MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΕΜΠΤΗ
25
ΑΠΡΙΛΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΚΘΕΣΗΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΕΚΘΕΣΗ X
Cindy Sherman at Cycladic: Πρώιμα έργα - ορόσημα της Αμερικανίδας φωτογράφου στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης
Από 30/05/2024 έως 04/11/2024
Grand Tour: 17 έργα φιλελλήνων από την Κυβερνητική Συλλογή Τέχνης του Ηνωμένου Βασιλείου σε μια έκθεση στο Μουσείο Μπενάκη
Από 05/07/2023 έως 01/06/2025
Komplett Kafka: Έκθεση αφίσας για τα 100 χρόνια από τον θάνατο του Φραντς Κάφκα στο Ινστιτούτο Γκαίτε
Από 21/03/2024 έως 15/06/2024
La Leona: Έκθεση του Mateo Andrea στην Γκαλερί Άλμα
Από 18/04/2024 έως 18/05/2024
Light of the Presence: Έργα του κορυφαίου Αμερικανού καλλιτέχνη James Turrell στην Γκαλερί Gagosian
Από 11/04/2024 έως 25/05/2024
Martin Margiela: Έκθεση του Βέλγου εικαστικού στην γκαλερί Bernier/Eliades
Από 07/03/2024 έως 15/05/2024
My father had a big nose: Έκθεση του Κωνσταντίνου Πάτσιου στην The Blender Gallery
Από 19/04/2024 έως 24/05/2024
assembling memories: Μία πολυμεσική εμπειρία τέχνης της Ντένης Θεοχαράκη στον «Ελληνικό Κόσμο»
Από 06/03/2024 έως 31/05/2024
«Ανασκάπτοντας την τροφή» σε μια βιτρίνα στο Κουκάκι
Από 06/04/2024 έως 25/04/2024
«Αστυγραφίες»: Η Εθνική Πινακοθήκη αποτυπώνει το βίωμα της πόλης
Από 21/06/2023 έως 12/05/2024
«Θητεία»: Εικαστικό μνημόσυνο για τον Στέλιο Φαΐτάκη στην γκαλερί Roma
Από 23/04/2024 έως 25/05/2024
«Κήπος σωματιδίων»: Από το CERN στο Μέγαρο Μουσικής ο εικαστικός Νίκος Παπαδόπουλος
Από 21/03/2024 έως 30/06/2024
«Υπεροψία» από τον εικαστικό Γιώργο Διβάρη στην γκαλερί «Έκφραση»
Από 11/04/2024 έως 11/05/2024
«Φύση πάσχουσα» στη Δημοτική Πινακοθήκη: Η τέχνη απέναντι στην κλιματική κρίση
Από 28/03/2024 έως 26/05/2024
Έκθεση της Συλλογής του εικαστικού Νίκου Αλεξίου στο Μουσείο Μπενάκη
Από 14/03/2024 έως 26/05/2024
Άσμα Ασμάτων: Η Ελένη Μωραΐτη οπτικοποιεί τα ανθρώπινα συναισθήματα στην Πινακοθήκη Βογιατζόγλου
Από 04/03/2024 έως 01/06/2024
Ανταύγειες Φωτός: Η πρώτη ατομική έκθεση της Elena Kos στην γκαλερί artworx
Από 12/04/2024 έως 18/05/2024
Αποτύπωμα: Φωτογραφική έκθεση του Άκη Δέτση στην Γκαλερί «7»
Από 23/04/2024 έως 25/05/2024
Διαιρεμένες Μνήμες 1940-1950: Το αποτύπωμα μιας ταραγμένης δεκαετίας μέσα από μια ψηφιακή έκθεση
Από 15/11/2021 έως 31/12/2026
Η Γοητεία του Μέτρου: Ένα αφιέρωμα στο έργο των Λάμπρου Ορφανού και Έλλης Μουρέλου στην Πινακοθήκη Δήμου Αθηναίων
Από 29/03/2024 έως 26/05/2024
Θυμήσου, Σώμα...: Το "ταξίδι" της απεικόνισης του ανθρώπινου σώματος στην γκαλερί Kalfayan
Από 09/04/2024 έως 02/05/2024
Μαριλένα Αραβαντινού: Η πρώτη γυναίκα σκηνογράφος σε μια αναδρομική έκθεση στην Εθνική Βιβλιοθήκη
Από 19/03/2024 έως 31/05/2024
Μιχάλης Οικονόμου: Η αλχημεία της ζωγραφικής του στο Ίδρυμα Θεοχαράκη
Από 01/02/2024 έως 12/05/2024
Μυστήριο 199 Βαγγέλης Τσάκος - Θάνος Τσίγκος: Μια έκθεση – αφιέρωμα σε δύο σπουδαίους καλλιτέχνες της Ελευσίνας
Από 17/04/2024 έως 19/05/2024
Νέα τοπία: Έκθεση του Γιώργου Χαδούλη στην Γκαλερί Σκουφά
Από 11/04/2024 έως 11/05/2024
Νεάπολις: Η ιστορική γειτονιά της Αθήνας μέσα από μια έκθεση στην Ελληνοαμερικανική Ένωση
Από 05/03/2024 έως 25/05/2024
Ο Πάνος Χαραλάμπους δημιουργεί τη δική του εικαστική Αμβρακία
Από 21/03/2024 έως 11/05/2024
Τhe impermanence of beauty: Έκθεση του Βαγγέλη Βαγγελάτου στο Κέντρο Τεχνών ΜΕΤΣ
Από 09/04/2024 έως 26/04/2024
Τα χρώματα στη Χαρακτική του Γιώργη Βαρλάμου: Μια νέα έκθεση για την εικαστική διαδρομή του καλλιτέχνη
Από 23/01/2024 έως 28/04/2024
Φωτογραφικές προσεγγίσεις του ελληνικού τοπίου στα Χανιά
Από 06/04/2024 έως 31/05/2024
εγκατάσταση

Abrosexual: Η εγκατάσταση του Κωνσταντίνου Κωτσή στο ATOPOS cvc

Το ATOPOS cvc παρουσιάζει, στο πλαίσιο του «#RevoltingBodies / Έκθεση I», την εγκατάσταση του Κωνσταντίνου Κωτσή, «Abrosexual», μια εισαγωγή στη συλλογή του συλλέκτη Θέμη Ραγιά.

Monopoli Team

Στο πλαίσιο του #RevoltingBodies / Έκθεση I ο καλλιτέχνης Κωνσταντίνος Κωτσής παρουσιάζει, στις 17 – 20 και 24 – 26 Νοεμβρίου, στον ATOPOS την εγκατάσταση «Abrosexual».

«Abrosexual»: Χαριτωμένα αντικείμενα ως φορείς ευμετάβλητων νοημάτων

Ο καλλιτέχνης μας εισαγάγει στη συλλογή του συλλέκτη Θέμη Ραγιά. Το «cabinet of curiosities» (συλλογή αξιοπερίεργων πραγμάτων) του Ραγιά αποτελείται από διακοσμητικά αντικείμενα που φέρουν -ή αποτελούν τα ίδια- σύμβολα και εμβλήματα. Αυτά τα «objets d’art» αντλούν από την παραδοσιακή τέχνη, έχουν όμως παραχθεί μαζικά καθώς απευθύνονται κυρίως στην τουριστική αγορά. Ως εκ τούτου η συλλογή του Ραγιά είναι γεμάτη από συμβολισμούς και έννοιες που συνδέονται με το κυρίαρχο εθνικό αφήγημα στην Ελλάδα, από τον μεσοπόλεμο και μετά.

Ο όρος Abrosexual ως τίτλος της έκθεσης, παρουσιάζει τη συλλογή ως ένα σύνολο από χαριτωμένα και κομψά αντικείμενα, τα οποία είναι ταυτόχρονα φορείς ρευστών και ευμετάβλητων νοημάτων.

Ο καλλιτέχνης επιμελείται τη συλλογή στο πλαίσιο του #RevoltingBodies / Έκθεση I, επιχειρώντας να σχηματοποιήσει το ενδιαφέρον που μοιράζεται με τον συλλέκτη Θέμη Ραγιά, αναφορικά με την πτωτική τροχιά που διαγράφουν τα σύμβολα σε βάθος χρόνου.

Σε συνέχεια της πρακτικής που ακολουθεί, ο καλλιτέχνης σχεδίασε μια κατασκευή ειδικά για τις ανάγκες του χώρου. Η κατασκευή διευκολύνει στο να παραταχθούν και να παρουσιαστούν τα αντικείμενα της συλλογής. Ως συνολικό αποτέλεσμα η εγκατάσταση που προκύπτει, ενσαρκώνει το διάλογο ανάμεσα στον καλλιτέχνη και τον συλλέκτη.

Σχετικά με την καλλιτέχνη:

Ο Κωνσταντίνος Κωτσής (γεν.1989, Αθήνα), είναι απόφοιτος του προπτυχιακού και μεταπτυχιακού κύκλου σπουδών στο Τμήμα Εικαστικών Τεχνών & Επιστημών της Τέχνης της Σχολής Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Έχει επίσης παρακολουθήσει μέρος των σπουδών του στο UFR Arts, Philosophie, Esthétique τμήματος του πανεπιστημίου Paris 8 στο Παρίσι. Αναπτύσσει την έρευνα του και το ιδιαίτερο ενδιαφέρον του για τις κατασκευές.

Έργα του έχουν εκτεθεί σε ομαδικές εκθέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, με πιο σημαντικές από αυτές: Unhappy Monuments (2020, ΟΠΑΝΔΑ & ARTWORKS, Πάρκο Ελευθερίας, Αθήνας) Αστερισμοί στο Χώμα (2018, NEON, Κτίριο Αρχαιολογικής Συλλογής Κουφονησίου, Άνω Κουφονήσι), Η Ακρόπολη στο Βυθό (2018, Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών, Αίθουσα “Νίκος Κεσσανλής”, Αθηνά), Notes On Division, The Kids Want Communism Third Instalment (2017, Μουσείο Bat Yam, Ισραήλ), Στο στόμα του λύκου να πεθάνει να πεθάνει (2014, Σπίτι της Κύπρου, Πρεσβεία της Κυπριακής Δημοκρατίας, Αθηνά). Στην πρώτη του ατομική έκθεση In Standing Waters (2021, CLOSING SOON, Αθήνα) εξερεύνησε το πως κατασκευάζεται μια μετάβαση στο δημόσιο χώρο.

Έργα από τη συλλογή του Θέμη Ραγιά έχουν επίσης παρουσιαστεί:

«The Non-Existent Hand» Remap 3, Hotel Galini, 2011 (επιμέλεια: Κώστας Σαχπάζης), «Ο Μαγικός Κύκλος», Γκαλερί Loraini Alimantiri – gazonrouge, 2012 (επιμέλεια: Λωραίνη Αλιμαντίρη & Χριστόφορος Μαρίνος), «Hell As Pavilion», Palais De Tokyo, Paris, 2013 (επιμέλεια: Νάντια Αργυροπούλου), «In Praise of Chance and Failure», Family Business gallery, Chelsea, New York City, 2013 (επιμέλεια: Maurizio Cattelan & Massimiliano Gioni), «At Table and in Bed», Andreas Melas & Helena Papadopoulos Gallery, 2013.

”The desire of freedom: Η τέχνη στην Ευρώπη μετά το 1945: πέρα από τα σύνορα, Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης – MOMus, 2013 (επιμέλεια: Ντένης Ζαχαρόπουλος, Αλέξιος Παπαζαχαρίας), Σπύρος Παπαλουκάς: Σχέδια και μελέτες από ιδιωτικές συλλογές, Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης (ΜΙΕΤ) – Μέγαρο Εϋνάρδου, 2019-20 (επιμέλεια: Μάρκος Καμπάνης), ”Kάτι το πολύ “Ωραίον”, γκαλερί ELika, 2016 (επιμέλεια: Έλλη Κανάτα).

[relart 1]

Το πρότζεκτ #RevoltingBodies προβάλλεται και ψηφιακά στον ιστότοπο revoltingbodies.gr.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Καλλιτέχνης: Κωνσταντίνος Κωτσής
Χώρος: ATOPOS cvc, Σαλαμίνος 72, Αθήνα.
Διάρκεια Έκθεσης: 17 - 20 και 24 - 26 Νοεμβρίου
Είσοδος: Είσοδος Ελεύθερη
Πληροφορίες Χώρου: ATOPOS cvc, Σαλαμίνος 72, Αθήνα. Τηλ: +30 210 8838151 και e: [email protected] | Απαραίτητη η κράτηση θέσεων: https://atopos.gr/
Περισσότερα από ΕΚΘΕΣΕΙΣ
VIMA_WEB3b