Οι ταινίες της εβδομάδας: Η μεγάλη στιγμή του Thor
Νέα τονωτική ένεση αναμένεται να δώσει στον πολύπαθο κινηματογραφικό χώρο το τελευταίο φιλμ της Marvel «Thor: Love and Thunder».
Η ταινία του Τάικα Γουαϊτίτι «Thor: Love and Thunder» δεν είναι μόνο ένα λαμπερό μπλοκμπάστερ που ως πρώτο και βασικό μέλημα του έχει την ψυχαγωγία του θεατή αλλά κι ένα συνεπές project που παρά τις σεναριακές κυρίως αδυναμίες του, έχει την ικανότητα να πηγαινοέρχεται με άνεση μεταξύ της ακατάπαυστης δράσης, της εξωφρενικής κωμωδίας (σήμα κατατεθέν του ανεξέλεγκτου νεοζηλανδού σκηνοθέτη), της πειραγμένης αισθηματικής κομεντί και του συγκινητικού υπαρξιακού δράματος!
Κριτική και αίθουσες προβολής
Το αινιγματικό «Μυστικό της Μαντλίν Κόλινς» του γάλλου Αντουάν Μπαρό παρά την φιλότιμη προσέγγιση του απαιτητικού ρόλου της από πλευράς Βίρζινι Εφιρά,δεν καταφέρνει να αποδώσει πειστικά το χιτσκοκικό άγγιγμα που επεδίωκε ο σκηνοθέτης.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Καλύτερες οι επιδόσεις του κινέζου Ζανγκ Γιμού στην «Χαμένη σκηνή» που πέρα από την δηκτική κριτική πάνω στην Πολιτιστική Επανάσταση των 60ς και 70ς περιγράφει με συγκινητική ειλικρίνεια την αγάπη του σκηνοθέτη για την μαγεία του σινεμά.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Το «Θεέ μου τι σου Κάναμε; 3» είναι η συνέχεια της γνωστής γαλλικής εμπορικής κωμωδίας που έγινε μεγάλο σουξέ και στην χώρα μας πριν από 6 χρόνια.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Το «Ασανσέρ για δολοφόνους» του Λουί Μαλ εκτός από ένα αριστουργηματικό γαλλικό νουάρ είναι και μια εμβληματική ταινία που θεωρείται πρόδρομος της Νουβέλ Βαγκ.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Τέλος, το πρωτοποριακό για την εποχή του (1962) και σαγηνευτικά ιδιόρρυθμο «Μαχαίρι στο νερό» είναι το σκηνοθετικό ντεμπούτο του Ρομάν Πολάνσκι.
Κριτική και αίθουσες προβολής