
A
A
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Βάκχες
Brut
Saksti
Bouches
Συνθέσεις της Georgia Spiropoulos
Η Σπυροπούλου συνθέτει έργα ακουστικά, ηλεκτροακουστικά αλλά και μεικτά στα οποία χρησιμοποιεί τη μουσική τεχνολογία. Στη δουλειά της η πρωτοπορία συναντά την προφορική παράδοση και η μουσική γραφή την πλαστικότητα του ηχητικού φαινομένου. Με κλασικές σπουδές πιάνου, τζαζ αυτοσχεδιασμού και ανώτερων θεωρητικών στην Αθήνα, σύνθεσης, ηλεκτροακουστικής μουσικής, ανάλυσης φόρμας στο Παρίσι, και master από την Ανώτατη Σχολή Κοινωνικών Επιστημών του Παρισιού (EHESS), τιμήθηκε με το βραβείο Villa Médicis Hors les Murs. Έχει εργαστεί ως μουσικός και ενορχηστρωτής στο χώρο της προφορικής μουσικής παράδοσης, ως συνθέτης-ερευνητής στο IRCAM με αντικείμενο τις «μεταμορφώσεις» της φωνής μέσω υπολογιστή και συνεργάζεται με πολλά μουσικά σύνολα, σολίστες και χορωδίες στην Ευρώπη, τις ΗΠΑ και την Ασία. Έχει λάβει πολλές αναθέσεις, τα έργα της παίζονται σε διεθνή φεστιβάλ, και δίνει συχνά διαλέξεις με θέμα τη δουλειά της.
Πριν από τη συναυλία θα γίνει μια σύντομη παρουσίαση των έργων από τη συνθέτη και συζήτηση με το κοινό.
A
A
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Καλλιτέχνης: Φωνή: Médéric Collignon (Βάκχες), Shigeko Hata (Bouches)
Τενόρο σαξόφωνο: Θεόφιλος Σωτηριάδης
Μουσική τεχνολογία: José Miguel Fernández
Ηχητικές προβολές: Georgia Spiropoulos, José Miguel Fernández
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Hot or Not #180: Όλα όσα μας άρεσαν (ή μας χάλασαν) αυτή την εβδομάδα
Βella Ciao#31: Ο καλλιτέχνης στο μεταίχμιο μεταξύ λογικής και τρέλας
Γιατί οι παρέες γράφουν ιστορία τα καλοκαίρια;
Καλοκαίρι με παιδιά: 5 +1 στέκια για μια τέλεια οικογενειακή έξοδο
Family Weekend: 4 προτάσεις δημιουργικής διασκέδασης με τα παιδιά
Home Cinema: Ποιες ταινίες θα δούμε αυτό το ΣΚ στην τηλεόραση
Τα ελληνικά νησιά που ξέρουν πώς να γιορτάζουν τον Δεκαπενταύγουστο
Bella Ciao#30: Η σοφία της Κίρκης…
Η Παναγία όπως την ύμνησαν σπουδαίοι ποιητές
Θανάσης Ρεντζής: Αντίο σε έναν πρωτοπόρο του ελληνικού κινηματογράφου