MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΑΘΗΝΑ
ΤΡΙΤΗ
18
ΙΟΥΝΙΟΥ
  • ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ
    ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
    ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΚΘΕΣΗΣ
    ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΕΚΘΕΣΗ X
    "Yes is a world": Φωτογραφική έκθεση της Έλλης Τσάτσου
    Από 16/05/2019 έως 23/06/2019
    22 έργα του Nicholas Egon, στο Μουσείο Μπενάκη
    Από 22/05/2019 έως 20/07/2019
    A Submissive Acknowledgment of Powerlessness: Ατομική έκθεση του Ανδρέα Αγγελιδάκη στην The Breeder Gallery
    Από 30/05/2019 έως 31/08/2019
    Athens Photo Festival 2019: Η γιορτή της φωτογραφίας είναι εδώ
    Από 13/06/2019 έως 28/07/2019
    Building Hope: Μια εγκατάσταση για παιδιά, στην Πειραιώς 260
    Από 30/05/2019 έως 30/06/2019
    City in Pieces: Mια ομαδική έκθεση γύρω από το μεταβαλλόμενο τοπίο της Αθήνας
    Από 14/06/2019 έως 30/09/2019
    Love Story στην Πειραιώς 260
    Από 30/05/2019 έως 30/06/2019
    Love Story, της Candice Breitz στην Πειραιώς 260
    Από 30/05/2019 έως 30/06/2019
    Masterpiece Not, των Δημήτρη Πλάντζου & Περικλή Πραβήτα στο Ίδρυμα Ευγενίδου
    Από 10/06/2019 έως 25/06/2019
    Moments of Color: Ομαδική έκθεση φωτογραφίας στη Blank Wall Gallery
    Από 07/06/2019 έως 19/06/2019
    O Oργανισμός ΝΕΟΝ φέρνει τη σύγχρονη τέχνη στο Αρχαιολογικό Μουσείο Μυκόνου
    Από 18/05/2019 έως 31/10/2019
    «Ελεγείες σε πέτρα και μέταλλο»: Έκθεση γλυπτικής στη Roma Gallery
    Από 30/05/2019 έως 31/07/2019
    Έκθεση: Οι τελευταίες μέρες της Πομπηίας, στην γκαλερί Σκουφά
    Από 06/06/2019 έως 29/06/2019
    Ίχνη στον Χρόνο: Διπλή έκθεση του Γιάννη Ψυχοπαίδη στον Πόρο
    Από 08/06/2019 έως 30/09/2019
    Όλοι μαζί παρέα στο Μουσείο: Έργα προσφύγων και Ελλήνων μαθητών στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης
    Από 06/06/2019 έως 29/06/2019
    Αλέκος Φασιανός - Βαγγέλης Χρόνης. 30 χρόνια φιλίας. Ζωγραφική και ποίηση, στο Ίδρυμα Β. & Μ. Θεοχαράκη
    Από 20/05/2019 έως 29/09/2019
    Αναφορά στην Γκουέρνικα του Κ. Κατζουράκη στο Μέγαρο Εϋνάρδου
    Από 07/05/2019 έως 27/07/2019
    Διπλή έκθεση Γ. Ψυχοπαίδη: Ίχνη στον Χρόνο στην Γκαλερί Citronne
    Από 08/06/2019 έως 30/09/2019
    Εικαστική εγκατάσταση: Αυτό που δεν βλέπουμε μας κοιτάζει στο Victoria Square Project
    Από 08/06/2019 έως 30/06/2019
    Η Άγραφη Βιβλιοθήκη: Μία εκθεσιακή τριλογία στο Μέγαρο Μουσικής
    Από 10/07/2018 έως 30/09/2019
    Η αγάπη είναι ένας σκύλος από την κόλαση, 38 καλλιτέχνες εκθέτουν στο Μουσείο Φρυσίρα
    Από 02/05/2019 έως 31/12/2019
    Ηρακλής, Ήρως Διαχρονικός και Αιώνιος από τον Παύλο Σάμιο στο Νομισματικό Μουσείο
    Από 28/12/2018 έως 31/10/2019
    Ο Μπουκόφσκι έρχεται στο Μουσείο Φρυσίρα
    Από 02/05/2019 έως 07/12/2019
    Ομαδική έκθεση «Summertime» στην Achillea Gallery
    Από 01/06/2019 έως 19/06/2019
    Ομαδική έκθεση γλυπτικής, σχεδίου, ζωγραφικής, video και φωτογραφίας στη Γκαλερί Bernier/Eliades
    Από 23/05/2019 έως 10/07/2019
    Παραδοσιακές Κούκλες και Παιχνίδια από την Ιαπωνία στο Μουσείο Μπενάκη Παιχνιδιών
    Από 22/02/2019 έως 30/06/2019
    Σεισμός στο Μουσείο: Περιοδική έκθεση για το φαινόμενο του σεισμού από το Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας και την ΑΧΑ
    Από 23/05/2018 έως 28/06/2019
    Τα Πετεινά: Έκθεση του Κώστα Ζαφειρόπουλου στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
    Από 07/06/2019 έως 30/06/2019

    A Submissive Acknowledgment of Powerlessness: Ατομική έκθεση του Ανδρέα Αγγελιδάκη στην The Breeder Gallery

    Οι αμφισημίες, οι αντιφάσεις και οι αδυναμίες της αρχιτεκτονικής μέσα από την οπτική του εικαστικού και αρχιτέκτονα Ανδρέα Αγγελιδάκη

    Monopoli Team

    Η γκαλερί The Breeder παρουσιάζει από τις 30 Μαΐου έως τις 31 Αυγούστου 2019 την ατομική έκθεση του Ανδρέα Αγγελιδάκη, με τίτλο «A Submissive Acknowledgment of Powerlessness».

    Το κίτρινο είναι το χρώμα που σηματοδοτεί τις περιοχές στις οποίες πραγματοποιούνται οικοδομικές εργασίες. Είναι το χρώμα που έχει συνδεθεί με την ηλιοφάνεια, την ελπίδα και την ευτυχία, αλλά είναι και το χρώμα της δειλίας, της ασθένειας και της ζήλειας.

    Η αρχιτεκτονική περιγράφεται ως η διαδικασία σχεδιασμού, σχεδίασης και κατασκευής κτιρίων και ως εκ τούτου χρησιμοποιείται συχνά για επίδειξη ισχύος, επιτυχίας και ανάπτυξης. Η αρχιτεκτονική όμως, είναι ίσως η μοναδική μορφή τέχνης που υπόκειται τόσο πολύ στην συντριπτική επιρροή της οικονομίας, της νομοθεσίας και των τυχαίων προσωπικών προτιμήσεων εκείνων που αναθέτουν το εκάστοτε έργο. Η ισχυρή, κυριαρχική και συχνά επιδεικτικά αρρενωπή αρχιτεκτονική χειρονομία είναι στην ουσία το αποτέλεσμα συμβιβασμών, αδυναμίας και υποταγής. Η οικοδόμηση έργων, πέρα ή ίσως κυρίως λόγω της επιδίωξης κέρδους και τη μοίρα της να αποτελεί εργαλείο οικονομικής ανάπτυξης, δεν έχει άλλη επιλογή παρά να νοείται ως σύμβολο αδυναμίας και συνέργειας με το άπληστο Συστήμα.

    Με την έκθεση “A Submissive Acknowledgment of Powerlessness”, ο Ανδρέας Αγγελιδάκης συνεχίζει να διερευνά τους τρόπους με τους οποίους οι εξωτερικές δυνάμεις διαμορφώνουν το οικοδομικό περιβάλλον μας. Σε συνέχεια του έργου του Unauthorised (documenta 14 στην Αθήνα και το Κάσσελ) όπου εξέταζε πώς η γεωπολιτική, η κερδοσκοπία και η διαφθορά των κυβερνήσεων διαμόρφωσαν την Αθήνα, δημιουργεί μια νέα σειρά έργων μέσα από τα οποία διερευνά τις αμφισημίες, τις αντιφάσεις και τις αδυναμίες της αρχιτεκτονικής. Παρατηρώντας την πόλη της Αθήνας και τις γειτονιές του κέντρου, οι οποίες καλύπτονται σχεδόν εξ ολοκλήρου από γκράφιτι, ο Αγγελιδάκης αναρωτιέται αν προσθέτοντας ένα κείμενο στην επιφάνεια ενός κτιρίου είναι ο μόνος τρόπος να το βοηθήσει να πει κάτι σημαντικό. Καθώς το γκράφιτι καλύπτει τα σχεδόν μοντερνιστικά κτίρια -αυτά τα διαμορφωμένα μέσα από πενιχρά περιθώρια κέρδους και διεφθαρμένα πολιτικά συστήματα- τα μετατρέπει σε αντιδραστικά, πολιτικά, κτίρια με άποψη.

    Μια ομάδα από 3D μακέτες κτιρίων θυμίζουν τα θεαματικά έργα των σταρ-αρχιτεκτόνων, με τις κολώνες τους να περιστρέφονται και να στροβιλίζονται, να κάμπτονται και να καμπυλώνουν ώστε να γίνουν επιθυμητά και άξια προσοχής. Τα κτίρια αυτά είναι καλυμμένα εξ ολοκλήρου με δυνητικά αντιφατικά γκράφιτι, με φράσεις όπως “no master no plan” ή “stock narrative”, οι οποίες χρησιμοποιούνται στην προκειμένη περίπτωση για να περιγράψουν τις αδυναμίες και τα ελαττώματά τους. Αποκτώντας φωνή, προσπαθούν να μεταδώσουν την αλήθεια τους με αποτέλεσμα τόσο χιουμοριστικό όσο και κυνικό.

    Σαν ένας σύγχρονος Queer Διογένης (ο Κυνικός) ο Αγγελιδάκης, εξετάζει την κατάσταση της αρχιτεκτονικής ως μεταφορά για ολόκληρη την ύπαρξής μας, ως μια διάγνωση της εποχής μας: Ενώ έχουμε επίγνωση της ματαιότητας των οικονομικών, περιβαλλοντικών και κοινωνικών πρακτικών μας, παρόλα αυτά, ίσως και άθελα μας, συνεχίζουμε να συμμετέχουμε σε αυτά τα συστήματα αποτυχίας. Ένα νέο έργο από τη σειρά “Domestic Ruins”, είναι επικαλυμμένο με βινύλιο. Αν και αποτελείται από αναγνωρίσιμες φόρμες που θυμίζουν τμήματα κτιρίων, το βινύλιο είναι παραγεμισμένο (με αφρολέξ) όπως οι καναπέδες. Το έργο είναι ντυμένο με τη φράση “Ignoring Conceptual Contradictions” (“Αγνοώντας Νοηματικές Αντιφάσεις”), όπως κι εμείς.

    Ανδρέας Αγγελιδάκης

    Ο Ανδρέας Αγγελιδάκης γεννήθηκε στην Αθήνα το 1968. Σπούδασε Αρχιτεκτονική στο Southern California Institute of Architecture (SCI-Arc) και στη συνέχεια στο Columbia University στη Νέα Υόρκη, όπου και αποφοίτησε το 1995. Από την αρχή της σταδιοδρομίας του δουλεύει στο μεταίχμιο μεταξύ τέχνης κι αρχιτεκτονικής, συχνά διερευνώντας και άλλα πεδία όπως αυτό της επιμέλειας εκθέσεων και της συγγραφής.

    ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
    Καλλιτέχνης: Ανδρέας Αγγελιδάκης 
    Χώρος: The Breeder Gallery
    Διάρκεια Έκθεσης: 30 Μαΐου 2019 – 31 Αυγούστου 2019
    Είσοδος: ελεύθερη
    Πληροφορίες Χώρου: Ιάσωνος 45, Αθήνα
    ΔΕΙΤΕ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ
    • Αθήνα
    Κέντρο
    The Breeder Gallery
    Απο 30/05/2019 εως 31/08/2019
    Ιάσωνος 45, Αθήνα
    Τρίτη/Τετάρτη/Πέμπτη/Παρασκευή: 12:00–20:00
    Σάββατο: 12:00–18:00
    Περισσότερα από Showtimes