MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΣΑΒΒΑΤΟ
27
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
  • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    ΠΡΕΜΙΕΡΕΣ

    Βραβευμένες φεστιβαλικές ταινίες στις αίθουσες

    Πολλές και καλές ταινίες περιλαμβάνει το μενού αυτής της κινηματογραφικής εβδομάδας από τις οποίες ξεχωρίζει το σπονδυλωτό δράμα του ιρανού Μοχάμαντ Ρασούλοφ «Δεν υπάρχει κακό».

    author-image Κωνσταντίνος Καϊμάκης

    Δεν υπάρχει κακό (4/5*)

    Πρόκειται για μια σκληρή αλλά εξαίσια δοσμένη εικόνα της σύγχρονης πραγματικότητας της χώρας του σκηνοθέτη ο οποίος έχει κυνηγηθεί άγρια (φυλακίσεις, διώξεις, λογοκρισία, απαγόρευση στο να γυρίζει ταινίες) αλλά ποτέ δεν κάμφθηκε το σθένος του με αποτέλεσμα η τελευταία του ταινία, με θέμα κυρίως τη θανατική ποινή στο Ιράν, να παρουσιαστεί στο φεστιβάλ του Βερολίνου το 2020 και να κερδίσει τη Χρυσή Άρκτο.
    Κριτική και αίθουσες προβολής

    Κβο Βάντις Άιντα; (3,5/5*)

    Η δεύτερη πολύ σημαντική ταινία που κάνει πρεμιέρα σήμερα είναι η δραματοποιημένη εκδοχή ενός αποτρόπαιου ιστορικού γεγονότος που συνέβη στη Βοσνία το 1995. Το πολυβραβευμένο σε διεθνή φεστιβάλ «Κβο Βάντις Άιντα;» της έμπειρης Τζαζμίλα Ζμπάνιτς είναι ένα ψυχωμένο και αγωνιώδες πολιτικό θρίλερ που αφορά στη γενοκτονία της Σρεμπρένιτσα όταν ο σερβοβοσνιακός στρατός κατέλαβε την πόλη και οδήγησε στο θάνατο περισσότερους από 8.000 βόσνιους μουσουλμάνους.
    Κριτική και αίθουσες προβολής

    Ανάμνηση (1,5/5*)

    Αντίθετα το πολυδιαφημισμένο και βραβευμένο στις Κάνες «Ανάμνηση» του ταϊλανδού σκηνοθέτη Απιτσατπόνγκ Βιρασετακούν με τη Τίλντα Σουίντον στο ρόλο μιας σκοτσέζας ανθοπώλισσας που ακούει παράξενους θορύβους στην Κολομβία είναι μια μεγαλοπρεπής ζεν φούσκα ενισχυμένη με απλοϊκά τσιτάτα και «ανεξήγητες» ανατροπές που θα ξαφνιάσουν δυσάρεστα.
    Κριτική και αίθουσες προβολής

    Γκαγκάριν (3/5*)

    Για πρώτο φιλμ το γαλλικό σκηνοθετικό δίδυμο του έξυπνα στημένου «Γκαγκάριν» δεν τα πήγε καθόλου άσχημα. Λυρισμός και επιστημονική φαντασία κόλλησαν μια χαρά σε τούτο το καλοφτιαγμένο κοινωνικόδράμα που οφείλει την ύπαρξη του στο θρύλο του σοβιετικού κοσμοναύτη.
    Κριτική και αίθουσες προβολής

    Minamata (2,5/5*)

    Το «Minamata» του Αντριου είναι μια ακόμη ταινία όπου ένα αυθεντικό ιστορικό συμβάν – ο πολεμικός φωτογράφος Γιουτζίν Σμιθ ανέλαβε το 1971 για λογαριασμό του περιοδικού LIFE να φτιάξει ένα ρεπορτάζ με θέμα τα απόβλητα ενός χημικού εργοστασίου στην Μιναμάτα της Ιαπωνίας- δραματοποιείται με κινηματογραφικούς όρους. Δεν είναι άσχημο παρά την συμβατική γραφή και έχει το ατού να μας θυμίζει ξανά πόσο καλός ηθοποιός είναι ο Τζόνι Ντέπ.
    Κριτική και αίθουσες προβολής

    Venom 2 (1/5*)

    Στο «Venom 2» οι παραγωγοί της Marvel φαίνεται να έχουν μπει για τα καλά στη λογική των μεγάλων στούντιο καθώς η διπλή περσόνα του Τομ Χάρντι ως Έντι- Βένομ υπηρετεί ένα και μόνο σκοπό: χαβαλετζίδικο θέαμα με σκοπό να γεμίσουν τα ταμεία όπως συνέβη και στην πρώτη ταινία του 2018.
    Κριτική και αίθουσες προβολής

    Μόνη με τα όνειρα της

    Το ιταλικό φιλμ «Μόνη με τα όνειρα της» είναι μια ιστορία ενηλικίωσης στη Σικελία των τελών της δεκαετίας του 1960.
    Κριτική και αίθουσες προβολής

    Ο Ρον χάλασε

    Στην κωμική περιπέτεια κινουμένων σχεδίων “Ο Ρον χάλασε”, με τις φωνές των Ζακ Γαλιφιανάκις, Ολίβια Κόλμαν και Τζάστις Σμιθ ο Μπάρνεϊ, ένα μοναχικό γυμνασιόπαιδο γίνεται φίλος με ένα ψηφιακό ρομπότ, τον Ρον.
    Κριτική και αίθουσες προβολής

    Περισσότερα από Οι ταινίες της εβδομάδας
    Για να λαμβάνετε κάθε εβδομάδα στο email σας
    προτάσεις και προσκλήσεις από το Monopoli.gr
    ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ