ΠΕΡΙΕΡΓΑ
Πώς το μάρκετινγκ επηρεάζει τις αισθήσεις και τις διατροφικές μας επιλογές
Ποιος έχει νιώσει ποτέ άνετα σε ένα εστιατόριο χωρίς μουσική; Κανείς. Ποιος δεν έχει αναζητήσει φαγητό, αφού έχει δει αυτές τις υπέροχες φωτογραφίες με τα ζουμερά μπιφτέκια και τις χρυσαφένιες πατάτες;
Monopoli Team
03.08.2022
Το παραδοσιακό μάρκετινγκ έχει μετατραπεί πλέον σε πιο σύγχρονο ενσωματώνοντας στοιχεία εμπειρίας. Και αυτό γιατί ο σημερινός καταναλωτής αναζητά νόημα και ευχαρίστηση. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι ο μέσος Αμερικανός δαπανά περίπου 1200 ευρώ το χρόνο σε φαγητό από fast food, ενώ όπως και εμείς κατακλύζεται από ηλεκτρονικά μηνύματα μέσω των social media για τις προσφορές της ημέρας, και πάει λέγοντας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΌλοι οι τρόποι που οι διατροφικές μας επιλογές αυξάνουν τον κίνδυνο καρκίνου12.09.2018
Στο σημερινό άρθρο, θα μιλήσουμε για ένα αλλιώτικο μάρκετινγκ, εκείνο των αισθήσεων, το οποίο υποκινείται από τις αρχές της ψυχολογίας του μάρκετινγκ και απευθύνεται σε ορισμένες ή/και όλες από τις πέντε αισθήσεις των καταναλωτών και εκτός των άλλων επηρεάζει τις διατροφικές μας επιλογές.
Διαβάστε περισσότερα στο jenny.gr.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Βασιλιάς Κάρολος: Ενημερώνονται συνεχώς τα σχέδια της κηδείας του λόγω της υγείας του
Εκατομμύρια άνθρωποι ανακαλύπτουν ότι έχουν ένα χαρακτηριστικό στο πρόσωπο τους που τους καθιστά «μεταλλαγμένους»
Η Έμμα Στόουν θα ήθελε να την αποκαλούν με το αληθινό της όνομα
Αρεόπολη: Απόδραση στην ιστορική πολιτεία της Μάνης
6 τρόποι να ενσωματώσεις το λεοπάρ στην ανοιξιάτικη ντουλάπα σου
Μην αρχίζεις τη μουρμούρα: Η Μαρία Χάνου επιστρέφει για μια guest εμφάνιση
Tuborg: Νέο διαφημιστικό σποτ με πρωταγωνιστή τον Γιώργο Μπένο, υπό τους ρυθμούς της “Ανισόπεδης Ντίσκο”
Φενγκ Σούι: Πώς θα χαρίσεις στο σπίτι σου έναν «αέρα» ανανέωσης αυτό το καλοκαίρι
Οι Unboxholics στην εκπομπή Watch Next της COSMOTE TV
Farewell / Εν τόπω χλοερώ, από την ομάδας Ντουθ στο Θέατρο 104