MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΕΜΠΤΗ
04
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

Τζέισον Μομόα: Ο σταρ του Game of Thrones λανσάρει τη δική του βιώσιμη βότκα

Οι διάσημοι σταρ του Χόλιγουντ φαίνεται ότι έχουν βρει ένα νέο επενδυτικό παιχνίδι.

Monopoli Team

Όλο και περισσότεροι βάζουν τις υπογραφές –και τα χρήματά τους- σε νέες επωνυμίες αλκοολούχων ποτών που ξεπετάγονται στην αγορά διεκδικώντας μια θέση στα ράφια των premium μπαρ.

Η τελευταία είσοδος στη βιομηχανία είναι ο Τζέισον Μομόα, ο μυώδης σταρ της ταινίας «Aquaman» και της τηλεοπτικής σειράς «Game of  Thrones», ο οποίος έρχεται να λανσάρει μια νέα επωνυμία βότκας που ονομάζεται Meili Vodka.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΗ Brooke Shields έκανε ντοκιμαντέρ για τη σεξουαλικοποίησή της ως παιδί και την παρενόχληση που δέχτηκε12.09.2018

Συνεργάτης του Μομόα στη νέα του προσπάθεια είναι ο Μπλέιν Χάλβορσον, ιδρυτής της vintage μάρκας Junk Food Clothing και της βιώσιμης σειράς μόδας MadeWorn.

Διαβάστε περισσότερα στο Insider.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑNetflix: Έρχεται σύντομα το τέλος εποχής για την κοινή χρήση λογαριασμών12.09.2018

Περισσότερα από ShowBiz
Σχετικά Θέματα
ShowBiz
Εριέττα Μανούρη: “Μετά το MeToo είμαστε ίσως πιο έτοιμοι να δώσουμε χώρο στα θύματα” (vid)
ShowBiz
Met Gala 2026: Αποκαλύφθηκε το θέμα της φετινής διοργάνωσης
ShowBiz
Γιάννης Οικονομίδης για ‘Σπασμένη Φλέβα’: «Είμαι σίγουρος γι’ αυτήν την ταινία» (vid)
ShowBiz
Γιλμάζ Χουσμέν: «Βαριέμαι τη συζήτηση για την καταγωγή μου» (vid)
ShowBiz
Μελέτης Ηλίας για ‘Το σόι σου’: «Όταν είδαμε το 41% σοκαριστήκαμε» (vid)
ShowBiz
Λάκης Λαζόπουλος: «Ό,τι βλέπουν ότι μπορεί να κάνει τον κόσμο να γελάσει, το απαγορεύουν» (vid)
ShowBiz
Vogue World 2025: Ο κινηματογράφος συνάντησε τη μόδα σε μια λαμπερή βραδιά
ShowBiz
Melanie Ward: Ο κόσμος της μόδας αποχαιρετά τη θρυλική στυλίστρια και fashion editor
ShowBiz
Αφροδίτη Παναγιωτάκου: «Δεν πιστεύω ότι τρίζουν τα κόκκαλα του Ωνάση» (vid)
ShowBiz
The Life of a Showgirl: Η Τέιλορ Σουίφτ επηρεάζει και πάλι τα fashion trends
ShowBiz
Μαρία Κίτσου: “Αυτό που μας λείπει είναι η ενσυναίσθηση” (vid)
ShowBiz
Γιάννης Μπέζος: «Το κοινό δεν θέλει να καταναλώσει ανόητα πράγματα – Έχει απαιτήσεις»