MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
18
ΙΟΥΛΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ:
ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ X
ΗΘΟΠΟΙΟ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΗΘΟΠΟΙΟ X
ΘΕΑΤΡΟ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΘΕΑΤΡΟ X
ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
Χορός

Cementary της Πατρίσιας Απέργη στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση

Η Πατρίσια Απέργη επιστρέφει στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση με το “Cementary”, από 1 έως 3 Μαρτίου 2017, λίγο προτού ταξιδέψει με την παράσταση στη Λυών και τη Μασσαλία.

author-image Μαρία Γεωργιλάκη

Πώς μπορεί να επανακατοικηθεί η πόλη; Πώς ανακυκλώνουν την πόλη οι άστεγοι, χρησιμοποιώντας τα «νεκρά» σημεία της, τα κενά ανάμεσα σε δύο κτίρια, τους χώρους κάτω από μια γέφυρα; Πώς ένα είδος χορού, που πάει κόντρα στο ανθρώπινο σώμα και την οργανικότητά του, μπορεί μέσα από τον πόνο να γεννήσει ομορφιά; Πώς μπορεί μια κοινωνία, που λόγω κρίσης λειτουργεί κόντρα στην ανθρώπινη φύση, να παράγει ομορφιά, λυρισμό, να ξυπνήσει την αισιόδοξη πλευρά μας;

Η χορογράφος υποστηρίζει ότι «ανήκουμε σε μια γενιά που μας έχουν αρπάξει το μέλλον. Η μεγαλύτερη μορφή αντίστασης είναι να μπορείς να ονειρευτείς το μέλλον σου με αισιοδοξία και όχι προς την κατεύθυνση της καταστροφής.»

cementary xoros stegi 2017 2
Η Απέργη, μια χορογράφος σε διαρκή διάλογο με την εποχή της και τα συνεχώς μεταβαλλόμενα κοινωνικά δεδομένα, μετά από τα era povera και Πλάνητες, βάζει και πάλι την πόλη στο προσκήνιο, για να τροφοδοτήσει σκέψεις γύρω από τους δυνατούς τρόπους (επανα)κατοίκησης. Μεσούσης της κρίσης, κόντρα στις κυρίαρχες «πένθιμες» αντιλήψεις, η πόλη εξακολουθεί να παραμένει ο κατεξοχήν χώρος στον οποίο οι κοινωνικές σχέσεις δημιουργούν διαρκώς τις συνθήκες για μια πιο αισιόδοξη απεικόνιση της ζωής. Ένα γενναίο εγχείρημα, με μουσική του Βασίλη Μαντζούκη και «συνοδοιπόρους», σε αυτή την ιδιαίτερη χαρτογράφηση, μερικούς από τους πιο εκλεκτούς χορευτές της νεότερης γενιάς: Εύα Γεωργιτσοπούλου, Νώντα Δαμόπουλο, Χαρά Κότσαλη, Γιώργο Μιχελάκη, Ιωάννα Παρασκευοπούλου, Ηλία Χατζηγεωργίου.

Η Απέργη αντιμετωπίζει την αστική πραγματικότητα ως το πεδίο μιας ιδιόμορφης καλλιτεχνικής έκφρασης, ένα «έργο τέχνης» μέσα από το οποίο η πόλη ανακατασκευάζεται, πλάθεται από τη διαχείριση των εικόνων της. Η χορογράφος εντοπίζει, σε αυτήν ακριβώς την «αυτόχθονα δημιουργικότητα», τη δυνατότητα αντίστασης του κάθε υποκειμένου. Μια δύναμη απορρέει από τους εκφραστικούς κώδικες και το κινητικό λεξιλόγιο που εγχαράσσεται στο «σώμα» της πόλης, ικανό να τροφοδοτήσει νέους χορογραφικούς πειραματισμούς και αναζητήσεις.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Σκηνικά: Δημήτρης Νασιάκος
Κοστούμια: Βασιλική Σύρμα
Μουσική: Βασίλης Μαντζούκης
Φωτισμοί: Νίκος Βλασόπουλος
Χορογραφία: Πατρίσια Απέργη

Παίζουν: Εύα Γεωργιτσοπούλου, Νώντας Δαμόπουλος, Χαρά Κότσαλη, Γιώργος Μιχελάκης, Ιωάννα Παρασκευοπούλου, Ηλίας Χατζηγεωργίου

Τιμές Εισιτηρίων: Κανονικό: 7 - 10 - 15 - 20 € Μειωμένο, Φίλος ή Μικρή Παρέα (5-9 άτομα): 6 - 8 - 12 - 16 € Μεγάλη Παρέα (10+ άτομα): 5 - 7 - 11 - 14 € ΑΜΕΑ & Άνεργοι: 5 € | Συνοδός ΑΜΕΑ: 10 €
Παραστάσεις: 1-3 Μαρτίου 2017 στις 20:30
Περισσότερα από ΘΕΑΤΡΟ
Σχετικά Θέματα
ΘΕΑΤΡΟ
Φάουστ: Η παράσταση του Άρη Μπινιάρη επιστρέφει για 2η χρονιά στο Εθνικό
Θεατρικά Νέα
Τρεις αδελφές: Η παράσταση της Μαρίας Μαγκανάρη επιστρέφει για 2η χρονιά στο Εθνικό
ΘΕΑΤΡΟ
Darkest White: Η νέα παράσταση χορού της Δαφίν Αντωνιάδου στην Πειραιώς 260
ΘΕΑΤΡΟ
Phenomenon, σε σκηνοθεσία Κατερίνας Γιαννοπούλου στην Πειραιώς 260
ΘΕΑΤΡΟ
Hystory: Στην Πειραιώς 260 η Πατρίσια Απέργη χορογραφεί την ιστορία των γυναικείων διεκδικήσεων
ΘΕΑΤΡΟ
Hotel Amour: Το νέο μιούζικαλ των Γεράσιμου Ευαγγελάτου και Θέμη Καραμουρατίδη στο Θέατρο Ακροπόλ
ΘΕΑΤΡΟ
Επαρκώς δημιουργικό: Το Φεστιβάλ Αθηνών πάει ΚΠΙΣΝ με μια παράσταση χορού του Κωνσταντίνου Παπανικολάου
ΘΕΑΤΡΟ
Ο όρκος της Ευρώπης: Ουαζντί Μουαουάντ και Ζιλιέτ Μπινός στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου
ΘΕΑΤΡΟ
Νεκρή φύση σε χαντάκι, του Φάουστο Παραβιντίνο στο Studio Μαυρομιχάλη
Θεατρικά Νέα
Όμορφη Πόλη: Η μουσικοθεατρική παράσταση – ωδή στον Μίκη Θεοδωράκη για μια τελευταία βραδιά στο Ηρώδειο
ΘΕΑΤΡΟ
Η ζωή, τα γηρατειά και ο θάνατος μιας γυναίκας του λαού, σε σκηνοθεσία Σοφίας Αντωνίου στην Πειραιώς 260
Θεατρικά Νέα
Οι γριές που μαζεύουν την τσουκνίδα: Η παράσταση του Κωσταντίνου Ντέλλα στο “grape” του Φεστιβάλ Αθηνών