MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΣΑΒΒΑΤΟ
27
ΑΠΡΙΛΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
MARKET NEWS

Η Λουξ «κέρδισε» το κοινό της Foodexpo 2024

Η Λουξ παρουσίασε με επιτυχία τη γκάμα των προϊόντων της, τα οποία διακρίνονται για την καινοτομία, την εξαιρετική ποιότητα και τη γεύση τους, υποδεχόμενη, στο περίπτερο της, πλήθος επαγγελματιών του κλάδου από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Η Λουξ «κέρδισε» το κοινό της Foodexpo 2024
Monopoli Team

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε η συμμετοχή της Λουξ στη Foodexpo 2024, υποδεχόμενη πλήθος επαγγελματιών του κλάδου από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Η Λουξ «κέρδισε» το κοινό της Foodexpo 2024

ο Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, κ. Βασίλης Σπανάκης και ο Αντιπρόεδρος και Διευθυντής Μάρκετινγκ και Εξαγωγών Λουξ κ. Πλάτωνας Μαρλαφέκας.

Η Λουξ παρουσίασε με επιτυχία τη γκάμα των προϊόντων της, τα οποία διακρίνονται για την καινοτομία, την εξαιρετική ποιότητα και τη γεύση τους. Επαγγελματίες του κλάδου από τη διεθνή και εγχώρια σκηνή παρευρέθηκαν στο περίπτερο της Λουξ, δοκίμασαν τις κλασικές και αγαπημένες σειρές αλλά και τις καινοτόμες προτάσεις της εταιρίας σε αναψυκτικά, χυμούς και τσάι ενώ συνομίλησαν με τα στελέχη για τα μελλοντικά της σχέδια. Οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν την πληθώρα δροσιστικών επιλογών που προσφέρει η Λουξ με «ναυαρχίδα» τη λουξ free,  ένα καινοτόμο προϊόν, χωρίς συντηρητικά, χωρίς προσθήκη ζάχαρη και χωρίς τεχνητά γλυκαντικά. Ταυτόχρονα, δόθηκε βαρύτητα στην προώθηση της σειράς λουξ Tea.

Η Λουξ «κέρδισε» το κοινό της Foodexpo 2024

ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Λευτέρης Αυγενάκης, ο Αντιπρόεδρος και Διευθυντής Μάρκετινγκ και Εξαγωγών Λουξ κ. Πλάτωνας Μαρλαφέκας και ο Αντιπρόεδρος και Εμπορικός Διευθυντής Λουξ κ. Κώστας Μαρλαφέκας.

Στο πλαίσιο της έκθεσης το περίπτερο της Λουξ επισκέφτηκαν εκπρόσωποι της πολιτικής σκηνής, όπως ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Λευτέρης Αυγενάκης, ο Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Βασίλης Σπανάκης, αλλά και άτομα του πολιτιστικού και αθλητικού χώρου, όπως ο Γιάννης Τσιμιτσέλης, ο Θοδωρής Παπαλουκάς και ο Μπάνε Πρέλεβιτς.

Κατά τη διάρκεια της Foodexpo 2024 πραγματοποιήθηκαν στρατηγικές εμπορικές συναντήσεις που αναμένεται να επεκτείνουν περαιτέρω τον αντίκτυπο και την παρουσία της Λουξ εντός κι εκτός συνόρων ενισχύοντας τις υφιστάμενες συνεργασίες και δημιουργώντας στέρεες βάσεις για τη σύναψη νέων.

ο Αντιπρόεδρος και Διευθυντής Μάρκετινγκ και Εξαγωγών Λουξ κ. Πλάτωνας Μαρλαφέκας και ο Αντιπρόεδρος και Εμπορικός Διευθυντής Λουξ κ. Κώστας Μαρλαφέκας, η Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων Λουξ κ. Άννη Καραγκιουλέ και ο Γιάννης Τσιμιτσέλης.

Λίγα λόγια για τη Λουξ

Η Λουξ, η 100% ελληνική εταιρεία αναψυκτικών και χυμών, έχει  περισσότερα από 70 χρόνια παρουσίας στην αγορά, αποτελεί ιδρυτικό Μέλος της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ και ξεχωρίζει για τις αυθεντικές συνταγές, την υψηλή ποιότητα και τη χαρακτηριστική γεύση των προϊόντων λουξ, ακολουθώντας μια σταθερά ανοδική πορεία. Με διακρίσεις σε αξιόλογες διοργανώσεις, όπως στα Βραβεία Καινοτομία και Δημιουργική Επιχειρηματικότητα του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών,  Corporate Superbrand Greece, European Business Awards, Healthy Diet Awards, Ελληνική Αξία του ΣΒΕ, στη διοργάνωση του ΕΒΕΑ ως «Επιχείρηση και Παράδοση», Retail Business Awards, Διαμάντι της Ελληνικής Οικονομίας, MediterraneanTaste Awards, «Προϊόν της Χρονιάς» για τη λουξ free στην κατηγορία Πορτοκαλάδα χωρίς ανθρακικό κλπ., έχει καταξιωθεί στην προτίμηση των καταναλωτών, με ισχυρή παρουσία στα ράφια εντός και εκτός συνόρων.

ο Αντιπρόεδρος και Διευθυντής Μάρκετινγκ και Εξαγωγών Λουξ κ. Πλάτωνας Μαρλαφέκας και ο Μπάνε Πρέλεβιτς.

Επιπλέον, πρόσφατα παρουσίασε τη νέα λουξ free, τη μπλε πορτοκαλάδα λουξ χωρίς ανθρακικό, χωρίς προσθήκη ζάχαρης, χωρίς συντηρητικά, με φυσικά γλυκαντικά, σάκχαρα φρούτων και στέβια καθώς και την ανανεωμένη σειρά λουξ Tea, που αποτελείται από τρεις μοναδικές γεύσεις. Το 2023 παρουσίασε νέα σειρά χυμών σε 10 μοναδικές γεύσεις καθώς και τη σειρά χυμών λουξ kids.

Περισσότερα από Εταιρικές Δράσεις
VIMA_WEB3b