MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
05
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΝΕΑ

Η Ναόμι Κάμπελ γράφει ιστορία με την προσωπική της έκθεση στο V&A Museum

Αν όχι η Ναόμι Κάμπελ, τότε ποιο supermodel;

Monopoli Team

Αν ένα supermodel κατάφερε ποτέ να γίνει έκθεση για τη επαγγελματική και προσωπική του διαδρομή, πραγματικά η Ναόμι Κάμπελ θα ήταν το πρώτο όνομα που θα έπεφτε στο τραπέζι. Η καλλονή που κυριάρχησε στις πασαρέλες τη δεκαετία του 1990 και συνεχίζει να βασιλεύει στον κόσμο της μόδας ακόμα και σήμερα γράφει τη δική της ιστορία στο Victoria & Albert Museum του Λονδίνου.

Το επιφανές αυτό μουσείο θα φιλοξενήσει μια έκθεση αφιερωμένη στη Ναόμι Κάμπελ με τίτλο NAOMI. Είναι η πρώτη φορά που το μουσείο κάνει την μεγάλη αυτή τιμή σε ένα μοντέλο, ώστε να έχει τη δική του ρετροσπεκτίβα, εφόσον στο παρελθόν μόνο θρυλικοί μουσικοί είχαν αυτό το προνόμιο, όπως ο Ντέιβιντ Μπάουι και η Κάιλι Μινόγκ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΗ Ιζαμπέλα Ροσελίνι αρετουσάριστη στo εξώφυλλο της ιταλικής Vogue: «Ευχαριστώ που με αφήσατε με τις ρυτίδες μου»12.09.2018

Διαβάστε περισσότερα στο jenny.gr.

Περισσότερα από ShowBiz
Σχετικά Θέματα
ShowBiz
Εριέττα Μανούρη: “Μετά το MeToo είμαστε ίσως πιο έτοιμοι να δώσουμε χώρο στα θύματα” (vid)
ShowBiz
Met Gala 2026: Αποκαλύφθηκε το θέμα της φετινής διοργάνωσης
ShowBiz
Γιάννης Οικονομίδης για ‘Σπασμένη Φλέβα’: «Είμαι σίγουρος γι’ αυτήν την ταινία» (vid)
ShowBiz
Γιλμάζ Χουσμέν: «Βαριέμαι τη συζήτηση για την καταγωγή μου» (vid)
ShowBiz
Μελέτης Ηλίας για ‘Το σόι σου’: «Όταν είδαμε το 41% σοκαριστήκαμε» (vid)
ShowBiz
Λάκης Λαζόπουλος: «Ό,τι βλέπουν ότι μπορεί να κάνει τον κόσμο να γελάσει, το απαγορεύουν» (vid)
ShowBiz
Vogue World 2025: Ο κινηματογράφος συνάντησε τη μόδα σε μια λαμπερή βραδιά
ShowBiz
Melanie Ward: Ο κόσμος της μόδας αποχαιρετά τη θρυλική στυλίστρια και fashion editor
ShowBiz
Αφροδίτη Παναγιωτάκου: «Δεν πιστεύω ότι τρίζουν τα κόκκαλα του Ωνάση» (vid)
ShowBiz
The Life of a Showgirl: Η Τέιλορ Σουίφτ επηρεάζει και πάλι τα fashion trends
ShowBiz
Μαρία Κίτσου: “Αυτό που μας λείπει είναι η ενσυναίσθηση” (vid)
ShowBiz
Γιάννης Μπέζος: «Το κοινό δεν θέλει να καταναλώσει ανόητα πράγματα – Έχει απαιτήσεις»