MARKET NEWS
Back to school με τη φθινοπωρινή συλλογή Tommy Hilfiger Kids 2019
Η συλλογή είναι εμπνευσμένη από μια «συνειδητή σύγκρουση» της λειτουργικότητας με την κληρονομιά.

Monopoli Team
27.08.2019
Στο λανσάρισμά της τα αρχεία του brand επανεξετάζονται, εκμοντερνίζοντας τα iconic στιλ όπως το varsity sweater με το colorblocking, τα παιχνιδιάρικα stripes και τα αστέρια. Οι ουδέτεροι τόνοι και η κόκκινη, λευκή και μπλε χρωματική παλέτα του brand αναβαθμίζονται με ζωηρό κίτρινο.

Η καμπάνια γυρίστηκε από τον Chad Moore και ενσαρκώνει τα παιδιά που συνομιλούν με τους φίλους τους σε ένα κλασικό κίτρινο σχολικό λεωφορείο, ανακαλύπτοντας την ύπαιθρο κατά τη διάρκεια μίας εκδρομής και εξερευνώντας τη δημιουργικότητα και την αυτοέκφραση στα μουσεία.
Classic American Cool με ένα παιχνιδιάρικο twist
Άνετα knits με γραφικά εμπνευσμένα από το gaming και μοτίβα με αστέρια και γραμμές δίνουν ένα cool twist στα T-shirts και στα φορέματα.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
«Μαίρη, Μαριάννα, Μαρία»: Η ΔΕΗ φωτίζει τα άγνωστα ελληνικά χρόνια της Κάλλας με ένα μοναδικό ντοκιμαντέρ
Το Symposio Festival επιστρέφει στη Βαρβάκειο Αγορά
a Cabinet of Curiosities: 78 εικαστικοί καταλαμβάνουν τους χώρους του MOMus-Μουσείο Άλεξ Μυλωνά
Ανατομία της Αρχιτεκτονικής: Έργα της Simone Leigh εκτίθενται στην Αγορά του ΚΠΙΣΝ
Είναι τα κλασικά τζιν ακόμα στη μόδα; Αξιολόγηση για τα brands Levi’s, Calvin Klein Jeans και Tommy Jeans
Στιγμιότυπα Ζωής: Μια εικαστική έκθεση της Πηνελόπης Σπυρίδωνος στη Δημοτική Πινακοθήκη Καλλιθέας
Η ζωή του Μίκη Θεοδωράκη γίνεται ταινία
Σινεμά με τον Φρόυντ: Οι προβολές στον Τριανόν συνεχίζονται με τα «Φτερά του έρωτα» του Wim Wenders
Αστικοί Έρωτες: Ο Χρίστος Χαλικιάς ζωγραφίζει τον έρωτα στην Gallery of Pythias
Ρομαντική απόδραση στα Ξενοδοχεία Μεγάλη Βρεταννία και King George