MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΕΤΑΡΤΗ
22
ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΝΕΑ

ΔΕΗ: Στρατηγικός συνεργάτης του 26ου Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης

Με κεντρικά μηνύματα «το Φεστιβάλ θέλει ενέργεια» και «η έμπνευση θέλει ενέργεια», η ΔΕΗ στηρίζει το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.

Monopoli Team

Η ΔΕΗ ανακοινώνει την έναρξη της στρατηγικής της συνεργασίας με το 26ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, το οποίο θα διεξαχθεί με δεκάδες προβολές και δράσεις, από τις 7 μέχρι και τις 17 Μαρτίου 2024.

Η ΔΕΗ, ως στρατηγικός συνεργάτης, στηρίζει συνολικά το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης υποστηρίζοντας τους δημιουργούς, οι οποίοι δίνουν ζωή σε κάθε πλάνο και κάθε σκηνή μέσα από το έργο τους, καθώς και την πόλη που τόσα χρόνια έχει συνδεθεί με τον πολιτισμό και την 7η τέχνη.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας με το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, η ΔΕΗ στηρίζει τις δραστηριότητες του φορέα που πραγματοποιούνται κάθε χρόνο, όπως το Φεστιβάλ Κινηματογράφου, το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ, το Evia Film Project, το «Σινεμά με Θέα», καθώς και καθημερινές προβολές σε εμβληματικούς χώρους της Θεσσαλονίκης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ26ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης: Τα 67 ελληνικά ντοκιμαντέρ που πρωταγωνιστούν στη φετινή διοργάνωση12.09.2018

Με βαθιά προσήλωση που αντανακλά τον σεβασμό προς την δημιουργική διαδικασία και την δύναμη που μεταφέρει κάθε κινηματογραφικό έργο, η ΔΕΗ στηρίζει ενεργά το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης επιδιώκοντας να ενισχύσει τον πολιτιστικό πλούτο και τη διαπολιτισμική ανταλλαγή, προωθώντας παράλληλα την καλλιτεχνική ποικιλομορφία και την καινοτομία.

Η κ. Σοφία Δήμτσα, Γενική Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων και Επικοινωνίας του Ομίλου ΔΕΗ σημείωσε: «Η έναρξη της συνεργασίας της ΔΕΗ με το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ της Θεσσαλονίκης είναι ιδιαίτερα τιμητική και ανυπομονούμε για το συναρπαστικό, γεμάτο πολιτισμό, ταξίδι που αρχίζει. Πρόκειται για μία γέφυρα επικοινωνίας μεταξύ παραγωγών, καλλιτεχνών και κοινού. Με έργα που εμπνέουν και προβληματίζουν, που αποτελούν τροφή για σκέψη και συζήτηση. Η ΔΕΗ βρίσκεται κοντά στην 7η τέχνη και την Θεσσαλονίκη, την πόλη που είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με αυτήν, στηρίζοντας ενεργά τους δημιουργούς, όλα και όσους μας οδηγούν σε ένα καλύτερο μέλλον, γεμάτο πολιτισμό».

Για να εμπνεύσει κάποιος μέσα από το έργο του χρειάζεται πάθος, αφοσίωση, κόπο και, πάνω απ’ όλα, ενέργεια. Η ενέργεια είναι αυτή που κινητοποιεί τις ιδέες και δίνει ζωή στις εικόνες που συγκινούν και συναρπάζουν. Η ΔΕΗ υποστηρίζει ενεργά τις τέχνες και τον πολιτισμό και προσβλέποντας σε ένα καλύτερο μέλλον, γεμάτο πολιτισμό, είναι έτοιμη για το συναρπαστικό κινηματογραφικό ταξίδι που ξεκινά.

Στο πλαίσιο του φετινού προγράμματος, θα πραγματοποιηθεί η προβολή του ντοκιμαντέρ «Μαίρη, Μαριάννα, Μαρία – Τα άγνωστα χρόνια της Κάλλας» την ιδέα, την έρευνα και το σενάριο του οποίου, υπογράφει ο Βασίλης Λούρας, με την υποστήριξη της ΔΕΗ.

Μια σημαντική καταγραφή για την Ελληνίδα υψίφωνο και παρακαταθήκη για την πολιτιστική μας κληρονομιά που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της ευρύτερης συνεργασίας της ΔΕΗ με την Εθνική Λυρική Σκηνή για το Έτος Μαρίας Κάλλας (2023).

Περισσότερα από Εταιρικές Δράσεις
Σχετικά Θέματα
Εταιρικές Δράσεις
«Έχεις Μήνυμα»: Η νέα εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης της GSK για τους γυναικολογικούς καρκίνους
Εκδηλώσεις
Θεατρικό εργαστήριο για άτομα με άνοια και φροντιστές στο ΚΠΙΣΝ
Εταιρικές Δράσεις
Η δύναμη της πρόληψης στο Avenue Mall – Μια δράση ζωής με το “Άλμα Ζωής”
Δράσεις
Seventeen: Με την πρωτοβουλία Celebrate your Scars υποστηρίζει γυναίκες που έχουν βιώσει τον καρκίνο του μαστού
Εταιρικές Δράσεις
Νέα εποχή για τη δουλειά και τα ταξίδια: Το Go Flexy έρχεται στην Ελλάδα
Εταιρικές Δράσεις
Το Ηeraklio Travel ξεκινάει το νέο «ταξίδι» του ως Regal Travel Management Company
Αγορές
Ανακαλύψτε τα Fashion Shopping Days στο Designer Outlet Athens
Αγορές
Ο χορός των σχέσεων μέσα από τη νέα καμπάνια της Answear
Εταιρικές Δράσεις
Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean: 20% έκπτωση για όλες τις κρατήσεις σε Ελλάδα και Κύπρο
Εταιρικές Δράσεις
The Campari Hotel: To Campari γιόρτασε την έναρξη του Negroni Week με ένα μοναδικό event στο Μπάγκειον
Εταιρικές Δράσεις
Μια “σφραγίδα” ποιότητας για τη γη, τον άνθρωπο και τον τόπο
Εταιρικές Δράσεις
Το Aperol απογείωσε το Primer Music Festival 2025 με ένα εντυπωσιακό drone show