρα του Τσαϊκόφσκι, γεμάτο ρομαντικές καταβολές – αναμφίβολα το δημοφιλέστερο κοντσέρτο για πιάνο όλων των εποχών – αποτελεί ύψιστη δεξιοτεχνική πρόκληση και σημείο αναφοράς για κάθε πιανίστα. Η βραδιά, ανοίγει με το Κοντσέρτο για ορχήστρα του Μπέλα Μπάρτοκ. Μακράν το πιο εντυπωσιακό και αγαπημένο συμφωνικό έργο του Ούγγρου πρωτοπόρου, το Κοντσέρτο για ορχήστρα δεν είναι παρά ένα ορχηστρικό «tour de force» – επίδειξη ισχύος που καταλήγει σύμφωνα με τον συνθέτη σε «χορευτικό παροξυσμό, μες στον οποίο όλοι οι λαοί του κόσμου δίνουν τα χέρια». Τη συναυλία διευθύνει ο Λουκάς Καρυτινός.

Μια συμπαραγωγή της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών και του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου.

Για την ιστορία

Μπέλα Μπάρτοκ (1881 – 1945)
Κοντσέρτο για ορχήστρα
1. Introduzione. Andante non troppo – Allegro vivace
2. Giuoco delle coppie. Allegro scherzando
3. Elegia. Andante non troppo
4. Intermezzo interrotto. Allegretto
5. Finale. Presto

Αναζητώντας διέξοδο από τη λαίλαπα του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, ο Μπάρτοκ εγκατέλειψε την Ουγγαρία το φθινόπωρο του 1940 για να εγκατασταθεί μόνιμα στη Νέα Υόρκη. Τα τελευταία χρόνια της ζωής του σφραγίστηκαν από οικονομική δυσπραγία και σοβαρά προβλήματα υγείας (λευχαιμία). Οι φίλοι και συμπατριώτες του Μπάρτοκ, ο αρχιμουσικός Φριτς Ράινερ και ο βιολονίστας Γιόζεφ Σίγκετι, σε μία προσπάθειά τους να τονώσουν το ηθικό του συνθέτη, απευθύνθηκαν το καλοκαίρι του 1943 στον μαέστρο της Συμφωνικής της Βοστόνης Σερζ Κουσεβίτσκυ ζητώντας του να παραγγείλει ένα συμφωνικό έργο στον Μπάρτοκ. Εκείνος όντως προέβη σε σχετική παραγγελία, προϊόν της οποίας ήταν το Κοντσέρτο για ορχήστρα, γραμμένο μεταξύ της 15ης Αυγούστου και της 8ης Οκτωβρίου 1943. Η πρεμιέρα του δόθηκε την 1η Δεκεμβρίου 1944 από την Συμφωνική της Βοστόνης υπό τη διεύθυνση του Κουσεβίτσκυ. Το έργο έγινε δεκτό με ενθουσιασμό και έκτοτε έχει καθιερωθεί ως ένα από τα πιο αγαπητά και εύληπτα έργα του Μπάρτοκ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ«Η Μαρία που έγινε Κάλλας»: Νέα μίνι σειρά για τα νεανικά χρόνια της μεγάλης ντίβας στην ΕΡΤ112.09.2018

Ο όρος «Κοντσέρτο για ορχήστρα» φαινομενικά είναι παράδοξος, αφού ένα κοντσέρτο παραδοσιακά γράφεται για ένα σολιστικό όργανο (ή σπανιότερα για περισσότερα) και ορχήστρα. Η ιδιαιτερότητα ενός κοντσέρτου για ορχήστρα έγκειται στον συστηματικό χειρισμό μεμονωμένων οργάνων ή ομάδων της ορχήστρας εκ περιτροπής κατά τρόπο σολιστικό. Το Κοντσέρτο για ορχήστρα του Μπάρτοκ έχει πέντε μέρη, που κατά τον συνθέτη «μεταβαίνουν σταδιακά από την αυστηρότητα του πρώτου μέρους και το πένθιμο τραγούδι του τρίτου προς το ολοζώντανο φινάλε». Έτσι, οι πυλώνες του αψιδωτού αυτού μουσικού οικοδομήματος είναι το πρώτο, το τρίτο και το πέμπτο μέρος, ανάμεσα στα οποία το δεύτερο και το τέταρτο λειτουργούν ως ανάλαφρα ιντερμέδια.

Η αργή εισαγωγή του πρώτου μέρους στηρίζεται σε ένα μελαγχολικό θέμα, που διαδοχικά εμφανίζεται με ολοένα και μεγαλύτερη ένταση σε φλάουτα, τρομπέτες και έγχορδα. Από εκεί και ύστερα εκτυλίσσεται μία λίγο-πολύ τυπική φόρμα σονάτας. Το δεύτερο μέρος («παιχνίδι των ζευγαριών») παρουσιάζει το ένα μετά το άλλο ζευγάρια πνευστών, οι γραμμές των οποίων κινούνται παράλληλα: τα φαγκότα σε έκτες, τα όμποε σε τρίτες, τα κλαρινέτα σε έβδομες, τα φλάουτα σε πέμπτες, οι τρομπέτες σε δεύτερες. Θεματικά οι πέντε ενότητες είναι ανεξάρτητες μεταξύ τους, ενώ στο κέντρο του μέρους παρεμβάλλεται ένα απροσδόκητα τονικό χορικό των χάλκινων πνευστών, πριν την επανέκθεση των πέντε ενοτήτων με πιο σύνθετη ενορχήστρωση. Η ακόλουθη Ελεγεία είναι χαρακτηριστική της λεγόμενης «νυχτερινής μουσικής» του Μπάρτοκ. Ο όρος αυτός χρησιμοποιήθηκε από τον ίδιο για να αποδώσει μία μουσική που αποσκοπεί στο να αποτυπώσει τους ήχους αλλά και τη γενικότερη αίσθηση της νύχτας στη φύση. Το όμποε εισάγει το ανάλαφρο θέμα του σύντομου ιντερμέτζου, που στην πορεία του διακόπτεται από μία ειρωνική, καυστική παρωδία ενός θέματος από την Έβδομη Συμφωνία του Σοστακόβιτς. Το φινάλε αποτελεί ένα ορχηστρικό tour de force. Η διάθεση είναι χορευτική και εξωστρεφής σχεδόν καθ’ όλη τη διάρκεια του μέρους, που σύμφωνα με τον Μπάρτοκ εκφράζει «έναν χορευτικό παροξυσμό, μες στον οποίο όλοι οι λαοί του κόσμου δίνουν τα χέρια».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΗ Φιλαρμονική του Γκρατς με τον Βασίλη Χριστόπουλο στο Ηρώδειο12.09.2018

Πιοτρ Ίλιτσ Τσαϊκόφσκυ (1840 – 1893)
Κοντσέρτο για πιάνο και ορχήστρα αρ.1 σε σι ύφεση ελάσσονα, έργο 23
1. Allegro non troppo e molto maestoso – Allegro con spirito
2. Andantino semplice – Prestissimo – Tempo I
3. Allegro con fuoco

Την παραμονή των Χριστουγέννων του 1874, ο Τσαϊκόφσκυ, επισκέφτηκε τον φίλο του Νικολάι Ρουμπινστάιν (σημαντικό πιανίστα, συνθέτη και ιδρυτή του Ωδείου της Μόσχας), προκειμένου να ζητήσει τη γνώμη του για το μόλις γραμμένο Κοντσέρτο του για πιάνο, το οποίο ήθελε να του αφιερώσει. Ο Ρουμπινστάιν το αποδοκίμασε με άκρως αρνητικούς χαρακτηρισμούς και ο Τσαϊκόφσκυ, μη θέλοντας να αλλάξει κάτι στο έργο, το έστειλε κατόπιν στον μεγάλο πιανίστα και αρχιμουσικό Χανς φον Μπύλοφ, ο οποίος εξαρχής διείδε σε αυτό «πρωτοτυπία, δύναμη, μεγαλείο και ωριμότητα». Έτσι, έγινε ο αποδέκτης της σχετικής αφιέρωσης από το συνθέτη και παράλληλα είχε την τιμή της πρώτης του εκτέλεσης, η οποία έλαβε χώρα στις 25 Οκτωβρίου 1875 στη Βοστόνη (υπό τη διεύθυνση του Μπέντζαμιν Τζόνσον Λανγκ) κατά τη διάρκεια περιοδείας του στην Αμερική. Αυτή υπήρξε η αρχή της πορείας ενός Κοντσέρτου, που μέχρι σήμερα έχει αγαπηθεί, ερμηνευθεί και ηχογραφηθεί όσο ελάχιστα έργα στην ιστορία.

Πάντως για την ιστορία αξίζει να αναφερθεί, ότι λίγο αργότερα ο Νικολάι Ρουμπινστάιν αναθεώρησε έμπρακτα τις αρχικές του απόψεις γινόμενος ένας από τους πρώτους πιανίστες που το ενέταξαν στο ρεπερτόριό τους αλλά και διδάσκοντάς το σε λαμπρούς μαθητές του. Τελικά η φιλία του πιανίστα με τον συνθέτη ξεπέρασε την πρόσκαιρη σκιά πλήρως, με επιστέγασμα την απόφαση του Τσαϊκόφσκυ να αφιερώσει το επόμενο κοντσέρτο του για πιάνο στον Ρουμπινστάιν ως ένδειξη ευγνωμοσύνης για την σπουδαία ερμηνεία του στο Πρώτο.

Για τους πιανίστες το Κοντσέρτο αποτελεί διαχρονικά μία ύψιστη δεξιοτεχνική πρόκληση· ο Τσαϊκόφσκυ δεν υπήρξε βαθύς γνώστης του πιάνου και ίσως γι’ αυτό το έργο βρίθει περασμάτων εξόχως «άβολων» πλην αφάνταστα λαμπερών και ισχυρών. Από την άλλη, οι μοναδικά λυρικές μελωδίες του απαιτούν μία απόλυτη ηχητική ευαισθησία στην προσέγγισή τους.

Η εισαγωγή του πρώτου μέρους αποτελεί ένα από τα χαρακτηριστικότερα σημεία όλου του έργου, με το πιάνο αρχικά να συνοδεύει δυναμικά τη διάσημη μελωδία της ορχήστρας και στη συνέχεια να εκθέτει μία δεξιοτεχνική καντέντσα. Μετά την επανεμφάνιση της αρχικής μελωδίας εκτυλίσσεται μία τυπική φόρμα σονάτας κοντσέρτου, το κύριο θέμα της οποίας έλκει την καταγωγή του από μία λαϊκή μελωδία, που ο Τσαϊκόφσκυ είχε ακούσει να τραγουδά ένας τυφλός επαίτης στον δρόμο. Μετά από την παρουσίαση (από το κλαρινέτο) του δεύτερου θέματος και την ανάπτυξή του, ακολουθεί μία συγκλονιστική αντιπαράθεση πιάνου και ορχήστρας στην ενότητα της επεξεργασίας και η επανέκθεση του θεματικού υλικού με την αναμενόμενη προσθήκη μίας δεξιοτεχνικότατης και εκτενούς καντέντσας.

Το δεύτερο μέρος ανοίγει -και ολοκληρώνεται- με μία αιθέρια μουσική ενότητα. Σε πλήρη αντίθεση, το γρήγορο μεσαίο τμήμα έχει το χαρακτήρα ενός δυναμικού σκέρτσου. Η βασική του μελωδία προέρχεται από το γαλλικό τραγούδι «Il faut s’amuser, danser et rire” («Κανείς πρέπει να διασκεδάζει χορεύοντας και γελώντας»). Το φινάλε, που αναθεωρήθηκε από τον συνθέτη το 1889, πρόκειται για ένα χορευτικό μέρος όλο φρεσκάδα και ενεργητικότητα, με το κύριο θέμα του να βασίζεται σε παραδοσιακό τραγούδι της Ουκρανίας.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Ημερομηνία: Παρασκευή 12 Ιουλίου 2024
Ώρα έναρξης: 21:00
Καλλιτέχνης: Αλεξέι Βολόντιν
Χώρος: Ωδείο Ηρώδου Αττικού
Συμμετέχουν: Κρατική Ορχήστρα Αθηνών, Λουκάς Καρυτινός
Σημεία Προπώλησης: https://www.more.com/music/festival/koa-loukas-karytinos-khatia-buniatishvili/
Τιμή εισιτηρίου: Διακεκριμένη ζώνη 80€, Ζώνη Α΄ 60€, Ζώνη Β΄ 50€, Ζώνη Γ΄ 40€, Ζώνη Δ΄ 30€, Ζώνη Ε΄ 25€, Ζώνη ΣΤ΄ 20€, Ζώνη Ζ΄ 15€, Εκπτωτικά εισιτήρια, 10€, 5€
Πληροφορίες Χώρου: Ωδείο Ηρώδου του Αττικού, Διονυσίου Αρεοπαγίτου, Αθήνα 2103241807
Περισσότερα από ΜΟΥΣΙΚΗ
Σχετικά Θέματα
ΜΟΥΣΙΚΗ
Ο Ανδρέας Πολυζωγόπουλος στο Half Note Jazz Club
ΜΟΥΣΙΚΗ
Ο Στέργιος Νταουσανάκης live στο Γυάλινο Up Stage
ΜΟΥΣΙΚΗ
Ο Εισβολέας και η μπάντα του για ένα “Living Room Jam” στο Baumstrasse
ΜΟΥΣΙΚΗ
Αν ακούσεις τα παιδιά: Λευτέρης Ελευθερίου και Αλκιβιάδης Κωνσταντόπουλος στον Σταυρό του Νότου Plus
ΜΟΥΣΙΚΗ
Οι Νέοι για τον Μίκη: Η Λυδία Ιατράκη ερμηνεύει Θεοδωράκη, Σοπέν, Μπετόβεν στη Μουσική Βιβλιοθήκη
ΜΟΥΣΙΚΗ
Kubara Project Reloaded: H Mάρθα Φριντζήλα με τα Καλογεράκια στο Κύτταρο
ΜΟΥΣΙΚΗ
Η κολεκτίβα του Τηλέμαχου Μούσα με νέο δίσκο στο Half Note Jazz Club
ΜΟΥΣΙΚΗ
Η Μαρίνα Σπανού έρχεται στο Fuzz Club
ΜΟΥΣΙΚΗ
Ο Γιώργος Νικηφόρου Ζερβάκης και η Βιολέτα Ίκαρη στον Σταυρό του Νότου Club
ΜΟΥΣΙΚΗ
Μιχάλης Ρακιντζής και Κώστας Χαριτοδιπλωμένος στο Γυάλινο Μουσικό Θέατρο
ΜΟΥΣΙΚΗ
Jazz@Megaron: Ο Νικόλας Αναδολής με νέους αυτοσχεδιασμούς στο Μέγαρο
ΜΟΥΣΙΚΗ
Η Νίνα Μαζάνη επιστρέφει στον Σταυρό του Νότου