MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΚΥΡΙΑΚΗ
26
ΜΑΪΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΚΘΕΣΗΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΕΚΘΕΣΗ X
Before and After Science: Έκθεση της Ίριδας Τουλιάτου στο Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών
Από 27/05/2024 έως 07/06/2024
Cindy Sherman at Cycladic: Πρώιμα έργα - ορόσημα της Αμερικανίδας φωτογράφου στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης
Από 30/05/2024 έως 04/11/2024
Grand Tour: 17 έργα φιλελλήνων από την Κυβερνητική Συλλογή Τέχνης του Ηνωμένου Βασιλείου σε μια έκθεση στο Μουσείο Μπενάκη
Από 05/07/2023 έως 01/06/2025
I Ain’t Dead, Just Trying to Hear The Sound of The Earth Spinning: Το β' μέρος της έκθεσης του Δαυίδ Σαμπεθάι στο The Castor House
Από 22/05/2024 έως 30/06/2024
Komplett Kafka: Έκθεση αφίσας για τα 100 χρόνια από τον θάνατο του Φραντς Κάφκα στο Ινστιτούτο Γκαίτε
Από 21/03/2024 έως 15/06/2024
Objects of Power: Ομαδική έκθεση στην Debebe Galerie
Από 27/05/2024 έως 30/05/2024
Peter Pan Alarm! Kunstlove De Large!: Έκθεση του Γερμανού καλλιτέχνη Jonathan Meese στην γκαλερί Bernier/Eliades
Από 23/05/2024 έως 10/07/2024
Shades from the deep: Έκθεση της Άννας Μαρίας Παπαδημητρίου στην Αίθουσα Τέχνης «Αστρολάβος - δεξαμενή»
Από 26/04/2024 έως 08/06/2024
Simurgh Self-Help: Έκθεση της διεθνώς αναγνωρισμένης κολεκτίβας Slavs and Tatars στην Γκαλερί Kalfayan
Από 16/05/2024 έως 29/05/2024
Tools/Time: Μια site-specific εγκατάσταση του Julius Pristauz στο Snehta Residency
Από 21/05/2024 έως 28/05/2024
assembling memories: Μία πολυμεσική εμπειρία τέχνης της Ντένης Θεοχαράκη στον «Ελληνικό Κόσμο»
Από 06/03/2024 έως 31/05/2024
«Κήπος σωματιδίων»: Από το CERN στο Μέγαρο Μουσικής ο εικαστικός Νίκος Παπαδόπουλος
Από 21/03/2024 έως 30/06/2024
«Φύση πάσχουσα» στη Δημοτική Πινακοθήκη: Η τέχνη απέναντι στην κλιματική κρίση
Από 28/03/2024 έως 26/05/2024
Έκθεση της Συλλογής του εικαστικού Νίκου Αλεξίου στο Μουσείο Μπενάκη
Από 14/03/2024 έως 26/05/2024
Α dialogue with Pavlos: Έκθεση της κορυφαίας γλύπτριας Carole A. Feuerman στην γκαλερί Kapopoulos Fine Arts
Από 30/05/2024 έως 14/06/2024
Άσμα Ασμάτων: Η Ελένη Μωραΐτη οπτικοποιεί τα ανθρώπινα συναισθήματα στην Πινακοθήκη Βογιατζόγλου
Από 04/03/2024 έως 01/06/2024
Αόριστες λεπτομέρειες: Έκθεση του Μιχαήλ Μήτρα στο Πολιτιστικό Κέντρο «Μελίνα» Δήμου Αθηναίων
Από 16/05/2024 έως 16/06/2024
Δέκα εικαστικοί διερευνούν την έννοια της νεανικότητας στην έκθεση «Youths»
Από 14/05/2024 έως 08/06/2024
Διαιρεμένες Μνήμες 1940-1950: Το αποτύπωμα μιας ταραγμένης δεκαετίας μέσα από μια ψηφιακή έκθεση
Από 15/11/2021 έως 31/12/2026
ΕΜΣΤ: Μεγάλη αναδρομική έκθεση της φεμινίστριας εικαστικού Penny Siopis
Από 17/05/2024 έως 10/11/2024
Η Γοητεία του Μέτρου: Ένα αφιέρωμα στο έργο των Λάμπρου Ορφανού και Έλλης Μουρέλου στην Πινακοθήκη Δήμου Αθηναίων
Από 29/03/2024 έως 26/05/2024
Η εποχή της μεταμόρφωσης: Έκθεση του Παναγιώτη Κουλουρά στο Κέντρο Τεχνών Δήμου Αθηναίων
Από 30/05/2024 έως 23/06/2024
Κώστας Παπατριανταφυλλόπουλος. Τάχα και Αγιογράφος. Άγιος Βασίλειος Βραχναίικων: Έκθεση στην Εθνική Βιβλιοθήκη
Από 25/04/2024 έως 23/06/2024
Μαριλένα Αραβαντινού: Η πρώτη γυναίκα σκηνογράφος σε μια αναδρομική έκθεση στην Εθνική Βιβλιοθήκη
Από 19/03/2024 έως 31/05/2024
Με 2 Ματιές: Έκθεση φωτογραφίας των Μιλτιάδη Κατρακούλη και Γιώργου Μουστάκα στο Μουσείο Λαϊκής Τέχνης και Παράδοσης
Από 28/04/2024 έως 23/06/2024
Ο Γιώργος Δουατζής ζωγραφίζει ένα «Οχυρό κατά της Βίας» στο Κέντρο Τεχνών Δήμου Αθηναίων
Από 14/05/2024 έως 26/05/2024
Ο Παρθενώνας και ο Βύρωνας: Ο σπουδαίος φιλέλληνας και η επανένωση των γλυπτών σε μια έκθεση στο Μουσείο Ακρόπολης
Από 26/04/2024 έως 31/08/2024
Σκιές Φωτιάς: Έκθεση του Ανδρέα Νικολαΐδη στο καφέ του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου
Από 14/05/2024 έως 05/06/2024
Σμιλεύοντας τον Ερωτα: Έκθεση της Βένιας Δημητρακοπούλου στην γκαλερί Κουρντ
Από 24/05/2024 έως 28/09/2024
Φωτογραφικές προσεγγίσεις του ελληνικού τοπίου στα Χανιά
Από 06/04/2024 έως 31/05/2024
Χάρχεια: Η νέα ατομική έκθεση του Νίκου Λεοντόπουλου στον Εικαστικό Κύκλο ΔΛ
Από 04/06/2024 έως 19/07/2024
εικαστικά

POST, Rethink The Future: Ομαδική έκθεση στην The Blender Gallery

Η The Blender Gallery, σε συνεργασία με το Ιταλικό Μορφωτικό Ινστιτούτο Αθηνών και την Ελληνική Κοινότητα Σικελίας Τρινακρία του Παλέρμο, παρουσιάζει την ομαδική έκθεση «POST, Rethink The Future».

Aριστερά: Demetrio Di Grado, 21cm x 29.7cm , Analogue collage. Δεξιά: Alexandros Maganiotis, from Postcards series, 10cm x 15cm , Collage and acrylic on paper
Aριστερά: Demetrio Di Grado, 21cm x 29.7cm , Analogue collage. Δεξιά: Alexandros Maganiotis, from Postcards series, 10cm x 15cm , Collage and acrylic on paper
Monopoli Team

Η The Blender Gallery έχει τη χαρά να παρουσιάζει σε συνδιοργάνωση με την Ελληνική Κοινότητα Σικελίας Τρινακρία του Παλέρμο την ομαδική έκθεση «POST, Rethink The Future». Η έκθεση σε επιμέλεια του Francesco Piazza υλοποιείται με την πολύτιμη υποστήριξη της Ιταλικής Πρεσβείας Αθηνών, του Tempo Forte και του Ιταλικού Μορφωτικού Ινστιτούτου Αθηνών.

Συμμετέχοντες εικαστικοί: Valentina Biasetti, Demetrio Di Grado, Αλέξανδρος Μαγκανιώτης, Κωνσταντίνος Πάτσιος.

Valentina Biasetti, Poiesis 6, 39cm x 39cm, Pen and collage on paper

Λίγα λόγια από τον επιμελητή της έκθεσης Francesco Piazza

«Ο όρος «Post» (Μετά) συνήθως προσδιορίζει μια χρονική θέση, αλλά είναι και ένας τρόπος του λέγειν που έχει πλέον εισέλθει στην κοινή γλώσσα. Είναι η «δημοσίευση» της ύπαρξής μας μια στιγμή μετά, αφού την έχουμε βιώσει. Γιατί κάθε φορά που περιγράφουμε την πραγματικότητα, αυτή έχει ήδη περάσει και τελικά, το «Μετά» αναφέρεται σε αυτό που έχει ήδη τελειώσει και προσχηματίζει την πιθανότητα ύπαρξης ενός «νέου» άλλου που δεν μπορούμε να φανταστούμε.

Η κοινωνία μας από τα μέσα της δεκαετίας του ‘80 έχει βρεθεί αντιμέτωπη με την έννοια του μετα-κάτι (μετα-βιομηχανικό, μετα-αποικιακό, μετα-δομικό, μετα-ιδεολογικό, μετα-ανθρώπινο κ.ο.κ.), αλλά με μια πιο προσεκτική εξέταση, σε αυτή την εμμονή για το «μετά» μπορούμε να δούμε τόσο τα σημάδια μιας γλωσσικής αδυναμίας -στη δυσκολία προσδιορισμού νεοσύστατων ιδεολογιών και πολιτιστικών κινημάτων- όσο και σε μια προσπάθεια κυριαρχίας στην κοινωνία: επειδή αυτό το πρόθεμα, φαινομενικώς αβλαβές, μας επιτρέπει να υπερυψωθούμε πάνω από το χρόνο και να παρατηρήσουμε από ψηλά ένα ερειπωμένο τοπίο.

Αυτό επιτρέπει στον άνθρωπο να αυταπατάται ότι μπορεί να ξαναεφεύρει το μέλλον του, χειραγωγώντας ακόμη και την αλήθεια, χτίζοντας μια φανταστική και αναληθή αφήγηση του κόσμου που έρχεται, ανοιχτή στα όνειρα και την ουτοπία, συνδεδεμένη με ορισμένες πτυχές της ύπαρξής μας που έχουν αλλάξει για πάντα. Η τέχνη, όπως ισχυριζόταν ο Πλάτωνας, ως «χειραγωγός της αλήθειας», μπορεί σίγουρα να συμβάλει στην οικοδόμηση αυτής της αφήγησης. Όλα όσα έρχονται μετά, δηλαδή η αναπαράσταση της πραγματικότητας είναι η ίδια, μίμηση. Το μετά είναι, δυστυχώς, η απώλεια της αθωότητας!

Είναι η συνειδητοποίηση ότι το αύριο πιθανότατα δεν θα είναι όπως το φανταζόμαστε ή όπως το επιθυμούμε.

Κonstantinos Patsios, The Kiss, 38cm x 30cm, Collage and ink on paper

Τα έργα των τεσσάρων προσκεκλημένων καλλιτεχνών εκφράζουν έναν κριτικό προβληματισμό για το σύγχρονο:

Ποιοι είμαστε και ποιοι θα είμαστε. Το κολάζ, για την ακραία συνθετική ολκιμότητά του, μαζί με την εικονογραφική έρευνα και τη χρήση της μεταφοράς ως επικοινωνιακό και αντανακλαστικό εργαλείο, επέτρεψε στους καλλιτέχνες να εκφράσουν το όραμα τους για τον κόσμο σε διάφορα επίπεδα.

Από την πιο οικεία και οικογενειακή σφαίρα εμποτισμένη με όνειρα (Biasetti), σε μια άλλη χτισμένη μέσα από αρχιτεκτονικές που κάνουν το παράδοξο το ισχυρό τους σημείο (Di Grado), σε αυτή που περιγράφει τα υπαρξιακά στάδια του ορισμού της ταυτότητάς μας (Μαγκανιώτης), σε μια άλλη στην οποία περιγράφεται μια κοινωνία ακόμα πιο εύθραυστη από μη αναστρέψιμες διαδικασίες παγκοσμιοποίησης και μεγάλα κοινωνικοπολιτικά θέματα (Πάτσιος).

Αυτές οι τέσσερις διαφορετικές προσεγγίσεις συγκλίνουν σε ένα Kοινό Έργο που αντιπροσωπεύει ένα ιδανικό σημείο σύνδεσης και αποτελείται από 4 κάρτες που μαζί, δίνουν ζωή σε μια ενιαία αφήγηση, συναφή με τα έργα που εκτίθενται. Σε κάθε καλλιτέχνη, με αλφαβητική σειρά, ανατέθηκε ένα γράμμα της λέξης POST. Biasetti P, Di Grado O, Μαγκανιώτης S, Πάτσιος Τ. Κάθε γράμμα είναι σημείο εκκίνησης και προβληματισμού με θέμα τη μνήμη, την παρούσα και την μελλοντική ζωή. Εναπόκειται στην ευαισθησία του καθενός από εμάς να εισάγει το Κοινό Έργο στον διανοητικό χώρο που προτιμά περισσότερο: στην αρχή της έκθεσης ως όργανο γνώσης ή κατά τη διάρκειά της ως στιγμή περισυλλογής ή στο τέλος, για να συνοψίσει το λεξιλόγιο του κάθε καλλιτέχνη κωδικοποιώντας τη σκέψη του»

Francesco Piazza, επιμελητής.

Όπως επισημαίνει η Susanna Sylvia Schlein, Προσωρινή Διευθύντρια του Ιταλικού Μορφωτικού Ινστιτούτου Αθηνών

«Σε αυτή την περίοδο βαθιών κοινωνικών αλλαγών και ακραίας αβεβαιότητας, η συζήτηση και ο προβληματισμός για το «Μετά» είναι αναμφίβολα κάτι εξαιρετικά επίκαιρο. Ακριβώς γι’ αυτό το λόγο, το Ιταλικό Μορφωτικό Ινστιτούτο Αθηνών χαιρέτισε με ενθουσιασμό αυτή την πρόταση που μας οδηγεί σε ένα ταξίδι που έχει ως στόχο να μας κάνει να αναλογιστούμε το μέλλον μας, αλλά συγχρόνως και το παρελθόν μας».

Susanna Sylvia Schlein, Σύμβουλος Α της Ιταλικής Πρεσβείας Αθηνών και Προσωρινή Διευθύντρια του Ιταλικού Μορφωτικού Ινστιτούτου Αθηνών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΣυλλογή Σωτήρη Φέλιου – Στέφανος Δασκαλάκης. Ζωγραφική 2013 – 2021: Έκθεση στον χώρο τέχνης «16 Φωκίωνος Νέγρη»12.09.2018

Από τη μεριά του ο Πρόεδρος της Ελληνικής Κοινότητας Σικελίας Τρινακρία δηλώνει:

«Εικοσιπέντε χρόνια μετά την ίδρυσή της, η κοινότητά μας, ξεκινά το 2022 με τη διοργάνωση της έκθεσης POST, η οποία μέσα από τη γλώσσα του κολάζ προτείνει μια προβολή στο μέλλον. Τέσσερις διαφορετικές στυλιστικές προσεγγίσεις, αξιοποιώντας τη μνήμη και το πλούσιο πολιτισμικό υπόβαθρο ανοίγουν την αυλαία τεσσάρων εξαιρετικών κόσμων».

Χαράλαμπος Τσολάκης, Πρόεδρος της Ελληνικής Κοινότητας Σικελίας Τρινακρία.

*Για την είσοδο στο χώρο της γκαλερί την ημέρα των εγκαινίων, απαιτείται πιστοποιητικό εμβολιασμού ή νόσησης.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Καλλιτέχνης: Διάφοροι
Χώρος: The Blender Gallery, Ζησιμοπούλου 4, Γλυφάδα.
Διάρκεια Έκθεσης: 10 Μαρτίου - 30 Απριλίου
Πληροφορίες Χώρου: The Blender Gallery, Ζησιμοπούλου 4, Γλυφάδα. Τ: (+30) 213 0280 597. Email: [email protected] | www.theblendergallery.com
Περισσότερα από ΕΚΘΕΣΕΙΣ