MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΡΙΤΗ
23
ΑΠΡΙΛΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

“Μου ήρθε περίοδος στην κατασκήνωση!”: Μια ευφυής ξεκαρδιστική διαφήμιση! (video)

Έχουν περάσει πολλά χρόνια από τότε που η πολύ νεαρή ακόμα Courteney Cox (η “Μόνικα” από τα “Φιλαράκια”) ξεστόμισε για πρώτη φορά στην αμερικανική τηλεόραση τη λέξη “period” (δηλαδή “έμμηνος ρύση”) σε διαφήμιση για τα ταμπόν Tampax (δείτε τη διαφήμιση εδώ). Αν και δεν πρόκειται πια για θέμα-ταμπού στις συζητήσεις, πολλές σχετικές διαφημίσεις παραμένουν αρκετά σεμνότυφες, καταφεύγοντας περισσότερο σε υπονοούμενα και “καλλωπιστικές” περιγραφές, παρά σε ευθείες αναφορές στο θέμα. Μια νέα αμερικανική διαφήμιση όμως ήρθε αυτό το καλοκαίρι για να σπάσει το κατεστημένο με το χιούμορ της!από την Αργυρώ Σταυρίδη

Monopoli Team

helloflo2Η διαφημιζόμενη εταιρεία HelloFlo είναι μια υπηρεσία συνδρομής σε… ταμπόν. Γελάσατε; Αν μάθετε όμως την ιδέα που κρύβεται από πίσω από το προϊόν, θα συνειδητοποιήσετε τη χρησιμότητά της. Η HelloFlo αποστέλλει κάθε μήνα στις συνδρομήτριες ένα πακέτο που περιέχει είδη υγιεινής κομμένα και ραμμένα στα μέτρα τους ανάλογα με τις προσωπικές τους ανάγκες όπως τις έχουν περιγράψει οι ίδιες, μαζί με μερικά γλυκίσματα. Έτσι δεν χρειάζεται να τρέχουν τελευταία στιγμή στο σούπερ μάρκετ αν ξεχαστούν, και επιπλέον αισθάνονται σαν κάποιος να τις φροντίζει και σαν να λαμβάνουν κάθε μήνα ένα “δώρο” – έξυπνο ε; Μάλιστα υπάρχουν 6 διαφορετικά “πακέτα” για να καλύπτουν κάθε είδος ανάγκης, ενώ για τα κορίτσια που αδιαθετούν για πρώτη φορά, αποστέλλεται ειδικό kit μαζί με ενημέρωση και συμβουλές.

Όσο για τη διαφήμιση, πρόκειται για μια ιδέα της ιδρύτριας της HelloFlo. Μια μέρα, ενώ εξιστορούσε σε μια φίλη της μια ανάμνηση από την κατασκήνωση, όταν τα κορίτσια κατέφευγαν για συμβουλές στην κοπέλα που της είχε έρθει πρώτης η περίοδος, η φίλη της απάντησε: “Δηλαδή την είχατε σαν γυναικολόγο της κατασκήνωσης;” (“camp gyno“). Έτσι γεννήθηκε επιτόπου η ιδέα για τη διαφήμιση, που υλοποιήθηκε χωρίς κάποιο διαφημιστικό γραφείο, αλλά από ανεξάρτητο σκηνοθέτη και σεναριογράφο (Pete Marquis και Jamie McCelland), και η οποία πραγματικά “τα σπάει”!

helloflo3Σε αυτή, ένα κορίτσι στην προεφηβική ηλικία που “δεν το παίζουνε” τα υπόλοιπα, αδιαθετεί πρώτο απ’ όλα τα κορίτσια στην κατασκήνωση, και γίνεται αυτόκλητη “camp gyno” για τις υπόλοιπες. Ξερόλας, “σατανική”, αυταρχική και ντίβα! Όταν όμως κάποια στιγμή τα κορίτσια σταματούν να την συμβουλεύονται, αναρωτιέται τι έχει συμβεί, για ν’ ανακαλύψει μετά λύπης της ότι τώρα δεν τη χρειάζονται γιατί υπάρχει η HelloFlo! “Είναι σαν Άγιος Βασίλης για τον κόλπο σου“, αναφωνεί η μικρή!

Όπως λένε στη HelloFlo, είχαν βαρεθεί τα καθωσπρέπει διαφημιστικά που αναφέρονται στο θέμα λες και πρόκειται για “gourmet” φαγητό, και αποφάσισαν να είναι πιο εξωστρεφείς και ειλικρινείς, κάνοντας τη διαφορά!

Δείτε το βίντεο παρακάτω και χαμογελάστε με το ευφυές χιούμορ της διαφήμισης…

Περισσότερα από Περίεργα
VIMA_WEB3b