Εκκλησιαστική
Τα κατά Ιωάννην Πάθη του J.S. Bach στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
Το σύνολο Balthasar-Neumann (χορωδία, σολίστ και ορχήστρα) θα ερμηνεύσει ένα από τα σημαντικότερα έργα εκκλησιαστικής μουσικής, τα Κατά Ιωάννη Πάθη του Γ.Σ. Μπαχ, στο πλαίσιο του Κύκλου Adagio στις 9 Απριλίου, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

A
A
Το περίφημο σύνολο ιδρύθηκε από τον διάσημο αρχιμουσικό Thomas Hengelbrock. Ξεκίνησε ως μια χορωδία επίλεκτων σολίστ (1991), την οποία συμπλήρωσε ιδανικά η ορχήστρα που δημιουργήθηκε λίγα χρόνια αργότερα (1995). Το έργο παρουσιάζεται στη δεύτερη εκδοχή, αυτή του 1725.
Johann Sebastian Bach: Johannes-Passion, BWV 245 (δεύτερη εκδοχή, 1725)
Με ελληνικούς υπέρτιτλους
Ευαγγελιστής: Daniel Behle τενόρος
Ιησούς Χριστός: Markus Butter βαρύτονος
Χορωδία, Σολίστ και Σύνολο Balthasar-Neumann
Μουσική διεύθυνση: Thomas Hengelbrock
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Ημερομηνία: Κυριακή 9 Απριλίου 2017
Ώρα έναρξης: 20.30
Καλλιτέχνης: Σύνολο Balthasar-Neumann
Χώρος: Μέγαρο Μουσικής Αθηνών - Αίθουσα Χρήστος Λαμπράκης, Λεωφ. Βασιλίσσης Σοφίας, Αθήνα
Τιμή εισιτηρίου: Φοιτητές, νέοι, άνεργοι, ΑΜΕΑ: € 7,5
Πολύτεκνοι, 65+: € 9,5
Ζώνη Γ: € 14
Ζώνη Β: € 25
Ζώνη Α: € 35
Διακεκριμένη Ζώνη: € 50
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ο Χορός των Πυρσών: Το μουσικό οδοιπορικό του Βασίλη Ρακόπουλου στο Μέγαρο
Πού και πότε θα γίνουν τα ανοιξιάτικα street parties του Φεστιβάλ του Δήμου Αθηναίων
Στέγη: Ο Χιλιανός συγγραφέας Benjamin Labatut σε μια συζήτηση με την Αφροδίτη Παναγιωτάκου
Ο Πέδρο Αλμοδόβαρ στον Τραμπ: “Θα μείνεις στην ιστορία ως το μεγαλύτερο λάθος του αιώνα”
ΕΜΣΤ: Διήμερο εκδηλώσεων για τη σύγχρονη γλυπτική και το έργο του Θόδωρου
Νατάσα Εξηνταβελώνη: «Είναι παραβιαστικό να σε φωτογραφίζουν χωρίς την άδειά σου» (vid)
Ο Κύριος των Νεκρών: Η πιο προσωπική ταινία του David Cronenberg είναι μια ωδή στο πένθος
Ο Ibrahim Maalouf μέσα από τους σημαντικότερους σταθμούς στην καριέρα του
Η Αθήνα τη Νύχτα: Υπάρχει ζωή στα “Μαύρα τα Μεσάνυχτα” ενός Σαββάτου;
Eurovision 2025: «Τέλος» οι σημαίες της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας από τη σκηνή