MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΑΘΗΝΑ
ΔΕΥΤΕΡΑ
26
ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ
  • ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ
    ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
    ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΚΘΕΣΗΣ
    ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΕΚΘΕΣΗ X
    13,700,000km^3: Η θερινή έκθεση του Art Space Pythagorion στη Σάμο
    Από 03/08/2019 έως 30/09/2019
    A Submissive Acknowledgment of Powerlessness: Ατομική έκθεση του Ανδρέα Αγγελιδάκη στην The Breeder Gallery
    Από 30/05/2019 έως 31/08/2019
    Avigdor Arikha. Μια ανάσα, στο Μουσείο Ελληνικού Πολιτισμού
    Από 19/06/2019 έως 01/09/2019
    Avigdor Arikha: Πάθος για το ορατό στο Μουσείο Μπενάκη
    Από 19/06/2019 έως 01/09/2019
    City in Pieces: Mια ομαδική έκθεση γύρω από το μεταβαλλόμενο τοπίο της Αθήνας
    Από 14/06/2019 έως 30/09/2019
    Ephemeral: Ομαδική Έκθεση στον Πύργο Μπαζαίου στη Νάξο
    Από 25/05/2019 έως 27/09/2019
    In/Finito από το Εθνικό Ίδρυμα Χορού Aterballetto στην Αρχαία Αγορά
    Από 11/07/2019 έως 10/09/2019
    Korean Art in Flux: Ομαδική έκθεση στην Art Appel Gallery
    Από 11/07/2019 έως 12/09/2019
    O Oργανισμός ΝΕΟΝ φέρνει τη σύγχρονη τέχνη στο Αρχαιολογικό Μουσείο Μυκόνου
    Από 18/05/2019 έως 31/10/2019
    «Sight»: Εικαστική εγκατάσταση του Antony Gormley στο Μουσείο της Δήλου
    Από 02/05/2019 έως 31/10/2019
    «Ίχνη στον Χρόνο»: Διπλή ατομική έκθεση του Γιάννη Ψυχοπαίδη στον Πόρο
    Από 08/06/2019 έως 30/09/2019
    «Όλες οι αποχρώσεις του λευκού»: Έκθεση στο Astir of Paros
    Από 31/07/2019 έως 30/09/2019
    «Αντιστάσεις και αποκλεισμοί»: Έκθεση φωτογραφίας της Μαίρης Χριστοφίδη στον Πόρο
    Από 27/07/2019 έως 08/09/2019
    «Αρχέγονο μέλλον» από τη Βένια Δημητρακοπούλου στη Σύρο
    Από 20/07/2019 έως 01/09/2019
    «Οι αμέτρητες όψεις του Ωραίου» στο Μουσείο Μαστίχας Χίου
    Από 19/06/2019 έως 08/09/2019
    «Το Ωραίο Νησί»: Ομαδική εικαστική έκθεση στην Σίφνο
    Από 09/08/2019 έως 15/09/2019
    Έκθεση της Βένιας Δημητρακοπούλου, στην Achillea Gallery
    Από 21/06/2019 έως 01/09/2019
    Έκθεση του Νίκου Στεφάνου & συναυλία του Σταμάτη Κραουνάκη στην Ύδρα
    Από 03/08/2019 έως 18/09/2019
    Ίχνη Τέχνης: Έκθεση στο Μουσείο «Κώστα Τσόκλη» στην Τήνο
    Από 01/06/2019 έως 30/09/2019
    Ίχνη στον Χρόνο: Διπλή έκθεση του Γιάννη Ψυχοπαίδη στον Πόρο
    Από 08/06/2019 έως 30/09/2019
    Αγκάθια και Αμάραντα: Έκθεση της Γιάννας Ανδρεάδη στην Άνδρο
    Από 13/07/2019 έως 31/08/2019
    Αλέκος Φασιανός - Βαγγέλης Χρόνης. 30 χρόνια φιλίας. Ζωγραφική και ποίηση, στο Ίδρυμα Β. & Μ. Θεοχαράκη
    Από 20/05/2019 έως 29/09/2019
    Βιβλιοθήκες: Ανάγνωση Κτηρίων, Έκθεση στο Πολιτιστικό Κέντρο «Μελίνα»
    Από 04/07/2019 έως 14/09/2019
    Γιάννης Τσαρούχης: Επίκαιρος και διαχρονικός, στο Ίδρυμα Π. & Μ. Κυδωνιέως της Άνδρου
    Από 27/07/2019 έως 30/09/2019
    ΔΕΣΤΕ στο Μουσείο Μπενάκη: Η Αθήνα σε διαρκή ρευστότητα
    Από 22/06/2019 έως 22/09/2019
    Διπλή έκθεση Γ. Ψυχοπαίδη: Ίχνη στον Χρόνο στην Γκαλερί Citronne
    Από 08/06/2019 έως 30/09/2019
    Η Άγραφη Βιβλιοθήκη: Μία εκθεσιακή τριλογία στο Μέγαρο Μουσικής
    Από 10/07/2018 έως 30/09/2019
    Η αγάπη είναι ένας σκύλος από την κόλαση, 38 καλλιτέχνες εκθέτουν στο Μουσείο Φρυσίρα
    Από 02/05/2019 έως 31/12/2019
    Η εικαστική ομάδα “Barbares d’ Esprit” στο Santorini Arts Factory
    Από 22/06/2019 έως 29/09/2019
    Ηρακλής, Ήρως Διαχρονικός και Αιώνιος από τον Παύλο Σάμιο στο Νομισματικό Μουσείο
    Από 28/12/2018 έως 31/10/2019
    Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης: Ο Πικάσο αναζητά τον Μινώταυρο
    Από 20/06/2019 έως 20/10/2019
    Ντίκος Βυζάντιος: Ανεικονισμός και Παραστατικότητα στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Άνδρου
    Από 30/06/2019 έως 22/09/2019
    Ο Μπουκόφσκι έρχεται στο Μουσείο Φρυσίρα
    Από 02/05/2019 έως 07/12/2019
    Ο κήπος του Μουσείου: Έκθεση του Νεκτάριου Αποσπόρη στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο
    Από 01/07/2019 έως 31/08/2019
    Πικάσο και Αρχαιότητα. Γραμμή και πηλός στο Moυσείο Κυκλαδικής Τέχνης
    Από 20/06/2019 έως 20/10/2019
    Στο ίδιο ποτάμι δυο φορές: Μια σύγχρονη έκθεση στο Μουσείο Μπενάκη
    Από 21/06/2019 έως 22/09/2019

    A Submissive Acknowledgment of Powerlessness: Ατομική έκθεση του Ανδρέα Αγγελιδάκη στην The Breeder Gallery

    Οι αμφισημίες, οι αντιφάσεις και οι αδυναμίες της αρχιτεκτονικής μέσα από την οπτική του εικαστικού και αρχιτέκτονα Ανδρέα Αγγελιδάκη

    Monopoli Team

    Η γκαλερί The Breeder παρουσιάζει από τις 30 Μαΐου έως τις 31 Αυγούστου 2019 την ατομική έκθεση του Ανδρέα Αγγελιδάκη, με τίτλο «A Submissive Acknowledgment of Powerlessness».

    Το κίτρινο είναι το χρώμα που σηματοδοτεί τις περιοχές στις οποίες πραγματοποιούνται οικοδομικές εργασίες. Είναι το χρώμα που έχει συνδεθεί με την ηλιοφάνεια, την ελπίδα και την ευτυχία, αλλά είναι και το χρώμα της δειλίας, της ασθένειας και της ζήλειας.

    Η αρχιτεκτονική περιγράφεται ως η διαδικασία σχεδιασμού, σχεδίασης και κατασκευής κτιρίων και ως εκ τούτου χρησιμοποιείται συχνά για επίδειξη ισχύος, επιτυχίας και ανάπτυξης. Η αρχιτεκτονική όμως, είναι ίσως η μοναδική μορφή τέχνης που υπόκειται τόσο πολύ στην συντριπτική επιρροή της οικονομίας, της νομοθεσίας και των τυχαίων προσωπικών προτιμήσεων εκείνων που αναθέτουν το εκάστοτε έργο. Η ισχυρή, κυριαρχική και συχνά επιδεικτικά αρρενωπή αρχιτεκτονική χειρονομία είναι στην ουσία το αποτέλεσμα συμβιβασμών, αδυναμίας και υποταγής. Η οικοδόμηση έργων, πέρα ή ίσως κυρίως λόγω της επιδίωξης κέρδους και τη μοίρα της να αποτελεί εργαλείο οικονομικής ανάπτυξης, δεν έχει άλλη επιλογή παρά να νοείται ως σύμβολο αδυναμίας και συνέργειας με το άπληστο Συστήμα.

    Με την έκθεση “A Submissive Acknowledgment of Powerlessness”, ο Ανδρέας Αγγελιδάκης συνεχίζει να διερευνά τους τρόπους με τους οποίους οι εξωτερικές δυνάμεις διαμορφώνουν το οικοδομικό περιβάλλον μας. Σε συνέχεια του έργου του Unauthorised (documenta 14 στην Αθήνα και το Κάσσελ) όπου εξέταζε πώς η γεωπολιτική, η κερδοσκοπία και η διαφθορά των κυβερνήσεων διαμόρφωσαν την Αθήνα, δημιουργεί μια νέα σειρά έργων μέσα από τα οποία διερευνά τις αμφισημίες, τις αντιφάσεις και τις αδυναμίες της αρχιτεκτονικής. Παρατηρώντας την πόλη της Αθήνας και τις γειτονιές του κέντρου, οι οποίες καλύπτονται σχεδόν εξ ολοκλήρου από γκράφιτι, ο Αγγελιδάκης αναρωτιέται αν προσθέτοντας ένα κείμενο στην επιφάνεια ενός κτιρίου είναι ο μόνος τρόπος να το βοηθήσει να πει κάτι σημαντικό. Καθώς το γκράφιτι καλύπτει τα σχεδόν μοντερνιστικά κτίρια -αυτά τα διαμορφωμένα μέσα από πενιχρά περιθώρια κέρδους και διεφθαρμένα πολιτικά συστήματα- τα μετατρέπει σε αντιδραστικά, πολιτικά, κτίρια με άποψη.

    Μια ομάδα από 3D μακέτες κτιρίων θυμίζουν τα θεαματικά έργα των σταρ-αρχιτεκτόνων, με τις κολώνες τους να περιστρέφονται και να στροβιλίζονται, να κάμπτονται και να καμπυλώνουν ώστε να γίνουν επιθυμητά και άξια προσοχής. Τα κτίρια αυτά είναι καλυμμένα εξ ολοκλήρου με δυνητικά αντιφατικά γκράφιτι, με φράσεις όπως “no master no plan” ή “stock narrative”, οι οποίες χρησιμοποιούνται στην προκειμένη περίπτωση για να περιγράψουν τις αδυναμίες και τα ελαττώματά τους. Αποκτώντας φωνή, προσπαθούν να μεταδώσουν την αλήθεια τους με αποτέλεσμα τόσο χιουμοριστικό όσο και κυνικό.

    Σαν ένας σύγχρονος Queer Διογένης (ο Κυνικός) ο Αγγελιδάκης, εξετάζει την κατάσταση της αρχιτεκτονικής ως μεταφορά για ολόκληρη την ύπαρξής μας, ως μια διάγνωση της εποχής μας: Ενώ έχουμε επίγνωση της ματαιότητας των οικονομικών, περιβαλλοντικών και κοινωνικών πρακτικών μας, παρόλα αυτά, ίσως και άθελα μας, συνεχίζουμε να συμμετέχουμε σε αυτά τα συστήματα αποτυχίας. Ένα νέο έργο από τη σειρά “Domestic Ruins”, είναι επικαλυμμένο με βινύλιο. Αν και αποτελείται από αναγνωρίσιμες φόρμες που θυμίζουν τμήματα κτιρίων, το βινύλιο είναι παραγεμισμένο (με αφρολέξ) όπως οι καναπέδες. Το έργο είναι ντυμένο με τη φράση “Ignoring Conceptual Contradictions” (“Αγνοώντας Νοηματικές Αντιφάσεις”), όπως κι εμείς.

    Ανδρέας Αγγελιδάκης

    Ο Ανδρέας Αγγελιδάκης γεννήθηκε στην Αθήνα το 1968. Σπούδασε Αρχιτεκτονική στο Southern California Institute of Architecture (SCI-Arc) και στη συνέχεια στο Columbia University στη Νέα Υόρκη, όπου και αποφοίτησε το 1995. Από την αρχή της σταδιοδρομίας του δουλεύει στο μεταίχμιο μεταξύ τέχνης κι αρχιτεκτονικής, συχνά διερευνώντας και άλλα πεδία όπως αυτό της επιμέλειας εκθέσεων και της συγγραφής.

    ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
    Καλλιτέχνης: Ανδρέας Αγγελιδάκης 
    Χώρος: The Breeder Gallery
    Διάρκεια Έκθεσης: 30 Μαΐου 2019 – 31 Αυγούστου 2019
    Είσοδος: ελεύθερη
    Πληροφορίες Χώρου: Ιάσωνος 45, Αθήνα
    ΔΕΙΤΕ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ
    • Αθήνα
    Κέντρο
    The Breeder Gallery
    Απο 30/05/2019 εως 31/08/2019
    Ιάσωνος 45, Αθήνα
    Τρίτη/Τετάρτη/Πέμπτη/Παρασκευή: 12:00–20:00
    Σάββατο: 12:00–18:00
    Περισσότερα από Showtimes