MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΔΕΥΤΕΡΑ
03
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΜΟΔΑ

Πώς η βιομηχανία της μόδας επηρεάζει την εικόνα του σώματός μας

Πόσες φορές έχει καταστραφεί εντελώς η ημέρα σας αφού φορέσατε κάποιο ρούχο που δεν σας πήγαινε; Ή όταν πήγατε για ψώνια και νιώσατε ντροπή αφού δοκιμάσατε ένα μέγεθος μικρότερο από αυτό που έχετε συνηθίσει;

Credits: unplash
Monopoli Team

Αυτή όμως την εμπειρία δεν την έχετε ζήσει μόνο εσείς. Είναι κάτι πιο καθολικό, κάτι που διαιωνίζεται από τη βιομηχανία της μόδας… είναι παγκόσμιο.

Είναι πλέον κοινώς αποδεκτό πως η βιομηχανία της μόδας επηρεάζει την εικόνα του σώματός μας και όχι πάντα με θετικό πρόσημο. Ας δούμε πώς το κάνει αυτό…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΑυτές είναι οι 6 ιδέες για κομψά beach looks12.09.2018

Δεν υπάρχει τυπικό σύστημα ταξινόμησης μεγέθους

Έχετε μπει ποτέ σε ένα κατάστημα και να δοκιμάσατε ένα νούμερο και μετά να δοκιμάσετε το ίδιο μέγεθος σε άλλο κατάστημα και να μην σας μπαίνει το ρούχο; Αυτό από μόνο του μπορεί να προκαλέσει αισθήματα δυσαρέσκειας και απογοήτευσης.

Διαβάστε περισσότερα στο jenny.gr.

Περισσότερα από The Art of Life
Σχετικά Θέματα
The Art of Life
Η ηθοποιός Δήμητρα Παπαδοπούλου νιώθει… πιο hot από ποτέ και μιλά για την εμμηνόπαυση
The Art of Life
Το sheer έγινε το απόλυτο fashion statement της σεζόν
The Art of Life
Έγκριση νέας θεραπείας για 5 μορφές καρκίνου
The Art of Life
Καρκίνος του πνεύμονα σε μη καπνιστές – Ένας εντελώς διαφορετικός καρκίνος
The Art of Life
10 facts για την ψωρίαση – Spoiler: Επηρεάζει 125 εκατομ. ανθρώπους, δεν ειναι λίγοι!
The Art of Life
Η απόλυτη φθινοπωρινή συνταγή: Αλμυρό στρούντελ κολοκύθας
The Art of Life
10 βήματα για να ενισχύσουμε την αυτοπεποίθησή μας
The Art of Life
Ο Οκτώβριος για τον καρκίνο του μαστού – Τα καλά νέα από το συνέδριο Ογκολογίας ESMO
The Art of Life
Εμμηνόπαυση 365 μέρες τον χρόνο: Δεν αρκεί να την συζητάμε μόνο την Παγκόσμια Ημέρα!
Υγεία - Ομορφιά
Πώς να εφαρμόσεις το highlighter σαν επαγγελματίας
The Art of Life
Λεμφικό μασάζ: Να το δοκιμάσουμε ή δεν αξίζει;
The Art of Life
Γιατί οι γυναίκες είναι το νέο πρόσωπο της ADHD