MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΣΑΒΒΑΤΟ
20
ΑΠΡΙΛΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

Το ΥΠΠΟ επιχορηγεί 26 ομάδες χορού

Το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού για δεύτερη χρονιά ενισχύει την ελληνική χορογραφική δημιουργία και την ελληνική χορευτική κοινότητα, επιχορηγώντας είκοσι έξι (26) ομάδες χορού από την Αττική και την Περιφέρεια με το συνολικό ποσό των 610.000 ευρώ για την περίοδο 2018-19, ποσόν αυξημένο σε σχέση με την περίοδο 2017-2018 (529.000 ευρώ). Η αύξηση του ποσού επέτρεψε την εξ’ ολοκλήρου χρηματοδότηση των προτάσεων των επιλεγέντων, από την Γνωμοδοτική Επιτροπή Χορού, επιχορηγούμενων σχημάτων, από τις 68 αιτήσεις που κατέθεσαν χορογράφοι από την ελληνική επικράτεια.

Monopoli Team

Η Επιτροπή με πρόεδρο την Πηνελόπη Ηλιάσκου, υπεύθυνη καλλιτεχνικού προγράμματος του Κέντρου Μελέτης Χορού Ισιδώρα Ντάνκαν, και μέλη την Χριστιάνα Γαλανοπούλου, ιστορικό τέχνης και Καλλιτεχνική Διευθύντρια του MIR Festival, τη Μαριέλα Νέστορα, χορογράφο, την Φρόσω Τρούσα, Καλλιτεχνική Διευθύντρια του Arc for Dance Festival και Dance Cultural Centre και τον Γιώργο Βουδικλάρη κριτικό θεάτρου και χορού, κινήθηκε με βάση την από 21ης Μαϊου 2018 προκήρυξη του Υπουργείου Πολιτισμού & Αθλητισμού, σύμφωνα με την οποία συνεχίζεται για δεύτερη χρονιά η λειτουργία του θεσμού των επιχορηγήσεων, με στόχους:

– Την ενίσχυση της ελληνικής χορογραφικής δημιουργίας και της ελληνικής χορευτικής κοινότητας

-Την δημιουργία νέων θέσεων εργασίας

-Την ενθάρρυνση των συνεργασιών με φορείς της Ελλάδας

-Την κινητικότητα των σχημάτων στην Ελλάδα

-Την ενθάρρυνση των συνεργασιών με καλλιτέχνες, φορείς και σχήματα του εξωτερικού

-Την κινητικότητα των σχημάτων στο εξωτερικό και τη συμμετοχή τους σε διεθνή
φεστιβάλ, προγράμματα και συνεργασίες

-Την στήριξη ολοκληρωμένων δράσεων κοινωνικού και εκπαιδευτικού χαρακτήρα που διευρύνουν το κοινό του χορού και το φέρνουν σε επαφή με έργα καλλιτεχνικής ποιότητας

Όπως αναφέρει στο σκεπτικό της, η γενική κατεύθυνση των αποφάσεων της Επιτροπής καθορίστηκε από το «υλικό, την προεργασία και τον σχεδιασμό των προτάσεων που κατατέθηκαν, με βάση τα σαφή κριτήρια που έθετε η προκήρυξη του Υπουργείου. Προτεραιότητα δόθηκε σε αιτήσεις που αφορούσαν νέες παραγωγές και όχι παραγωγές που οι ίδιες ή προσχέδιό τους είχε παρουσιαστεί στο παρελθόν. Η Επιτροπή προσπάθησε να αξιοποιήσει το ποσόν που διαθέτει το Υπουργείο Πολιτισμού με τρόπο που να επιτρέπει την ανάπτυξη ενός πολυφωνικού τοπίου, που να περιλαμβάνει διαφορετικές εκφάνσεις του σύγχρονου χορού και ένα, όσο το δυνατόν, μεγαλύτερο εύρος αισθητικών τάσεων, ηλικιών, εμπειρίας και καταγεγραμμένης πορείας. Επιβεβαιώνοντας τη δυναμική του τοπίου του χορού στην Ελλάδα σήμερα και ενθαρρύνοντας την ανάπτυξή του, η Επιτροπή εντάσσει επίσης στην πολυσυλλεκτική της επιλογή και έναν αντιπροσωπευτικό αριθμό νέων ή ανερχόμενων ομάδων, οι οποίες παρουσιάζουν μια δυναμική ανάπτυξης και καινοτόμου γραφής, ενώ προσπάθησε για δεύτερη χρονιά να εξασφαλίσει την εκπροσώπηση και των κοινοτήτων του χορού πουδραστηριοποιούνται εκτός της Αττικής».

Η Επιτροπή ενδελεχώς εξέτασε κι επεξεργάστηκε τις κατατεθειμένες προτάσεις, καταλήγοντας στη λίστα των επιχορηγούμενων ομάδων που ακολουθεί.

Α/Α | ΦΟΡΕΑΣ – ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ | ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ – ΧΟΡΟΓΡΑΦΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ | ΠΟΣΟ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗΣ

1 | ΤΕΧΝΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΑΜΚΕ – ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ | SaLta Tor Physical Cance Group ΙΩΑΝΝΗΣΚΑΡΟΥΝΗΣ | Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΥΒΟΣ | 15000

2 | FINGERSIX/athens ΑΜΚΕ – ΣΟΦΙΑ ΜΑΥΡΑΓΑΝΗ | FINGERSIX/athens ΑΜΚΕ ΣΟΦΙΑ ΜΑΥΡΑΓΑΝΗ | SOURS | 35.000

3 | ΟΜΑΔΑ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ “ΑΘΑΝΑΣΙΑΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ δτ “ATHANASIA KANELLOPOULOU PERFORMING ARTS”- ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ | ΟΜΑΔΑ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ “ΑΘΑΝΑΣΙΑΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ δτ “ATHANASIA KANELLOPOULOU PERFORMING ARTS” ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ | Η ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ | 25000

4 | SHARED PRODUCTIONSΑΜΚΕ – ΒΑΣΩ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ | “ΝΤΑΛΙΚΑ” ΒΑΣΩ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΥΛΙΝΑ ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΥ | UNFOLDING | 25.000

5 | ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΧΟΡΟΥ ΑΜΑΛΓΑΜΑ – ΜΑΡΙΑ ΓΟΡΓΙΑ | ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΧΟΡΟΥ ΑΜΑΛΓΑΜΑ ΜΑΡΙΑ ΓΟΡΓΙΑ | ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΡΩΜΑ | 30.000

6 | ANIMA-SOMA – ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ | ANIMA-SOMA ΤΕΤΗ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ | ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΑΛΥΟΜΑΙ | 25000

7 | A(r)CT: ART CAN ACTΑΜΚΕ- ΕΛΕΝΗ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ | A(r)CT: ART CAN ACT ΑΜΚΕ ΕΛΕΝΗ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ | ΚΟΙΤΑ, ΑΝΘΡΩΠΑΚΟ | 15000

8 | ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΚΟΙΝΟΣ ΤΟΠΟΣ ΑΜΚΕ – ΑΛΕΞΙΟΣ ΚΑΤΣΑΡΟΣ | ΟΜΑΔΑ ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ ΜΑΡΑΘΑΚΗ/ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ ΜΑΡΑΘΑΚΗ | ITS NOT ABOUT IF YOU WILL LOVE ME TOMORROW | 25000

9 | ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΑΜΚΕ – ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΚΚΑΣ | ΧΟΡΟΘΕΑΤΡΟ ΝΑΤΑΣΣΑΣ ΖΟΥΚΑ/ΝΑΤΑΣΣΑ ΖΟΥΚΑ | LIMINAL (HAIKU) | 15000

10 | ΞΑΝΘΙΑΣ ΑΜΚΕ – ΕΛΙΣΣΑΙΟΣ ΒΛΑΧΟΣ | BELLEVILLE COLLECTIVE ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΜΠΑΔΕΚΑ | AMID | 30000

11 | PROLET OCD ΑΜΚΕ – ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΤΡΙΚΚΑ | PROLET OCD DANCE CO ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΤΡΙΚΚΑ | HTTA | 15000

12 | ΕΑΡ 17 ΑΜΚΕ – ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΣΙΟΥΚΑΣ | ΕΑΡ 17 ΑΜΚΕ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΣΙΟΥΚΑΣ | ΧΟΡΟΙ ΜΑΣ | 25000

13 | QUASI STELLAR ΧΟΡΟΘΕΑΤΡΟ ΑΜΚΕ και δ.τ. QUASI STELLAR – ΑΠΟΣΤΟΛΙΑ ΠΑΠΑΔΑΜΑΚΗ | QUASI STELLAR ΧΟΡΟΘΕΑΤΡΟ ΑΜΚΕ και δ.τ.QUASI STELLAR – ΑΠΟΣΤΟΛΙΑ ΠΑΠΑΔΑΜΑΚΗ | ΟΛΟΝΥΧΤΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΥΠΝΟΥ ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΩΝ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΔΗΛΟΥ (ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΑΙ ΤΙΤΛΟΣ) | 25000

14 | ΖΗΤΑ ΟΜΑΔΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΧΟΡΟΥ ΑΜΚΕ – ΚΑΡΑΓΙΑΝ ΚΟΧΑΡ ΙΡΙΣ | ΖΗΤΑ ΟΜΑΔΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΧΟΡΟΥ ΑΜΚΕ ΙΡΙΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝ | FRACTALS | 35000

15 | ΛΑΘΟΣ ΚΙΝΗΣΗ ΑΜΚΕ – ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΙΧΟΣ | ΛΑΘΟΣ ΚΙΝΗΣΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΙΧΟΣ | 100 ΓΕΜΑΤΑ ΣΩΜΑΤΑ | 25000

16 | ARISANDMARTHA ΑΜΚΕ – ΑΡΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ | ARISANDMARTHA ΑΡΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΡΘΑ ΠΑΣΑΚΟΠΟΥΛΟΥ | LUCY.TUTORIAL FOR A RITUAL | 15000

17 | ΠΡΟΣΩΠΟ ΑΜΚΕ – ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ | “ΝΑΤΑΣΣΑ ΣΑΡΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ – ΙΩΑΝΝΑ ΑΝΤΩΝΑΡΟΥ” ΝΑΤΑΣΣΑ ΣΑΡΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ, ΙΩΑΝΝΑ ΑΝΤΩΝΑΡΟΥ | SFORTUNATES | 15000

18 | ΣΕΡΕΝΤΙΠΙΤΙ ΑΜΚΕ – ΜΑΡΙΑΛΕΝΑ ΣΑΒΒΙΔΑΚΗ | ΑΡΙΑ ΜΠΟΥΜΠΑΚΗ | COMPOST | 25000

19 | KOKAKEPANU ΟΜΑΔΑ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΑΜΚΕ – ΕΥΘΥΜΙΑΔΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ | KOKA&PANU ΕΥΘΥΜΙΑΔΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΑΝΟΥΗΛΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | EVIL UNICORNS*-ΒΑΣΙΣΜΕΝΟ ΣΕ ΨΕΥΤΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ | 15000

20 | TRIPODIUM ΑΜΚΕ – ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΙΩΡΑΣ ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ | TRIPODIUM ΑΜΚΕ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΙΩΡΑΣ ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ | REGULATORY BODIES | 15000

21 | ΤΟΤ ΤΑΡΝΤ ΑΜΚΕ – ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΤΣΟΥΓΚΟΥ | ΕΡΜΙΡΑ ΓΚΟΡΟ ΕΡΜΙΡΑ ΓΚΟΡΟ | YOU | 30000

22 | GRIFFON ΑΜΚΕ – ΙΩΑΝΝΑ ΠΟΡΤΟΛΟΥ | GRIFFON ΙΩΑΝΝΑ ΠΟΡΤΟΛΟΥ | ELIZABETH | 35000

23 | RICE ΑΜΚΕ – ΒΙΤΟΡΙΑ ΕΛΕΝΗ ΚΩΤΣΑΛΟΥ | ΒΙΤΟΡΙΑ ΚΩΤΣΑΛΟΥ | MOUNT | 15000

Εγκεκριμένες προτάσεις ομάδων χορού ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ

Α/Α | ΦΟΡΕΑΣ – ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ | ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ – ΧΟΡΟΓΡΑΦΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ | ΠΟΣΟ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗΣ

1 | ARTIUS DANCE THEATRE ΑΜΚΕ – ΜΥΡΙΑΜ ΠΕΚΜΕΣΤΖΗ (ΡΟΔΟΣ) | ARTIUS DANCE THEATRE ΑΜΚΕ ΜΥΡΙΑΜ ΠΕΚΜΕΣΤΖΗ, ΜΑΡΙΑ ΜΑΝΙΩΤΗ, ΜΑΡΙΑ ΜΑΝΟΥΚΙΑΝ | ISOLATION I 3 ACTS | 25000

2 | DIE WOLKE ART GROUP ΑΜΚΕ – ΔΡΟΣΙΑ ΤΡΙΑΝΤΑΚΗ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) | ΔΡΟΣΙΑ ΤΡΙΑΝΤΑΚΗ | Η ΤΡΟΧΙΑΤΗΣ ΙΔΕΑΣ/ TRAJECTORY OF AN IDEA | 25000

3 | VIS MOTRIΧ ΟΜΑΔΑ ΧΟΡΟΥ ΑΜΚΕ – ΚΩΝ/ΝΟΣ ΓΕΡΑΡΔΟΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) | ΚΩΝ/ΝΟΣ ΓΕΡΑΡΔΟΣ | DARK MATTER(S) | 30000

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ 610.000€

Τα κριτήρια πάνω στα οποία κινήθηκε η αξιολόγηση σύμφωνα με την προκήρυξη είναι τα εξής:

1. Καλλιτεχνικά κριτήρια

• Η επαρκής ανάπτυξη της ιδέας και ο τεκμηριωμένος σχεδιασμός της παραγωγής και των προβλεπόμενων σταδίων της

• Η διερεύνηση του κινητικού λεξιλογίου, της δραματουργίας, της δομής, του ύφους, καθώς και άλλων μέσων

• Η ερευνητική ή/και πειραματική προσέγγιση στην Τέχνη του Χορού

• Η δυνατότητα της πρότασης να προωθήσει τον διάλογο, τον προβληματισμό και την επικοινωνία ανάμεσα στους καλλιτέχνες, αλλά και ανάμεσα στον χορό και το κοινό του.

• Ο ολοκληρωμένος και εφικτός χρονικός προγραμματισμός

• Η διάθεση της ομάδας να προσεγγίσει το κοινό και να μελετήσει τρόπους διεύρυνσής του.

Συνεκτιμήθηκαν

• Η συσπείρωση νέων ή/και καταξιωμένων συνεργατών.

• Η ανταπόκριση του κοινού στη μέχρι τώρα δραστηριότητα των σχημάτων και η δημιουργία πυρήνα κοινού από τα παλαιότερα ιδίως σχήματα.

• Η προηγούμενη επαγγελματική παρουσία του σχήματος και των άλλων συντελεστών στην καλλιτεχνική ζωή της χώρας και η συμμετοχή της ομάδας σε αναγνωρισμένες διοργανώσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

• Η πραγματοποίηση παραστάσεων σε περιοχές εκτός αστικών κέντρων και ειδικότερα σε παραμεθόριες και άγονες περιοχές και σε νησιωτικά συμπλέγματα.

2. Θέσεις εργασίας 

Η προσφορά θέσεων εργασίας τόσο σε επαγγελματίες χορευτές όσο και σε άλλους συντελεστές. 

3. Συνεργασίες

Η συνεργασία με άλλους φορείς της Ελλάδας

Η συνεργασία με φορείς του εξωτερικού

Η οικονομική συμβολή αυτών των φορέων στην υλοποίηση της παραγωγής.

4. Κοινωνική προσφορά

Η πραγματοποίηση παράλληλων και ολοκληρωμένων δράσεων κοινωνικού και εκπαιδευτικού χαρακτήρα που απευθύνονται σε κοινωνικές ομάδες ή αξιοποιούν τον δημόσιο χώρο.

Περισσότερα από Θεατρικά Νέα
VIMA_WEB3b