MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΕΤΑΡΤΗ
27
ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΟΠΕΡΑ

Με την «Ηλέκτρα» του Ρίχαρντ Στράους συνεχίζεται ο κύκλος των ψηφιακών αναμεταδόσεων του Μεγάρου

Η όπερα του Ρίχαρντ Στράους, «Ηλέκτρα», με την Αγνή Μπάλτσα, όπως παρουσιάστηκε στο Μέγαρο Μουσικής τον Μάρτιο του 2007, θα είναι διαθέσιμη online στο site του οργανισμού.

Ηλέκτρα
| Φωτογραφίες: Charis Akriviadis
Monopoli Team

Μια από τις σπουδαιότερες όπερες των αρχών του 20ού αιώνα, η «Ηλέκτρα» του Ρίχαρντ Στράους με τη μοναδική Αγνή Μπάλτσα στον ρόλο της Κλυταιμνήστρας, διαδέχεται στη διαδικτυακή «σκηνή» του Μεγάρου τη «Λούλου» και τη «Στέψη της Ποππαίας», το Σάββατο 11 Απριλίου στις 9:30 μ.μ. (με ελληνικούς υπότιτλους), που προβλήθηκαν στο πλαίσιο του κύκλου ψηφιακών αναμεταδόσεων «Μένουμε σπίτι – Βλέπουμε Μέγαρο».

Πρόκειται για ένα μονόπρακτο «ψυχολογικό» μελόδραμα βασισμένο στον αρχέγονο μύθο, το οποίο γράφτηκε πάνω σε λιμπρέτο του αυστριακού συγγραφέα Χούγκο φον Χόφμανσταλ, στενού συνεργάτη του Στράους.

Ηλέκτρα

Πως μπορώ να την παρακολουθήσω;

Μπορείτε να παρακολουθήσετε την παράσταση «Ηλέκτρα» πατώντας εδώ

Διάρκεια: 107 λεπτά

Οι συντελεστές

Η «Ηλέκτρα» αποτέλεσε σημαντικό σταθμό για τη διεθνή καλλιτεχνική διαδρομή της Αγνής Μπάλτσα, αφού σε αυτή την παραγωγή «η μεγαλύτερη δραματική μετζοσοπράνο της εποχής μας» –σύμφωνα με τον Χέρμπερτ φον Κάραγιαν– ερμήνευσε για πρώτη φορά στην Αθήνα τον ρόλο της Κλυταιμνήστρας. Την Ηλέκτρα ενσαρκώνει η διακεκριμένη σοπράνο Ναντίν Σεκούντε. Τη Χρυσόθεμη υποδύεται η δανέζα υψίφωνος Ίνγκα Νίλσεν, τον Αίγισθο ο νορβηγός τενόρος Άριλντ Χέλλελαντ και τον Ορέστη ο γερμανός μπασοβαρύτονος Χάρυ Πέτερς. Την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών διευθύνει ο σουηδός μαέστρος Γιόχαν Αρνέλ. Τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Μίχαελ Χάμπε.

Η παράσταση, με την οποία κορυφώθηκε ο κύκλος Ηλέκτρα (Φεβρουάριος – Απρίλιος 2007), μαγνητοσκοπήθηκε στην Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη την 1η Μαρτίου 2007. 

Ηλέκτρα

«Μένουμε σπίτι – Βλέπουμε Μέγαρο»

Οι ψηφιακές προβολές στο site του Μεγάρου, μέσω των οποίων οι θεατές μπορούν να γνωρίσουν ή να ξαναδούν ιστορικές παραγωγές που άφησαν εποχή, συνεχίζονται τη Μεγάλη Τετάρτη 15/4 στις 6:30 μ.μ. με ένα λυρικό έργο ιδιαίτερα αγαπητό σε μικρούς και μεγάλους, τον «Μαγικό Αυλό» του Μότσαρτ σε διασκευή για παιδιά (στα ελληνικά), ένα από τα πιο επιτυχημένα παιδικά θεάματα στην ιστορία του ΜΜΑ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑMέγαρο Μουσικής Αθηνών: Νέος κύκλος οnline παραστάσων12.09.2018

Άλλες εκδηλώσεις

Επιπλέον, στην ιστοσελίδα του Μεγάρου, προσφέρεται σε όλους η δυνατότητα να παρακολουθήσουν on demand μια σειρά από επιλεγμένες εκδηλώσεις του Megaron Plus που αναμεταδίδονται σε συνεργασία με το Ίδρυμα Μποδοσάκη. Συμμετέχουν καταξιωμένοι επιστήμονες, διανοητές και λογοτέχνες από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Οι εκδηλώσεις βιντεοσκοπήθηκαν από τον ιστότοπο του Ιδρύματος Μποδοσάκη.

Συναυλίες

Στο μεταξύ, συνεχίζονται στο facebook του Mεγάρου οι αναμεταδόσεις συναυλιών από τις μεγαλύτερες συμφωνικές αίθουσες της Ευρώπης σε συνεργασία με τον ΕCHO (Ευρωπαϊκός Οργανισμός Κέντρων Συμφωνικής Μουσικής).

*Περισσότερες πληροφορίες για την παράσταση δείτε εδώ.

Περισσότερα από Θεατρικά Νέα
Σχετικά Θέματα
Art & Culture
Μητέρα Αράχνη: Όταν η σύγχρονη υφαντική τέχνη συνομιλεί με τον λόγο και τη μουσική
Εκδηλώσεις
Κουρεντζής, Καβάκος, διεθνείς ορχήστρες, μπαλέτο: Τα highlights της νέας σεζόν στο Μέγαρο
Θεατρικά Νέα
Ο αόρατος επισκέπτης, για δεύτερη χρονιά στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη
Θεατρικά Νέα
Θρίαμβος για την «Ορέστεια» στην Επίδαυρο – Τελευταία παράσταση στο Θέατρο Πέτρας
Θεατρικά Νέα
Ο Θάνατος του Εμποράκου, σε σκηνοθεσία Γιώργου Νανούρη – Τελευταίες παραστάσεις
Θεατρικά Νέα
Ελένη – Η δίκη μιας πόρνης: Η Λυδία Κονιόρδου στον συγκλονιστικό μονόλογο του Μιγκέλ Ντελ Άρκο
Εκδηλώσεις
Δήμος Αθηναίων: 20 κορυφαίες παραστάσεις με χαμηλό εισιτήριο στο Φεστιβάλ Κολωνού 2025
Θεατρικά Νέα
Οιδίπους: Nέα και τελευταία παράσταση στον Λυκαβηττό
Θεατρικά Νέα
O Ραφτάκος των λέξεων συνεχίζει το ταξίδι του το φθινόπωρο
Θεατρικά Νέα
170 Τετραγωνικά: Τελευταίες παραστάσεις στην Αττική
Art & Culture
Θεατρικές κωμωδίες: 8 παραστάσεις που θα δούμε τον Σεπτέμβριο
Θεατρικά Νέα
Bella Ciao#31: Να (ξανα)γίνω μέρος του συλλογικού βιώματος