Επιστρέφει το δωρεάν WiFi σε σταθμούς του Μετρό της Αθήνας
Προσθήκη ως αγαπημένη πηγήΔωρεάν πρόσβαση στο διαδίκτυο θα έχουν οι επιβάτες στην πρωτεύουσα της χώρας.
Βρείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζητησης
Προσθήκη του monopoli.gr στην GoogleΟι επιβάτες στις γραμμές 2 και 3 του Μετρό της Αθήνας θα έχουν ξανά δυνατότητα για δωρεάν πρόσβαση στο διαδίκτυο.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της ιστοσελίδας Athens Transport, η ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες) και το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης θα προχωρήσουν σε ένα μνημόνιο συνεργασίας με διάρκεια τουλάχιστον 3 ετών.
Το Υπουργείο θα αναλάβει την υλοποίηση του project, ενώ η ΣΤΑΣΥ θα προσφέρει – ανταλλακτικά – δωρεάν διαφημιστική προβολή των ψηφιακών υπηρεσιών που μπορεί να βρει ο πολίτης στο gov.gr στους χώρους που ούτως ή άλλως παρέχει σε διαφημιζόμενους (πχ. στο εσωτερικό των συρμών ή στις στάσεις).
Διαβάστε περισσότερα στο gazzetta.gr.
Βρείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζητησης
Προσθήκη του monopoli.gr στην Google