MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΣΑΒΒΑΤΟ
06
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΜΟΔΑ

Nensi Dojaka FW 2023: Το revenge-dressing μιας νέας εποχής

Mε δύο λέξεις: Sexy και ντελικάτα!

Monopoli Team

Η Nensi Dojaka είναι πλέον μια αναγνωρισμένη σχεδιάστρια με φανατικό κοινό και πολλούς που την αντιγράφουν, πράγμα που από μόνο του σημαίνει «Τα κατάφερες!».

Εκτός από το φόρεμα σήμα κατατεθέν της, το οποίο έχει παρουσία στα περισσότερα κόκκινα χαλιά, η σχεδιάστρια θέλει να εξελίξει τη συλλογή της και να παρέχει στους πελάτες της μια ολοκληρωμένη γκαρνταρόμπα.

Η FW 2023 συλλογή της Nensi Dojaka κινήθηκε σε μια ουδέτερη χρωματική παλέτα με το μαύρο και το λευκό να πρωταγωνιστούν, ενώ υπήρχαν μερικές δόσης από έντονο κόκκινο, μπεζ και λιλά. Είδαμε -όπως κάθε φορά- πολύ γυμνό δέρμα και πολύ τούλι, αλλά είδαμε και τζιν, είδαμε και πανωφόρια, είδαμε και παντελόνια με περίτεχνα τελειώματα, όπως και βελούδο και αρκετή παγιέτα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑMichael Kors FW 2023: Τα 70’s, ο φεμινισμός και οι πραγματικοί influencers12.09.2018

Διαβάστε περισσότερα στο jenny.gr.

Περισσότερα από ShowBiz
Σχετικά Θέματα
ShowBiz
Εριέττα Μανούρη: “Μετά το MeToo είμαστε ίσως πιο έτοιμοι να δώσουμε χώρο στα θύματα” (vid)
ShowBiz
Met Gala 2026: Αποκαλύφθηκε το θέμα της φετινής διοργάνωσης
ShowBiz
Γιάννης Οικονομίδης για ‘Σπασμένη Φλέβα’: «Είμαι σίγουρος γι’ αυτήν την ταινία» (vid)
ShowBiz
Γιλμάζ Χουσμέν: «Βαριέμαι τη συζήτηση για την καταγωγή μου» (vid)
ShowBiz
Μελέτης Ηλίας για ‘Το σόι σου’: «Όταν είδαμε το 41% σοκαριστήκαμε» (vid)
ShowBiz
Λάκης Λαζόπουλος: «Ό,τι βλέπουν ότι μπορεί να κάνει τον κόσμο να γελάσει, το απαγορεύουν» (vid)
ShowBiz
Vogue World 2025: Ο κινηματογράφος συνάντησε τη μόδα σε μια λαμπερή βραδιά
ShowBiz
Melanie Ward: Ο κόσμος της μόδας αποχαιρετά τη θρυλική στυλίστρια και fashion editor
ShowBiz
Αφροδίτη Παναγιωτάκου: «Δεν πιστεύω ότι τρίζουν τα κόκκαλα του Ωνάση» (vid)
ShowBiz
The Life of a Showgirl: Η Τέιλορ Σουίφτ επηρεάζει και πάλι τα fashion trends
ShowBiz
Μαρία Κίτσου: “Αυτό που μας λείπει είναι η ενσυναίσθηση” (vid)
ShowBiz
Γιάννης Μπέζος: «Το κοινό δεν θέλει να καταναλώσει ανόητα πράγματα – Έχει απαιτήσεις»