MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΚΥΡΙΑΚΗ
23
ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ
  • ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ
    ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
    ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΚΘΕΣΗΣ
    ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΕΚΘΕΣΗ X
    6 Έξη*: Ομαδική έκθεση στην Πινακοθήκη Γ. Βογιατζόγλου
    Από 16/12/2019 έως 29/02/2020
    Christian Zervos & Cahiers d’Art. H αρχαϊκή στροφή: Έκθεση στο Μουσείο Μπενάκη
    Από 12/12/2019 έως 01/03/2020
    City of Robots: Έκθεση ρομποτικής στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος»
    Από 15/02/2020 έως 01/03/2020
    Dream Land: Έκθεση της Αλίνας Μάτσα στο i-D Project Art
    Από 21/02/2020 έως 20/03/2020
    Idiomorphosis continue…: Έκθεση του Δημήτρη Κορδαλή στον χώρο τέχνης o.art.ath
    Από 08/02/2020 έως 23/02/2020
    In the Realm of the Senses: Έκθεση της Linda Benglis στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης
    Από 22/11/2019 έως 15/03/2020
    In the Realm of the Senses: Μονογραφική έκθεση της Lynda Benglis στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης
    Από 22/11/2019 έως 15/03/2020
    Salty fields: Εικαστική έκθεση στο Μουσείο Ηρακλειδών
    Από 10/12/2019 έως 29/03/2020
    Tar Pits: Έκθεση της Μαριλίας Κολυμπίρη στην Alibi Gallery
    Από 20/02/2020 έως 29/03/2020
    Όλα τα παιχνίδια έχουν δικαίωμα να σπάνε: Έκθεση του Άγγελου Αντωνόπουλου στην ENIA gallery
    Από 08/02/2020 έως 10/07/2020
    Αναζητώντας ένα άλλο φως: Έκθεση του Θανάση Μακρή στην γκαλερί Σκουφά
    Από 13/02/2020 έως 07/03/2020
    Αποκόμματα 1929-1933: Έκθεση του Γεώργιου Γύζη στην Enia Gallery
    Από 21/02/2020 έως 16/05/2020
    Από τις λεωφόρους της Νέας Υόρκης: Έκθεση της Debra Rapoport στο Μουσείο Κοσμήματος Ηλία Λαλαούνη
    Από 12/02/2020 έως 12/04/2020
    Από τον κόσμο του Ομήρου.Τήνος και Κυκλάδες στη Μυκηναϊκή εποχή: Έκθεση στο Μουσείο Μπενάκη
    Από 19/12/2019 έως 08/03/2020
    Αρμένιοι Φωτογράφοι της Νίκαιας 1922-1960: Έκθεση στη Δημοτική Πινακοθήκη Νίκαιας-Αγ. Ι. Ρέντη
    Από 16/02/2020 έως 12/04/2020
    Γιώργος Ζογγολόπουλος, έργα οικεία, του εργαστηρίου και του σπιτιού: Έκθεση στη Roma Gallery
    Από 12/12/2019 έως 29/02/2020
    Δεκαπέντε χρόνια ζωγραφικής: Έκθεση του Τίμου Μπατινάκη στην Evripides Art Gallery
    Από 13/02/2020 έως 14/03/2020
    Δι’ αυτά πολεμήσαμεν...: Έκθεση στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο
    Από 12/02/2020 έως 10/07/2020
    Εμείς: Έκθεση ζωγραφικής του Εδουάρδου Σακαγιάν στην γκαλερί Kalfayan
    Από 13/02/2020 έως 28/03/2020
    Εξαιρέσεις-Όψεις του εξπρεσιονισμού στην Ελλάδα: Ομαδική έκθεση στην Πινακοθήκη δήμου Αθηναίων
    Από 27/06/2019 έως 29/03/2020
    Ερριμμένες Σκιές: Έκθεση με έργα του Γιάννη Τσαρουχή στο Ίδρυμα Γιάννη Τσαρούχη
    Από 14/12/2019 έως 16/03/2020
    Η Αθήνα από την Ανατολή στη Δύση, 1821-1896: Φωτογραφική έκθεση στο Μουσείο Μπενάκη Ελληνικού Πολιτισμού
    Από 12/02/2020 έως 26/04/2020
    Η Ανθρώπινη Μορφή στην Ελληνική Ζωγραφική στον 20ό αιώνα: Έκθεση στο Ίδρυμα Β. &Μ. Θεοχαράκη
    Από 22/01/2020 έως 26/04/2020
    Η Σχολή των Αθηνών. Μπιενάλε Αρχιτεκτονικής Βενετίας 2018: Έκθεση στο Μουσείο Μπενάκη
    Από 20/02/2020 έως 17/05/2020
    Καζαμπλάνκα: Έκθεση φωτογραφίας της Μελίτας Βαγγελάτου στο Μουσείο Μπενάκη Ισλαμικής Τέχνης
    Από 14/11/2019 έως 01/03/2020
    Μυθιστορικά: Έκθεση του Αλέκου Λεβίδη στο Μουσείο Μπενάκη
    Από 16/01/2020 έως 14/03/2020
    Νοσταλγία: Ομαδική έκθεση για τα 20 χρόνια του Μουσείου Φρυσίρα
    Από 08/01/2020 έως 30/04/2020
    Σαν πρόκες καρφώνονται οι λέξεις: Έκθεση αρχειακού υλικού στο Εβραϊκό Μουσείο Ελλάδος
    Από 22/01/2020 έως 16/10/2020
    Σμίλη και Μνήμη: Έκθεση Φωτογραφίας στο Μουσείο Ακρόπολης
    Από 11/06/2019 έως 30/04/2020
    Συνθήκες προσαρμογής: Έκθεση του Νίκου Μόσχου στην Γκαλερί Ζουμπουλάκη
    Από 13/02/2020 έως 07/03/2020
    Τα Μυθ-ιστορικά: Έκθεση ζωγραφικής του Αλέκου Λεβίδη στην Πινακοθήκη Νίκου Χατζηκυριάκου-Γκίκα
    Από 16/01/2020 έως 14/03/2020
    Το ΄21 Αλλιώς: Έκθεση για την Ελληνική Επανάσταση με Playmobil στο Εθνικό Ιστορικό Μουσείο
    Από 15/10/2019 έως 31/05/2020
    Το Χαμένο Κείμενο: Video Walk της Νίνας Παππά στο Επιγραφικό Μουσείο
    Από 18/10/2019 έως 31/03/2020
    Το νέο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης του Ιδρύματος Γουλανδρή, στην καρδιά της Αθήνας
    Από 02/10/2019 έως 31/12/2022
    Το πράσινο δωμάτιο: Έκθεση της Βιργινίας Φιλιππούση στο Ίδρυμα Άγγελου & Λητώς Κατακουζηνού
    Από 17/02/2020 έως 24/02/2020
    Τόποι αλμύρας σε χρόνους εσπέρας: Έκθεση του Μιχάλη Μανουσάκη στην έκφραση – γιάννα γραμματοπούλου
    Από 21/02/2020 έως 21/03/2020
    Χασάπηδες και Κριοφόροι: Έκθεση με έργα του Κοσμά Ξενάκη στο Μέγαρο Εϋνάρδου
    Από 04/12/2019 έως 28/03/2020
    Χωρίς Τίτλο: Έκθεση του Χάρη Περιορέλλη στην Αίθουσα Τέχνης Αθηνών
    Από 06/02/2020 έως 29/02/2020
    ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΚΑΛΕΡΙ
    ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΧΩΡΟ X ENIA gallery Evripides Art Gallery Kalfayan Galleries Roma Gallery i-D Project Art Έκφραση - Γιάννα Γραμματοπούλου Ίδρυμα Άγγελου & Λητώς Κατακουζηνού Ίδρυμα Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή Ίδρυμα Γιάννη Τσαρούχη Ίδρυμα Εικαστικών Τεχνών και Μουσικής Β.& Μ.Θεοχαράκη Αίθουσα Τέχνης Alibi Αίθουσα Τέχνης Αθηνών Γκαλερί Σκουφά Δημοτική Πινακοθήκη Νίκαιας-Αγ. Ι. Ρέντη Εβραϊκό Μουσείο της Ελλάδος Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο Εθνικό Ιστορικό Μουσείο Επιγραφικό Μουσείο Ζουμπουλάκη Κέντρο Πολιτισμού Ελληνικός Κόσμος Μέγαρο Εϋνάρδου Μουσείο Ηρακλειδών Μουσείο Κοσμήματος Ηλία Λαλαούνη Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης - Μέγαρο Σταθάτου Μουσείο Μπενάκη - Κτήριο Οδού Πειραιώς Μουσείο Μπενάκη - Κτίριο Πινακοθήκης Χατζηκυριάκου - Γκίκα Μουσείο Μπενάκη - Μουσείο Ελληνικού Πολιτισμού Μουσείο Μπενάκη Ισλαμικής Τέχνης Μουσείο Φρυσίρα Μουσείο της Ακρόπολης Πινακοθήκη Γιώργου Βογιατζόγλου Πινακοθήκη Δήμου Αθηναίων

    A Submissive Acknowledgment of Powerlessness: Ατομική έκθεση του Ανδρέα Αγγελιδάκη στην The Breeder Gallery

    Οι αμφισημίες, οι αντιφάσεις και οι αδυναμίες της αρχιτεκτονικής μέσα από την οπτική του εικαστικού και αρχιτέκτονα Ανδρέα Αγγελιδάκη

    Monopoli Team

    Η γκαλερί The Breeder παρουσιάζει από τις 30 Μαΐου έως τις 31 Αυγούστου 2019 την ατομική έκθεση του Ανδρέα Αγγελιδάκη, με τίτλο «A Submissive Acknowledgment of Powerlessness».

    Το κίτρινο είναι το χρώμα που σηματοδοτεί τις περιοχές στις οποίες πραγματοποιούνται οικοδομικές εργασίες. Είναι το χρώμα που έχει συνδεθεί με την ηλιοφάνεια, την ελπίδα και την ευτυχία, αλλά είναι και το χρώμα της δειλίας, της ασθένειας και της ζήλειας.

    Η αρχιτεκτονική περιγράφεται ως η διαδικασία σχεδιασμού, σχεδίασης και κατασκευής κτιρίων και ως εκ τούτου χρησιμοποιείται συχνά για επίδειξη ισχύος, επιτυχίας και ανάπτυξης. Η αρχιτεκτονική όμως, είναι ίσως η μοναδική μορφή τέχνης που υπόκειται τόσο πολύ στην συντριπτική επιρροή της οικονομίας, της νομοθεσίας και των τυχαίων προσωπικών προτιμήσεων εκείνων που αναθέτουν το εκάστοτε έργο. Η ισχυρή, κυριαρχική και συχνά επιδεικτικά αρρενωπή αρχιτεκτονική χειρονομία είναι στην ουσία το αποτέλεσμα συμβιβασμών, αδυναμίας και υποταγής. Η οικοδόμηση έργων, πέρα ή ίσως κυρίως λόγω της επιδίωξης κέρδους και τη μοίρα της να αποτελεί εργαλείο οικονομικής ανάπτυξης, δεν έχει άλλη επιλογή παρά να νοείται ως σύμβολο αδυναμίας και συνέργειας με το άπληστο Συστήμα.

    Με την έκθεση “A Submissive Acknowledgment of Powerlessness”, ο Ανδρέας Αγγελιδάκης συνεχίζει να διερευνά τους τρόπους με τους οποίους οι εξωτερικές δυνάμεις διαμορφώνουν το οικοδομικό περιβάλλον μας. Σε συνέχεια του έργου του Unauthorised (documenta 14 στην Αθήνα και το Κάσσελ) όπου εξέταζε πώς η γεωπολιτική, η κερδοσκοπία και η διαφθορά των κυβερνήσεων διαμόρφωσαν την Αθήνα, δημιουργεί μια νέα σειρά έργων μέσα από τα οποία διερευνά τις αμφισημίες, τις αντιφάσεις και τις αδυναμίες της αρχιτεκτονικής. Παρατηρώντας την πόλη της Αθήνας και τις γειτονιές του κέντρου, οι οποίες καλύπτονται σχεδόν εξ ολοκλήρου από γκράφιτι, ο Αγγελιδάκης αναρωτιέται αν προσθέτοντας ένα κείμενο στην επιφάνεια ενός κτιρίου είναι ο μόνος τρόπος να το βοηθήσει να πει κάτι σημαντικό. Καθώς το γκράφιτι καλύπτει τα σχεδόν μοντερνιστικά κτίρια -αυτά τα διαμορφωμένα μέσα από πενιχρά περιθώρια κέρδους και διεφθαρμένα πολιτικά συστήματα- τα μετατρέπει σε αντιδραστικά, πολιτικά, κτίρια με άποψη.

    Μια ομάδα από 3D μακέτες κτιρίων θυμίζουν τα θεαματικά έργα των σταρ-αρχιτεκτόνων, με τις κολώνες τους να περιστρέφονται και να στροβιλίζονται, να κάμπτονται και να καμπυλώνουν ώστε να γίνουν επιθυμητά και άξια προσοχής. Τα κτίρια αυτά είναι καλυμμένα εξ ολοκλήρου με δυνητικά αντιφατικά γκράφιτι, με φράσεις όπως “no master no plan” ή “stock narrative”, οι οποίες χρησιμοποιούνται στην προκειμένη περίπτωση για να περιγράψουν τις αδυναμίες και τα ελαττώματά τους. Αποκτώντας φωνή, προσπαθούν να μεταδώσουν την αλήθεια τους με αποτέλεσμα τόσο χιουμοριστικό όσο και κυνικό.

    Σαν ένας σύγχρονος Queer Διογένης (ο Κυνικός) ο Αγγελιδάκης, εξετάζει την κατάσταση της αρχιτεκτονικής ως μεταφορά για ολόκληρη την ύπαρξής μας, ως μια διάγνωση της εποχής μας: Ενώ έχουμε επίγνωση της ματαιότητας των οικονομικών, περιβαλλοντικών και κοινωνικών πρακτικών μας, παρόλα αυτά, ίσως και άθελα μας, συνεχίζουμε να συμμετέχουμε σε αυτά τα συστήματα αποτυχίας. Ένα νέο έργο από τη σειρά “Domestic Ruins”, είναι επικαλυμμένο με βινύλιο. Αν και αποτελείται από αναγνωρίσιμες φόρμες που θυμίζουν τμήματα κτιρίων, το βινύλιο είναι παραγεμισμένο (με αφρολέξ) όπως οι καναπέδες. Το έργο είναι ντυμένο με τη φράση “Ignoring Conceptual Contradictions” (“Αγνοώντας Νοηματικές Αντιφάσεις”), όπως κι εμείς.

    Ανδρέας Αγγελιδάκης

    Ο Ανδρέας Αγγελιδάκης γεννήθηκε στην Αθήνα το 1968. Σπούδασε Αρχιτεκτονική στο Southern California Institute of Architecture (SCI-Arc) και στη συνέχεια στο Columbia University στη Νέα Υόρκη, όπου και αποφοίτησε το 1995. Από την αρχή της σταδιοδρομίας του δουλεύει στο μεταίχμιο μεταξύ τέχνης κι αρχιτεκτονικής, συχνά διερευνώντας και άλλα πεδία όπως αυτό της επιμέλειας εκθέσεων και της συγγραφής.

    ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
    Καλλιτέχνης: Ανδρέας Αγγελιδάκης 
    Χώρος: The Breeder Gallery
    Διάρκεια Έκθεσης: 30 Μαΐου 2019 – 31 Αυγούστου 2019
    Είσοδος: ελεύθερη
    Πληροφορίες Χώρου: Ιάσωνος 45, Αθήνα
    Περισσότερα από Showtimes
    Εγγραφείτε στο Newsletter μας
    Για να λαμβάνετε κάθε εβδομάδα στο email σας
    προτάσεις και προσκλήσεις από το Monopoli.gr
    ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ